eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
نیویورک‌تایمز: حتی قدرتمندترین ناو آمریکا هم نمی‌تواند به تنگهٔ هرمز نزدیک شود 🔹از زمانی که ترامپ محاصرهٔ دریایی بنادر ایران را اعمال کرد، حتی قدرتمندترین کشتی‌های جنگی آمریکا نیز از گشت‌زنی در نزدیکی تنگهٔ باریک هرمز اجتناب می‌کنند. 🔹در آن منطقه فضای مانور بسیار کم است و زمان هشدار برای مقابله با پهپاد یا موشک شلیک‌شده از فواصل نزدیک، تقریباً صفر است. 🔹کارشناسان معتقدند ناوهای آمریکایی مجری محاصره احتمالاً خارج از تنگه، در دریای عمان یا حتی دورتر در دریای عرب باقی می‌مانند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بسته شدن تنگه‌ی هرمز، فشار زیادی رو یه دنیا اعمال میکرد، ایجاد گرسنگی در کشورهای جنوب خلیج فارس، گران شدن قیمت انرژی در آمریکا و اروپا و کشورهای شرق آسیا، عدم خروج مواد اولیه‌ای بسیار مهم در صنعت از خلیج فارس، عدم تامین کود کشاورزی که کشت یک سال دنیا را تحت تاثیر قرار می‌داد، ایجاد بیکاری و رکود اقتصادی در بسیاری از صنایع که مواد اولیه‌ و انرژی‌شان از خلیج فارس تامین می‌شد... 🔷از طرفی نارضایتی عمومی در اروپا و آمریکا و کشورهای منطقه علیه آمریکا زیاد شده بود. چرا که آمریکا بود که با حمله به ایران باعث بسته شدن تنگه هرمز شده بود. 🔶آمریکا پس از تست تمام حوزه‌های جنگ، در جنگ به بن‌بست رسید. 🔷حالا چه کند؟ آمریکا تلاش کرد که با استفاده از همین بسته بودن تنگه هرمز، یک اجماع جهانی علیه ایران درست کند. 🔶او اینگونه این کار را کرد که تمام شروط دهگانه ایران را پذیرفت، و گفت ایران هم باید در ازایش تنگه هرمز را باز کند. 🔷ایران قبل از حاضر شدن بر سر میز مذاکره دو پیش شرط آزادی پول‌های بلوکه شده و اعمال آتش بس در تمام منطقه مخصوصاً لبنان را خواهان می‌شود. 🔶پول‌های بلوکه شده ما آزاد نشده اما آمریکا به دنیا می‌گوید ایران در پاکستان بر سر میز مذاکره حاضر بشود من هم پول‌هایش را می‌دهم. 🔷ایران برای اینکه جلوی اجماع جهانی علیه خودش را بگیرد بر سر میز مذاکره حاضر می‌شود اما چون شروطش محقق نشده مذاکره بی‌نتیجه می‌ماند. 🔶اسرائیل که با هرگونه آتش‌بسی مخالف است، با حماقتِ حمله به لبنان، این نارضایتی عمومی در دنیا را علیه خودش چرخاند، و حالا تمام مردم به دنیا می‌گفتند که ایران و آمریکا می‌خواهند مذاکره کنند اما اسرائیل مانع است. 🔷ایران با پافشاری بر آتش بس در لبنان و آمریکایی که برای اجماع علیه ایران به مذاکره احتیاج دارد، با فشار بر اسرائیل، بالاخره آتش بس در لبنان اعمال می‌شود. 🔶ما چرا در این چند روز که اسرائیل به لبنان حمله می‌کرد، به اسرائیل حمله نکردیم؟ 🔷چون نمی‌خواستیم اجازه اجماع جهانی علیه ما به آمریکا بدهیم. خود حزب الله هم بر این قضیه تاکید داشت و غیورانه و قهرمانانه با اقتدار مقاومت کردند. 🔶خوب حالا که آتش بس در تمام منطقه را آمریکا پذیرفته و اعمال کرده، ایران هم در ازایش تنها تا پایان آتش بس تنگه هرمز را به صورت محدود و کنترل شده باز می‌کند. 🔷این دقیقاً یکی از همان مواردی است که در بیانیه شعام آمده بود: «ایجاد یک پروتکل عبور و مرور امن در تنگه هرمز به گونه ای که تضمین کننده تسلط ایران طبق پروتکل توافق شده باشد» 🔶هیچ کشتی نظامی از هیچ کشوری نمی‌تواند وارد خلیج فارس شود، فقط کشتی‌های تجاری عبور می‌کنند، آن هم به تعداد محدود در روز، در مسیر تعیین شده‌ای که ایران می‌گوید و نظارت بر محموله‌ها توسط سپاه انجام می‌شود و از هر کشتی عوارض اخذ می‌شود. 