eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
راهکار جدید ایران برای بی‌اثر کردن محاصره آمریکا: استفاده از نفتکش‌های قدیمی برای ذخیره‌سازی شناور روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی آورده است: 🔹تهران برای تداوم تولید نفت خود، به روش ذخیره‌سازی شناور روی آورده است و از نفتکش‌های قدیمی لنگرانداخته در خلیج فارس جهت ذخیره‌سازی نفت استفاده می‌کند. 🔹در حال حاضر حدود ۳۹ نفتکش حامل نفت و محصولات پتروشیمی ایران در خلیج فارس مستقر هستند و تجمع بزرگی از این کشتی‌ها در نزدیک پایانه صادراتی جزیره خارگ دیده می‌شود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
وزیر خارجه روسیه: آنچه اسرائیل انجام می‌دهد نه‌ تنها با قطعنامه‌های سازمان ملل، بلکه با توافق‌ های «شورای صلح» مورد حمایت ترامپ نیز در تضاد است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔹شبکه ضد ایرانی «من و تو» تعطیل شد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تپش نبض انرژی ایران، با تخصص مهندسان ایرانی کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 به‌یاد مردی که در اردیبهشت، بهشتی شد ولی پایان اردیبهشت ، پایان شما نبود....! از بلندی های ورزقان شما همچنان جاری هستید... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️من استاندارم! رحمتی... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
10.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 آخرین وضعیت تنگه هرمز و کنترل آن توسط ایران کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پیام قدردانی سپاه پاسداران خطاب به برگزارکنندگان حماسه اجتماعات شبانه مردمی 🔹مداحان گرانقدر، خطیبان ارجمند، هنرمندان متعهد، ورزشکاران غیرتمند، مدیران و تمامی نقش‌آفرینان تجمعات شبانه مردمی سراسر ایران اسلامی؛ بیش از هشتاد شب پیاپی، خیابان‌ها و میدان‌های ایران اسلامی در شهر و روستا، به تماشای شکوهی نشست، که شما با سرمایه ایمان، غیرت و هنر خویش، به زیبایی خلق کرده و صحنه‌هایی رقم زدید که در محاسبات دشمنان این کشور، بویژه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی، «معجزه‌ای غیرقابل باور» تلقی می‌شود. 🔹روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عمیق‌ترین سپاس و قدردانی خود را تقدیم می کند به شما خطیبان که با روشنگری در تریبون‌ها و سخنرانی‌های آتشین، چراغ بصیرت را در شبستان‌های این مرز و بوم روشن نگه داشتید. 🔹شما مداحان شور آفرین که با نوای حماسی و مرثیه‌های روشنگرانه خود، روح غیرت و شهادت‌طلبی را در رگ‌های اجتماعات دمیدید. 🔹شما هنرمندان متعهد که با قلم، تصویر، سرود و نمایش، زبان گویای اعتراض به قلدری‌های استکبار و همدلی و حمایت از نیروهای مسلح و مدافعان وطن و همچنین غزه و مقاومت اسلامی را بلند کردید. 🔹شما ورزشکاران غیرتمند، که با حضور مقتدرانه و نمادین نشان دادید که میدان ورزش، عرصه دیگری از جهاد تبیین و نمایش وحدت ملی است. 🔹شما مدیران، میدان داران، مجریان و خادمان گمنام در فراهم آوری امکانات و زمینه سازی حضور میلیونی مردم مبعوث شده ایران اسلامی نقش آفرینی کردید. 🔹شما حافظان امنیت در کسوت انتظامی، امنیتی و بسیج که حریم مقدس حضور یافتگان در تجمعات را، از گزند اهریمنان و خیانت کاران به ملت و کشور پاس داشتید. 🔹شما خادمان فرهنگی که با قریحه و ذوق مثال زدنی با متون فاخر و تصاویر ارزنده خیابان آرایی و جایگاه سازی کردید. 🔹و شما مردم مبعوث شده بصیر و آگاهی که این هشتاد و چند شب پرشور که طوفانی از «سرمایه اجتماعی» و «وحدت ملی» بود، در برابر چشمان حیرت‌زده جهانیان، ماهیت مستحکم و بازدارنده نظام اسلامی را به رخ دشمنان کشیدید و با پیوند قلبی و رفتاری با نیروهای نظامی میدان نبرد سخت، ثابت کردید که حماسه‌آفرینی در جمهوری اسلامی، نه تصادفی، که برآمده از یک اراده اعتقادی و ایمانی، باورمند به منافع ملی و میهنی، هماهنگ و عاشقانه است. 