eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
واشنگتن در آستانه آزمونی دیگر؛ چرا گزینه‌های نظامی علیه تهران محکوم به شکست است؟ ✍🏻 مهدی محمدی - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ اینک مرز میان میدان نظامی و عرصه سیاسی-دیپلماتیک عملاً محو شده است. آنچه در صحنه می‌بینیم، معادله‌ای درهم‌تنیده است که ابعاد آن را نمی‌توان از هم جدا کرد. 🔹آمریکا در «آستانه درگیری»؛ اما نه با اطمینان از پیروزی آرایش نیروها، مانورها و انباشت تجهیزات نشان‌دهنده وضعیتی «نزدیک به درگیری» است. اعلام حمله و انصراف ترامپ، یک واقعیت را روشن کرد: ابزار نظامی، اهرم تحقق اهداف راهبردی آمریکا در برابر ایران نیست. 🔹جنگ ۴۰ روزه یک پیام داشت: آمریکا می‌تواند ضربه بزند، اما به هدف نمی‌رسد حتی اگر هدف، فقط ایجاد انعطاف در مذاکره باشد، ضربات نظامی نه‌تنها موضع ایران را تغییر نمی‌دهد، بلکه آن را سرسخت‌تر می‌کند. پاسخ ایران گزینه‌هایی روی میز می‌آورد که در محاسبات دشمن نیست. 🔹ساعت شکل‌گیری یک محاسبه تاریخی ارزیابی دشمن از ایران، همین حالا در حال شکل‌گیری است. دشمن کینه‌توز است، اما آن‌قدر که نشان داده هوشمند نیست. درک ناقص از فضای داخلی ایران و خطاهای محاسباتی، سابقه‌دار است. اگر این بار هم اشتباه کند، باید هزینه آن را بپردازد. انتظار عقلانیت شاید زیاد باشد، اما حداقل می‌تواند هزینه‌هایش را افزایش ندهد. گزینه‌های نظامی علیه ایران؛ یک‌یک شکست‌خورده ۱. ترور رهبران: توهمی که دیگر تکرار نمی‌شود دسترسی گذشته به مقامات ایران دیگر وجود ندارد. ضربه اول شکست می‌خورد و همان کسانی که قصد حذفشان را دارند، با قدرت بیشتر وارد صحنه می‌شوند. سیستم ایران با حذف افراد متوقف نمی‌شود؛ چه‌بسا قوی‌تر می‌شود. ۲. حمله به زیرساخت‌ها: فاجعه‌ای راهبردی برای خودشان آسیب‌های جنگ ۴۰ روزه به صنایع فولاد، پتروشیمی و گاز در حال جبران است. جامعه ایران روحیه مقاومت و تاب‌آوری بالایی دارد. حمله به زیرساخت‌های ایران = زیرساخت‌زدایی در کل منطقه + بسته شدن تنگه هرمز. در درگیری آینده، دلیلی برای مراعات همسایگان وجود ندارد. ۳. پروژه نارضایتی اجتماعی: شکست خورده مردم ایران از همه اقشار در خیابان‌ها حاضرند و فهمیده‌اند صلح و رفاه را باید خود حفظ کنند. «بازدارندگی اجتماعی» جدید، پروژه‌های امنیتی دشمن را ناکام می‌گذارد. ۴. بازگشایی نظامی تنگه هرمز: نبرد با جغرافیا ارتش آمریکا نمی‌تواند بر جغرافیا پیروز شود. تنگه هرمز فقط با پذیرش شروط ایران باز می‌شود. ۵. تعرض به تأسیسات هسته‌ای: فاجعه کامل سناریوهای سینمایی به قدری احمقانه است که حتی ترامپ هم زیر بار نرفته. دست دشمن به مواد هسته‌ای ایران نخواهد رسید و هزینه تعرض در همین حوزه، بسیار سنگین خواهد بود. 🔸جمع‌بندی حتی اگر حمله نظامی رخ دهد، تمام سناریوهای آن از پیش شکست‌خورده است. ایران همان‌گونه که از دو جنگ ۱۲ روزه و ۴۰ روزه قدرتمند بیرون آمد، از جنگ بعدی نیز با قدرتی به مراتب بیشتر خارج خواهد شد. ملت ایران مطمئن و آرام باشند؛ کشور آماده است و دشمن گزینه بهینه‌ای برای ضربه نظامی در اختیار ندارد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