🔷حالا اگر آمریکا زیر میز مذاکره بزند، یا اسرائیل مجدد به حزب الله حمله کند، یا اگر کشتی‌های آمریکایی متعرض به یک کشتی شوند، یا هر نوع حمله و تجاوزی علیه کشور ما انجام شود، تنگه هرمز مجدد بسته می‌شود و این آمریکاست که باید به دنیا جواب دهد تنگه‌ای که باز شده بود را چرا دوباره باعث شد بسته شود. 🔶عزیزانم، به تدابیر قوه عاقله نظام اعتماد کنید و بدانید جنگ بسیار پیچیده است و قطعاً سرداران نظامی ما و سرداران دیپلماسی ما در یک کار تیمی، تحت رهبری امام سید مجتبی خامنه‌ای به بهترین نحو این جنگ را با اقتدار به یک پیروزی عظیم ختم خواهند کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔶و حالا در ادامه‌ی این داستان👆 ما اعلام کردیم که طبق وعده‌ای که داده بودیم، تنگه رو باز کردیم، البته با شرایط و محدودیت‌های خودش. 🔷ترامپ یک توئیت زد و اعلام کرد تنگه‌ی هرمز کاملاً باز است و ما هم به محاصره دریایی خودمان ادامه می‌دهیم و تکمیل‌تر و بیشترش می‌کنیم. 🔶ایران هم اعلام کرد که چون آمریکا محاصره دریایی انجام داده، و طبق قوانین بین‌الملل محاصره دریایی یک اقدام نظامی است و با تجاوز به خاک یک کشور هیچ فرقی نمی‌کند، پس ما هم دوباره تنگه را می‌بندیم. 🔷حالا این ترامپ است که باید به افکار عمومی دنیا پاسخگو باشد، ایران تنگه را باز کرده بود تو با زیاده خواهیت باعث شدی دوباره بسته شود. 🔶اگر ترامپ با دروغ‌ها و توییت‌هایش روی افکار عمومی دنیا و مردم ایران عملیات روانی می‌کند، دیپلمات‌ها و مسئولین نظامی ما هم تحت رهبری امام خامنه‌ای بلدند چگونه این عملیات روانی را به سمت خودش برگرداند. 🔷فقط ما باید با آنها اعتماد کنیم و نق نزنیم و به فرموده رهبری به رسانه‌های دشمن گوش ندهیم. ❌نکته بعدی: ایران با غالب کردن اراده خودش به آمریکا و اسرائیل در داخل بودن آتش بس لبنان در قرارداد بین ایران و آمریکا، در حقیقت این را قانونی کرد که حزب الله لبنان انصارالله یمن و تمام گروه‌های مقاومت با ما و از ما هستند. 🔶چیزی که پیش از این ما بر طبق قوانین بین‌المللی نمی‌توانستیم بگوییم و از طرف دنیا پذیرفته نمی‌شد. 🔷این دستاورد بسیار بسیار بزرگیست، کاش فهمیده شود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🤦‍♂️باید توئیت قبل از باز شدن بازار زده بشه نه قبل از بسته شدن بازار که وقتی بازار باز میشه، خریدارها که فهمیدن با بسته شدن تنگه، نفت در بازار کمیابه، هجوم میارن برای خرید، قیمت میره بالا 🔶️اگر قبل از بسته شدن بازار توئیت زده بشه، تا باز شدن بازار، ترامپ چندین ساعت وقت داره با هزار حیله و حقه، آرامش رو به بازار برگردونه 🔷️اگر بازار با قیمت بالا بسته بشه، وقتی بازار باز میشه، اگر دلیلی وجود نداشته باشه، قیمت ریزش میکنه.. 🔶️اما اگر زمانیکه بازار باز میشه، تو یک دلیل برای خریدارها بیاری که نشون بده نفت نیست، قیمت شروع به رشد می‌کنه 🔷️گیر کیا افتادیم که ادعای اقتصاد دارن🤦‍♂️ یارو دکتر شده بود، قرص داده بود به مریض، قبل از بیدار شدن بخور، داستان این جماعته کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
✍️ببینید مسئله اینه که اصلا قالیباف این توئیت آخری رو برای اینکه روی بازار نفت اثر بگذاره، نزده. هدف چیز دیگه‌ای بوده.. 🔶️اصلا این قیمت‌های لحظه‌ای که ریزش میکنه یا بالا میره، فقط تاثیر روانی داره، وگرنه قیمت نفتِ تحویلیِ روز اصلا اینها نیست. 🔷️مسئله اینه که ما برای جلوگیری از اجماع افکار عمومی علیه‌مون. وارد مذاکره شدیم، میز مذاکره رو مدیریت کردیم، تنگه رو هم به صورت محدود، ۲۰ ساعت بعد از آتش‌بس لبنان (تا مطمئن بشیم سکنه‌ی جنوب لبنان به محله‌هاشون برگردند) باز کردیم تا همه‌ی دنیا بدونند ما با باز کردن تنگه مشکل نداریم، ترامپ اومد هفت‌تا دروغ گفت و گفت من تنگه‌رو کامل باز کردم تا در اذهان عمومی دنیا جا بندازه که اونه که تنگه‌رو براشون باز کرده.. 