eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴در اداره تنگه‌هرمز تدابیر ‌ایران عملیاتی می‌شود ‌ عباس مقتدایی؛ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: 🔻تمام کسانی که در مسئله تنگه‌هرمز‌ مسئولیت دارند تدابیر لازم را به عمل آورده‌اند و دستورالعمل‌های لازم هم از سوی کلیت نظام صادر شده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴رسانه عبری خبر آماده شده بودن ایران برای حمله به اسرائیل را تأیید کرد 🔻 شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل گزارش داد واشنگتن برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها، بر تل‌آویو فشار آورده است. 🔻 به گفته این شبکه، اسرائیل چند روز پیش نشانه‌هایی از آمادگی ایران برای حمله به اسرائیل رصد کرده بود. 🔻 این اقدام در واکنش به شامل نشدن لبنان در توافق آتش‌بس ارزیابی شده بود کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
اعلام آماده‌باش کامل ارتش یمن 🔹 وزیر دفاع یمن از آمادگی نیروهای مسلح این کشور برای مقابله با هرگونه تهدید خبر داد. 🔹 محمد العاطفی تأکید کرد نیروهای مسلح یمن در بالاترین سطح آمادگی برای مقابله با هر تجاوز علیه ملت یمن قرار دارند. 🔹 او گفت دور اخیر درگیری‌ها وحدت جبهه‌ها را به‌خوبی نشان داد و کارآمدی عملیات نظامی محور مقاومت را ثابت کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
نیویورک‌تایمز: ناوگان قایق‌های موتوری ایران تهدیدی مقتدر در تنگهٔ هرمز محسوب می‌شود 🔹دریادار «گری راگهِد»، فرمانده بازنشستهٔ عملیات دریایی آمریکا می‌گوید: «ناوگان قایق‌های تندروی ایرانی یک نیروی برهم‌زنندهٔ قدرت در خلیج‌فارس است. شما هیچ‌وقت دقیقاً نمی‌دانید آن‌ها مشغول چه کاری هستند یا چه قصدی دارند.» 🔹این قایق‌ها اغلب کوچک‌تر از آن هستند که در تصاویر ماهواره‌ای دیده شوند. آن‌ها آماده‌اند تا ظرف چند دقیقه وارد عملیات شوند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔶شبکه RT: آمریکا بهای دست‌کم گرفتن ایران را می‌پردازد 🔷رابرت پیپ، استاد دانشگاه شیکاگو: ایران به‌طور صریح پایان حملات اسرائیل به لبنان را مطالبه کرد ❌ کشورهای اروپایی ذخایر استراتژیک خود را بکار گرفتند ❌عواقب جنگ با ایران قیمت پنبه را هم بالا برد 🔹️خبرگزاری آناتولی: قیمت پنبه از زمان آغاز جنگ خاورمیانه در اواخر فوریه، نزدیک به ۲۰ درصد افزایش یافته است کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
لبیک یا امام سیدمجتبی خامنه‌ای❤️❤️❤️ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍البته ما این مطلب رو بارها در کانال توضیح دادیم. باز هم توضیح میدیم. 🔶اینکه چرا بعد از صحبتهای رهبری در‌مورد غیرشرافتمندانه بودن مذاکره، چرا موضع کشور عوض شد و به مذاکرات غیرمستقیم به عمان رفت، طی یک مقاله در نشریه‌ی تحلیلی دفتر رهبری توضیح داده شد و در کانال دفتر رهبری در ایتا در شش قسمت منتشر شد. 🔷توصیه‌ام اینه همه‌ی شش قسمت رو بخونید🙏 اما جواب سوال شما در این قسمت هست و اتفاقاً به اقناع افکار عمومی مردم دنیا هم اشاره شده👇 https://eitaa.com/khamenei_ir/35498 🔶و اینکه وظیفه‌ی ما نسبت به تیم مذاکره کننده چی باید باشه هم در پاراگراف آخر این قسمت نوشته 👇 https://eitaa.com/khamenei_ir/35501 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