الجزیره: شوک اقتصادیِ جنگ ایران، جهان را در «چهار موج» تحت تأثیر قرار خواهد داد ‌ 🔹تأثیر این جنگ فقط به افزایش قیمت انرژی محدود نمی‌شود؛ بلکه به بخش‌های مختلف سرایت می‌کند و سال‌ها ادامه خواهد داشت. ‌ 1️⃣ موج اول همان چیزی است که همگان در حال حاضر می‌بینند: قیمت نفت خام بالا می‌رود، به دنبال آن قیمت گاز طبیعی مایع افزایش می‌یابد، هزینه‌های حمل‌ونقل بیشتر می‌شوند و رسانه‌ها از تورم انرژی خبر می‌دهند. ‌ 2️⃣ موج دوم، آسیب به خودِ نظام تجارت جهانی‌ست. تغییراتی که در زمان بحران به‌تدریج انباشته می‌شوند و بعد از پایان بحران هم حاضر نیستند به وضعیت قبلی بازگردند. ‌ 3️⃣ موج سوم، تأثیر پیچیده‌ اقتصادی بر کشورهای جنوب جهانی‌ست. این شوک‌ها از طریق کاهش واردات، سقوط ارزش پول ملی، سهمیه‌بندی کود شیمیایی و افزایش قیمت مواد خوراکی رخ می‌دهند. ‌ 4️⃣ موج چهارم، سیاسی‌ست. شوک‌های زنجیره‌ تأمین قراردادهای اجتماعی را هم فرسوده می‌کنند. کشورهایی هستند که همین حالا هم با ذخایر تحلیل‌رفته، فضای مالی محدود و مردمی مواجه‌اند که از زمان همه‌گیری کرونا شوک پشت شوک را تحمل کرده‌اند. ‌ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران: رئیس جمهور محترم موازین صرفه جویی را بالاتر از موازین مورد نیاز رعایت می کنند و اصلا تشریفاتی ندارند.‌ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
روابط عمومی سپاه: مذاکره، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به دست‌اندرکاران، برگزارکنندگان و خالقان حماسه اجتماعات شبانه مردمی تاکید کرد: ، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است که نیازمند استمرار حضور مقتدرانه و پرشور در خیابان و از افسران عرصه دیپلماسی تا کسب پیروزی نهایی است و این "وعده صادق"، بزرگ‌ترین سپر دفاعی کشور عزیزمان ایران است. پیوند خبر پی نوشت: سخنان رهبر معظم انقلاب حفظه الله: اینک با تمام وجود به دعای خاص حضرتتان برای غلبه قاطع بر دشمن چه در صحنه مذاکرات و چه در میدان نبرد دل بسته‌ایم و امید داریم هر چه زودتر، هم ما و هم دشمنانمان اثر معجزه‌آسای آن را مشاهده کنیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
به این فراز نامه سپاه پاسداران دقت کنید 👇 🔶چه اینکه می دانید مذاکره، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است که نیازمند استمرار حضور مقتدرانه و پرشور در خیابان و پشتیبانی از افسران عرصه دیپلماسی تا کسب پیروزی نهایی است و این "وعده صادق"، بزرگ‌ترین سپر دفاعی کشور عزیزمان ایران است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶فراستی:مذاکره یک سلاح هست مسعود فراستی: 🔹ما مذاکره را بعنوان یک سلاح میبینیم که البته باید با آن سلاح درست جنگید 🔹یاد شهید عزیزمان لاریجانی بزرگ بخیر که استاد مذاکره بود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
✍️ چرا کلافه اند؟ با افتادن تنگه به دست ما 1. تعیین‌کننده نقشه ارتباطی منطقه 2. تنظیم‌کننده قیمت انرژی جهانی 3. سازنده نظم امنیتی جدید قفقاز شده ایم 4. سقوط گفتمان آمریکامحور 5. طلوع نظم ایرانی را رقم زده ایم این را دیشب طراحی کردم، برای تک تک مدافعان تاریخمان که در این مهم قطعا شریکند کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌️حمید رسایی: مجلس پلمپ شده است و باید حرفم را در خیابان بزنم!! 🚫منوچهر متکی :خواهشم از مردم این است که اصرار به داشتن جلسه علنی مجلس در این شرایط را نداشته باشند 🔶️ ما در این ۶۰-۷۰ روز، جلسه ی علنی نداشتیم اما این‌گونه نیست که هیچ کاری نکنیم. ما هر روز، گاهی دو تا سه جلسه، با وزارت‌خانه‌های مختلف داریم و مشکلات را پیگیری میکنیم ✍️از نظر بعضیا پیگیری مسائل کشور فقط ویدئو پر کردنه البته اینجوری تو انتخابات میشه اعلام کنند ما انقلابی‌تریم مصالح کشورم به درک😊 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️روایت یکی از نماینده های مجلس درباره ی بعضی رفتارهای زشت برخی از نماینده‌ها کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