این مردک پست
جوری حرف میزنه که القاء کنه
رهبری تصمیمگیرنده نیستند
و از اون طرف رویتز داره میگه
قدرت افتاده دست سپاه و شعام
در واقع میخوان رهبری رو دستبسته و ضعیف معرفی بکنند
در صورتی که سرداران سپاه
دارند از مدیریت و تدبیر امور توسط امام سیدمجتبی خامنهای در هر دو عرصه دیپلماسی و سیاسی
صحبت میکنند
متاسفانه
یک عده در داخل
با دشمن مخرج مشترک پیدا کردند و تَکرارچی دشمن شدند و دارند میگن
امور از دست رهبری خارج شده و شعام مقابل رهبری است و خارج از دستورات رهبری عمل میکنه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
در برخی از کانالهای زرد دیدم که این کلیپ رو پخش کردند و گفتند رهبری به هیئت مذاکرهکننده تذکر دادند
الحمدلله ربالعالمین
امور سیاسی و نظامی
با تدبیر و مدیریت امام خامنهای عزیزمان داره پیش میره
بچها
امام جوانی که جنگ رو تا اینجای کار
به نحو احسن مدیریت کردند و پیش بردند و از سقوط نظام و تجزیه ایران جلوگیری کردند
قطع به یقین
از این به بعد نیز
به پشتوانه امام زمانمان و دعای خیر مادرمان فاطمهی اطهر
سایر جهات و ابعاد جنگ رو مدیریت و
پیروزی رو برای انقلاب اسلامی ایران رقم خواهند زد
باذناللهتعالی...
دلسوختگان امام شهید
جانفدائیان امام سیدمجتبی خامنهای
همچنان
با قدرت
سنگر خیابان را حفظ کنید...
شور|کربلایی مصطفی مروانیShab6_Moharam1402 (7).mp3
زمان:
حجم:
7.7M
شـــور|کیه قاسم پهلونه
بانوای|کربلایی مصطفی مروانی
#امام_حسین
#حضرت_قاسم
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
برخی از مخاطبین پرسیدند
که
درسته دشمن تجهیزات جدیدی رو به منطقه ارسال کرده⁉️
آیا احتمال از سرگیری حملات وجود داره یا نه⁉️⁉️
بله
دشمن
دو سه برابر نسبت به قبل
تجهیزات به منطقه ارسال کرد
ولی
همانطور که امام شهیدمان فرموده بودند
جنگ
جنگ ارادههاست
و سردار قالییاف نیز گفتند که
بودجه و تجهیزات دشمن
از ما بیشتر است