✍البته مخالفین قانع نشو میگن که دفتر رهبری همه خائن‌اند، رهبری هم نمیدونه در دفترش چه میگذره، حتی حرفهای رهبری هم حرفهای خودش نیست و بهش تحمیل میکنن و مجبوره اینارو بگه🤦‍♂ 🔶اینها رهبری رو قبول ندارند، دارند کاری میکنند که شما هم رهبری رو قبول نداشته باشید. این شما و غیرتتون روی رهبری خود دانید.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نیویورک‌تایمز: حتی قدرتمندترین ناو آمریکا هم نمی‌تواند به تنگهٔ هرمز نزدیک شود 🔹از زمانی که ترامپ محاصرهٔ دریایی بنادر ایران را اعمال کرد، حتی قدرتمندترین کشتی‌های جنگی آمریکا نیز از گشت‌زنی در نزدیکی تنگهٔ باریک هرمز اجتناب می‌کنند. 🔹در آن منطقه فضای مانور بسیار کم است و زمان هشدار برای مقابله با پهپاد یا موشک شلیک‌شده از فواصل نزدیک، تقریباً صفر است. 🔹کارشناسان معتقدند ناوهای آمریکایی مجری محاصره احتمالاً خارج از تنگه، در دریای عمان یا حتی دورتر در دریای عرب باقی می‌مانند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بسته شدن تنگه‌ی هرمز، فشار زیادی رو یه دنیا اعمال میکرد، ایجاد گرسنگی در کشورهای جنوب خلیج فارس، گران شدن قیمت انرژی در آمریکا و اروپا و کشورهای شرق آسیا، عدم خروج مواد اولیه‌ای بسیار مهم در صنعت از خلیج فارس، عدم تامین کود کشاورزی که کشت یک سال دنیا را تحت تاثیر قرار می‌داد، ایجاد بیکاری و رکود اقتصادی در بسیاری از صنایع که مواد اولیه‌ و انرژی‌شان از خلیج فارس تامین می‌شد... 🔷از طرفی نارضایتی عمومی در اروپا و آمریکا و کشورهای منطقه علیه آمریکا زیاد شده بود. چرا که آمریکا بود که با حمله به ایران باعث بسته شدن تنگه هرمز شده بود. 🔶آمریکا پس از تست تمام حوزه‌های جنگ، در جنگ به بن‌بست رسید. 🔷حالا چه کند؟ آمریکا تلاش کرد که با استفاده از همین بسته بودن تنگه هرمز، یک اجماع جهانی علیه ایران درست کند. 🔶او اینگونه این کار را کرد که تمام شروط دهگانه ایران را پذیرفت، و گفت ایران هم باید در ازایش تنگه هرمز را باز کند. 🔷ایران قبل از حاضر شدن بر سر میز مذاکره دو پیش شرط آزادی پول‌های بلوکه شده و اعمال آتش بس در تمام منطقه مخصوصاً لبنان را خواهان می‌شود. 🔶پول‌های بلوکه شده ما آزاد نشده اما آمریکا به دنیا می‌گوید ایران در پاکستان بر سر میز مذاکره حاضر بشود من هم پول‌هایش را می‌دهم. 🔷ایران برای اینکه جلوی اجماع جهانی علیه خودش را بگیرد بر سر میز مذاکره حاضر می‌شود اما چون شروطش محقق نشده مذاکره بی‌نتیجه می‌ماند. 🔶اسرائیل که با هرگونه آتش‌بسی مخالف است، با حماقتِ حمله به لبنان، این نارضایتی عمومی در دنیا را علیه خودش چرخاند، و حالا تمام مردم به دنیا می‌گفتند که ایران و آمریکا می‌خواهند مذاکره کنند اما اسرائیل مانع است. 🔷ایران با پافشاری بر آتش بس در لبنان و آمریکایی که برای اجماع علیه ایران به مذاکره احتیاج دارد، با فشار بر اسرائیل، بالاخره آتش بس در لبنان اعمال می‌شود. 🔶ما چرا در این چند روز که اسرائیل به لبنان حمله می‌کرد، به اسرائیل حمله نکردیم؟ 🔷چون نمی‌خواستیم اجازه اجماع جهانی علیه ما به آمریکا بدهیم. خود حزب الله هم بر این قضیه تاکید داشت و غیورانه و قهرمانانه با اقتدار مقاومت کردند. 🔶خوب حالا که آتش بس در تمام منطقه را آمریکا پذیرفته و اعمال کرده، ایران هم در ازایش تنها تا پایان آتش بس تنگه هرمز را به صورت محدود و کنترل شده باز می‌کند. 🔷این دقیقاً یکی از همان مواردی است که در بیانیه شعام آمده بود: «ایجاد یک پروتکل عبور و مرور امن در تنگه هرمز به گونه ای که تضمین کننده تسلط ایران طبق پروتکل توافق شده باشد» 🔶هیچ کشتی نظامی از هیچ کشوری نمی‌تواند وارد خلیج فارس شود، فقط کشتی‌های تجاری عبور می‌کنند، آن هم به تعداد محدود در روز، در مسیر تعیین شده‌ای که ایران می‌گوید و نظارت بر محموله‌ها توسط سپاه انجام می‌شود و از هر کشتی عوارض اخذ می‌شود. 🔷حالا اگر آمریکا زیر میز مذاکره بزند، یا اسرائیل مجدد به حزب الله حمله کند، یا اگر کشتی‌های آمریکایی متعرض به یک کشتی شوند، یا هر نوع حمله و تجاوزی علیه کشور ما انجام شود، تنگه هرمز مجدد بسته می‌شود و این آمریکاست که باید به دنیا جواب دهد تنگه‌ای که باز شده بود را چرا دوباره باعث شد بسته شود. 🔶عزیزانم، به تدابیر قوه عاقله نظام اعتماد کنید و بدانید جنگ بسیار پیچیده است و قطعاً سرداران نظامی ما و سرداران دیپلماسی ما در یک کار تیمی، تحت رهبری امام سید مجتبی خامنه‌ای به بهترین نحو این جنگ را با اقتدار به یک پیروزی عظیم ختم خواهند کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