🔹امروز، به برکت مجاهدت پرشور شما و ملت لبیک گو به فرمان مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای (دام ظله العالی)، قدرت نرم انقلاب چنان در تار و پود جامعه رسوخ کرده که هیچ تهدید نظامی یا روانی دشمن توان مقابله با آن را ندارد. 🔹بی‌تردید همه شما نقش آفرینان فهیم و شورانگیز این حماسه سازی، همراه رزمندگان صف کشیده در برابر دشمن، وعده داده‌اید که تا پایان راه و تحقق اهداف عالیه انقلاب و مقاومت تاریخ ساز، در صحنه هستید چه در زمان نبرد نظامی و چه در زمان نبرد مذاکره، چه اینکه می دانید مذاکره، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است که نیازمند استمرار حضور مقتدرانه و پرشور در خیابان و پشتیبانی از افسران عرصه دیپلماسی تا کسب پیروزی نهایی است و این "وعده صادق"، بزرگ‌ترین سپر دفاعی کشور عزیزمان ایران است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ: نیروهای مسلح بیش از گذشته آماده‌اند 🔹اگر احیاناً دشمن اشتباه کند نیروهای مسلح سخت‌تر از گذشته، دردناک‌تر از گذشته و سهمگین‌تر از گذشته پاسخ سخت و قاطع و پشیمان کننده و تمام کننده می‌دهند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️نفرت شبکه اسرائیلی اینترنشنال از مردم ایران! کارشناس اینترنشنال: 🔹تجمع شبانه مردم ایران در خیابان‌ها، حیدرحیدر گفتن آن‌ها و همسو بودنشان با دیپلماسی و میدان، ابتذال تمام است! ✅ عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
این کدها را جدی بگیرید! 🔻اگر روی صفحه گوشی خود پیش‌شماره‌های ۹۱۲، ۹۱۹، ۹۲۱ و ۹۳۷ را دیدید، حتماً تماس از داخل ایران نیست!🔺 ▫️عوامل دشمن (از جمله گروه‌های معاند مانند منافقین) با استفاده از شباهت کدهای برخی کشورها با کدهای داخلی ایران، سعی در فریب شما دارند. ▫️ترفند دشمن چیست؟ این افراد با استفاده از شماره‌های کشورهای خارجی که پیش‌شماره‌هایشان به کدهای اپراتورهای تلفن همراه و کد شهرهای ایران شباهت دارد، با شما تماس می‌گیرند. وقتی صفحه گوشی را نگاه می‌کنید، تصور می‌کنید تماس از داخل ایران است و با اطمینان پاسخ می‌دهید. ▫️طبق گزارش‌ها ارسالی، در روزهای اخیر تماس‌هایی با این کدها با مردم ایران برقرار شده که قصد جمع‌آوری اطلاعات و ایجاد جنگ روانی دارند. 💢توصیه‌های امنیتی: 🔹به هیچ عنوان به این تماس‌ها پاسخ ندهید. 🔹هیچ اطلاعات شخصی (کد ملی، شماره کارت، آدرس) ارائه ندهید. 🔹در صورت تماس از دست‌رفته، هرگز با این شماره‌ها تماس نگیرید (هزینه‌های سنگین بین‌المللی دارد). 🔸در صورت دریافت تماس مشکوک، موضوع را گزارش دهید هوشیار باشیم، فریب نخوریم، امنیت ملی را حفظ کنیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌ مغالطه بزرگ جنابان ‼️ همانطور که خودت نوشتی، حضور آنها برای از اکثریت نیوفتادن صحن علنی مجلس بود ! الان اگر مجلس تشکیل شود، کل مجلس می رود هوا !!!! یعنی شعام نمی فهمد ، اما بعضی ها می فهمند. انگار قالیباف کلید دار مجلس هست و دربش را بسته و کلیدش را به گردنش آویخته !!! دستور نهادهای امنیتی است. درضمن ایکاش فقط ذره ای در وجود بعضی ها بود و اخبار متعدد جلسات کمیسیون ها را نشر می دانند تا همه بدانند مجلس تعطیل نیست، فقط صحن علنی بخاطر مباحث امنیتی تعطیل است. نمی فهمند اگر اکثریت مجلس شهید شوند ، یک قوه از بین رفته و مختل می شود. به والله فهم برخی چیزها فقط چندثانیه فکر کردن می خواهد !!! ولی چه کنیم که زدن مسئولان نان بیشتری دارد! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