9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 جزئیاتی از مجروحیت رهبر انقلاب بعد از حمله به بیت رهبری/ وضعیت سلامتی و تدبیر امور توسط آیتالله سیدمجتبی خامنهای
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
در برخی از کانالهای زرد دیدم که این کلیپ رو پخش کردند و گفتند
رهبری به هیئت مذاکرهکننده تذکر دادند و جوری حرف زدند که القاء بشه رهبری با مذاکرات مخالف هستند
در صورتی که آیتالله قمی با صراحت بیان کردند که
امام امت
مشغول تدبیر امور هم هستند
مسائل مذاکرات رو
مسائل میدان رو
❌با نظارت خودشون تدبیر میکنند❌
و
اخیرا هم یک تذکراتی به هیئت مذاکرهکننده دادند که
در چه شرایطی
چه کار بکنند
کاملا اشراف تو این قضیه هستش
رهبری تذکر ندادند که چرا فلان کار رو انجام دادید
چون اگه هیئت مذاکرهکننده خطایی مرتکب میشد
رهبری تذکر نمیدادند
بلکه تَشر میزدند
ولی به هیئت مذاکرهکننده
تذکر دادند که
فلان کار رو انجام بدید
یعنی در واقع این تذکر
به منزله راهنمایی بود
و برخلاف گزافهگوئی برخی از جنابان
رهبری اشراف کامل بر این مسئله"مذاکره" دارند
طبق بیان صریح آیتالله قمی"معاون امور بینالملل دفتر رهبر معظم انقلاب"
رهبری به هیئت مذاکرهکننده تذکر دادند
که
❌ چه کار باید بکنند ❌
پس
این کلام
خیلی توفیر داره با اینکه یک عده مغرض در تلاشاند القاء کنند که رهبری
بخاطر کاری که هیئت مذاکرهکننده انجام دادند
تذکر دادند...
بچها
مراقبت کنیم که گوشمون
بدهکار تحریفهای آشکار از سوی یک عده مغرض و نادان نشه
وقتی آیتالله قمی با صراحت بیان میکنند که
کاملا اشراف تو این قضیه هستش
یعنی
نه خیانتی در کار است
و نه سازشی
الحمدلله ربالعالمین
امام ما
در کمال صحت و سلامتی
در حال تدبیر امور دیپلماسی و نظامی هستند
آیتالله قمی با صراحت تمام بیان کردند که
رهبری
در حال تدبیر امور"دیپلماسی و نظامی"
هستند
پس
دیگه کسی حق نداره بگه
رهبری دستبسته است
رهبری تحمیلپذیر است
مذاکره با تائید رهبری نبود و ...
همانطور که در بیانیه شعام نیز اومده بود
مذاکره
با تدبیر رهبری بود
و فکر کنم تدبیر خیلی بالاتر از تائید باشه
و اگه تدبیر نباشه
تائیدیه معنایی نداره
تدبیر یعنی
چه بکنند
چه نکنند
چه کاری درست است
و
چه کاری غلط...
الحمدلله
امام جوان ما
در حال تدبیر امور دیپلماسی و نظامی هستند و در این دو عرصه
اشراف کامل دارند
بچها
نذارید یک عده کانال و افراد معلوم الحال
ذهنتون رو منحرف و به شما القاء بکنند که
رهبری دستبسته و تحمیلپذیر هستند
اگه بنا باشه امام امت دستبسته و تحمیلپذیر باشند که خب در مسیر انقلاب انحراف ایجاد میشه
الحمدلله نه امام شهیدمان
و
نه امام عزیزمان
هیچکدام
بر سر منافع انقلاب و نظام
با احدی تعارف نداشتند و تسلیم نشدند و نمیشن...
نمیخوام بگم بحث تحمیل اصلا وجود نداشته
نه
وجود داشته
ولی
امام شهیدمان هیچوقت تسلیم نشدند
و قطع به یقین
امام عزیزمان نیز مثل امام شهیدمان
تسلیم نمیشن و الحمدلله دارند امور رو با تدبیر و درایت خودشون مدیریت میکنند
مدیریتی که
به پیروزی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران ختم خواهد شد
باذناللهتعالی...
خلاصه کنم باباجان
گوش و ذهنتون رو اسیر کانالهای زرد و افراد معلومالحال نکنید
و مطمئن باشید که بر خلاف گزافهگوئیهای این جماعت نادان و مغرض
امام ما
نه تنها دستبسته و تحمیلپذیر نیستند
بلکه
بسیار قوی و مسلط به امور هستند
و
امور دیپلماسی و سیاسی
طبق تدبیر و درایت امام جوان ما پیش میره
و انشاءالله
عاقبت این جنگ
به فضل الهی
با نظر ویژه امام زمان
با دعای خیر مادرمان فاطمهی اطهر
و
با تدبیر امام جوان ما
ختم به پیروزی برای جبهه حق خواهد شد
باذناللهتعالی...