🔶️قالیباف با توئیتش این رو ازش گرفت. و قرارگاه هم با استناد به حرف ترامپ که گفته بود محاصره دریایی سرجاشه، تنگه‌رو دوباره بست. چون طبق قوانین بین‌المللی محاصره‌ی نظامی، یک عملیات نظامیه و هیچ فرقی با تجاوز به خاک یک کشور نداره، و کشوری که محاصره شده این حق رو داره که واکنش نظامی بده. 🔷️حالا دنیا میبینه که اونیکه میخواست تنگه‌رو باز کنه ایران بود و این کارو هم کرد، با اختیار خودش هم کرد نه فشار ترامپ، و اونی که باعث شد دوباره تنگه بسته بشه ترامپ بود که دست از محاصره و زیاده‌خواهی برنداشت. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
دقت کنید👇 🔶اتاق جنگ، قالیبافه 🔷رئیس هیئت مذاکره‌کننده، قالیبافه 🔶توئیت بزنه از موشک بدتر، قالیبافه 🔷️توئیت بزنی روی بازار اثر بگذاره، قالیبافه 🔶️محبوبیتش روز به روز داره بیشتر میشه.. 🔷مرجعیت خبریِ حرفهای ترامپ با دروغ‌هایی که گفته در بین مردمِ خودش هم از دست رفته، الان دنیا منتظر میشن ببینن ایران چی میگه و قالیباف چی توئیت میزنه. 🔶خب دشمن باید چه کار کنه؟ 🔷اولا توسط خوارج، در ایران دوباره به ترامپ مرجعیت خبری میدن. 🔶️ثانیا برای اینکه مقبولیت روزافزونِ قالیباف رو بریزن، طرف رو متهم میکنن به همکاری با دشمن، و میگن اون توئیت‌ هایی بود که قبلتر میزد و روی بازار نفت اثر میگذاشت، اونها همه چرته، این یه طوری توئیت میزنه که به نفع آمریکا بشه. 🔷️منتها عده ای سواد لازم رو برای اینکه این شبهه رو جا بندازه، نداشته و حرف مفت میزنن.. 🔶البته اینها رو بی سوادی مخاطبانشون حساب ویژه‌ای باز کردند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔷اگر قرار بود قالیباف طوری توئیت بزنه که روی قیمتهای نفت تاثیر بگذاره و بالا بره، باید دو روز دیگه توئیت میزد. 🔶️اتفاقا باید دیرتر میزد، چند ساعت قبل از باز شدن بازارها، صبح دوشنبه، به وقت اونها.. 🔷️پس الان نباید خرده بگیری که چرا دیر توییت زد؟ باید بگی چرا زود زدی..😊 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌ اسیر دوقطبی سازی رقیب نشویم ❌ 👆دیدم از دیشب این توئیت شاه داماد حسن آقای روحانی داره پخش میشه آقا کامبیز ! 👌 یک عده هم نمیدانم چرا اسیر این دو قطبی سازی شدند و فریادهای وا مصیبتا سر میدن که بله! کجا نشسته اید که قالیباف با اصلاحاتی ها همدست شده و در یک پیاله چای می خورند !!! ❌ عزیز من ، حواست باشه این سخنرانی حسن روحانی که برای اوایل دولت پزشکیان هست رو خوب ببین 👆نگاه کن که چطور داره با خشم و غیظ علیه دولت شهید رئیسی و دکتر قالیباف که از طراحان اصلی قانون اقدام راهبردی در مجلس بود حرف میزنه. 👌 همون قانونی که جلوی ادامه خسارت برجام رو گرفت و به تعبیر رهبری شهید ما دست دولت را در مذاکرات هسته ای آن زمان باز کرد. قانونی که رهبری شهید بارها از آن تعریف کرد. ⁉️واقعا بعضی ها یادشان رفته در ۴ آبان ۱۴۰۴ ، قالیباف چطور محکم علیه روحانی و ظریف که علیه روسیه حرف زده بودند موضع گرفت ⁉️ تا جایی که همه اصلاح طلبان ریختند سر قالیباف و علیهش مطلب زدن بله همین ۵ ماه قبل! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
الان جماعت خشک‌مغز فورا مطلب منتشر میکنند که سنگ تمام داماد روحانی برای رهبری ! چهارتا اهانت هم به رهبری می‌کنند که چرا داماد روحانی از شما تعریف کرده ! چقدر حقیر و بیچاره شدند جماعتی که برای تخریب قالیباف حتی عمدا گول شیطنت داماد روحانی رو می‌خورند ! شما فقط ببین جناب رهبری رو چطور خطاب میکنه🤦‍♂️ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
مراقبت کنید که فریب برخی از توئیت‌ها رو نخورید...