eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.3هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
جهان باید به ساز ایران برقصد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
👌 نکته معنادار بیانیه ساعت قبل ✅ مذاکره، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است ✅ ✅ درخواست از مردم برای پشتیبانی از نظامیان و دیپلمات ها ❌ آیا سپاه هم تحت فشار بیانیه نوشته ⁉️⁉️ امیدواریم یک عده عبرت بگیرند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴جلسه سنا : شما یک مرد ۸۶ ساله که فتوا علیه بمب هسته ای داشت را کشتید که با یک مرد ۵۰ ساله که خانواده اش هم از دست داده عوض کنید ؟ رئیس سنتکام پاسخ دهید این جز پلن شما بوده ؟ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه با دبیر کل سازمان ملل متحد 🔹در این گفتگوی تلفنی آخرین وضعیت منطقه‌ و ر
تکمیلی/ عراقچی در تماس دبیرکل سازمان ملل، موضع‌گیری‌های ضد و نقیض و زیاده‌خواهی‌های مکرر را عامل اخلال در روند گفتگوها به میانجی‌گری پاکستان دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به رغم سوء ظن شدید به آمریکا، با رویکردی مسئولانه و با جدیت تمام وارد این روند دیپلماتیک شده و برای رسیدن به نتیجه معقول و عادلانه تلاش می‌کند . کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
ترامپ با جنگ ایران رویای مودی برای تبدیل هند به یک ابرقدرت را لگدمال کرد تلگراف گزارش داد: 🔹سرمایه‌گذاران خارجی در حال فرار هستند، ارز سقوط می‌کند، قیمت بنزین در حال افزایش است و مودی مجبور شده تعرفه‌ها و محدودیت‌های واردات حتی بر روی طلا — محبوب‌ترین خرید هندی‌ها — اعمال کند. 🔹از نظر ژئوپولیتیکی، این درگیری ترامپ، هند را به دو رقیب استراتژیک اصلی خود، چین و پاکستان، نزدیک‌تر کرده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 نماینده پارلمان اروپا: ایران هرگز تسلیم دیکته‌های خارجی نمی‌شود لوبوش بلاها، نماینده پارلمان اروپا از اسلواکی: 🔹غرب از ایران متنفر است، چون ایرانی‌ها اهل زانوزدن نیستند! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
❣ 📖 السَّلَامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْمَنْصُورُ عَلَی مَنِ اعْتَدَی... 🌱سلام بر تو و آن هنگام که ظلمت هزاران ساله ی جور و ستم را تنها بارقه ای از خورشید نگاهت، صبح می کند. 🌱سلام بر تو و بر مطلع الفجرِ آمدنت که پایان تمامی ستمگری هاست... 📚 صحیفه مهدیه،زیارت حضرت صاحب الامر در سرداب مقدس، ص610. اَلّلهُمـّ؏َجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَرَج‌َ‌واَقِمنابِخِدمَـتِه🌹 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🚨😊جالب نیست؟ برخی کانال های پرمخاطب هر کدام انگار ماموریت تخریب یکی از قوای را دارند.... ❌یکی با قوه قضاییه را تخریب می کند ❌یکی به اسم مطالبه گری مجلس را با می کند ❌تخریب دولت هم که نُقل محافلشون هست تا جایی که رهبری فرمودند من اجازه توهین رو نمیدم و بارها گفتند حمایت کنید😊 ❌ولی اینها به هر کسی حمایت کرد برچسب وفاقی زدند و خودشون هم حمایت مراقب باشیم در زمین بازی نکنیم 🟠رفقا مگر این جمله رهبر شهید انقلاب نیست؟؟؟؟👇👇👇 ⚠️هر کسی مردم را نسبت به فعّالیّت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بی‌اعتقاد و بکند، دارد به سود کار می‌کند؛ چه ، چه .» ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ❤️ رهبر بزرگوار در اول سال به رسانه ها فرمودند👇 از گفتن نقاط بصورت جدی پرهیز شود ❌هدف اسرائیل تغییر نظام بود و هدف ما بیچاره شدن اسرائیل نظام تغییر نکرد ولی اسرائیل بیچاره شد و رفت رو آورد ⚠️🚨همه ما هم باید پیرو تصمیمات نظام باشیم و تحلیل های خودمون رو از کانال هایی که فالوور جمع می کنند و زیر باد کولر پیام می دهند و همه سران کشور را در چشم‌ مخاطب خائن جلوه می دهند نگیریم... کشور دارد این همه و کارشناسان با نظامی که الان در میدان هستند دارد کشور دارد سران دارد فرماندهان نیروهای مسلح دارد آن ها همه زوایا را می بینند مجددا دیدیم برخی در حال سران مملکت با لِیبل و ظاهر هستند عجب.... همین دو جمله رهبری که در بالا گذاشتیم برای فعالیت مجازی شماها کافیست      کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
⚠️⁉️ مذاکرات ممنوع است یا ممنوع نیست؟ / دولت را سازشکار بدانیم یا خیر؟ (نگاهی جامع به بیانات رهبر شهید) 📝 یعقوب ربیعی ⚠️⚠️ این روزها مکرراً از ممنوعیت یا مجاز بودن مذاکره در بیان امام شهید شنیده ایم. اما برای فهمِ منطقِ امامِ شهید باید بیانات ایشان را به صورت کامل ورق زد و رفتار ما گزینشی نباشد: ⁉️سئوال اول:آیا رهبرِ شهید بصورت مطلق با مذاکره مخالف بودند؟ ✅ پاسخ :خیر. آنچه رهبر شهید انقلاب با آن مخالف بودند مذاکره ذیل۳واژه است،تهدید و تحقیر و تحمیل. 🔹فکت: 🔵«من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛مذاکره کنند؛تا هروقت میخواهند مذاکره کنند!»(بیانات۱۷دی۹۳) «ما قسم نخورده‌ایم که تا آخر مذاکره نکنیم؛مذاکره نمیکنیم،به خاطر این عوارض است؛بخاطر این است که اینها مذاکره‌کننده نیستند.»(بیانات۲۷مرداد۹۸) ❌«بنده با مذاکراتی که در زیر شبح تهدید انجام بگیرد،موافق نیستم.بروند حرف بزنند،مذاکره کنند، به توافق برسند،اشکالی ندارد - البتّه درحالی‌که آن خطوط اصلی را رعایت کرده باشند.»(بیانات۱۶اردیبهشت۹۴) ⁉️سئوال دوم:پس چرا ایشان فرمودند که مذاکره با آمریکا عاقلانه،هوشمندانه و شرافتمندانه نیست؟ 👇👇 ✅ پاسخ:چون آمریکاییها در آن زمان بدنبال همان ۳ اصلی که گفتیم بودند،«تهدید و تحقیر و تحمیل» ⁉️سئوال سوم:پس کی مذاکره از سوی رهبرِ شهید مجاز دانسته شده؟ ✅ پاسخ: در۳حالت رهبر شهید اجازه داده اند که مذاکره کنیم؛ 👈وقتی که قدرتمند شده باشیم مثل الان، 👈وقتی برای رفع شرِ دشمن باشد مثل زمان حمله به عراق، 👈وقتی برای رفع یک مشکل باشد مثل موضوع تحریم ها، 🔸فکت: «ما باید وقتی مذاکره کنیم،....که فشار او،هوچیگری او،نتواند در ما تأثیر بگذارد به‌خاطر یک اقتداری که داریم.آن‌وقتی که جمهوری اسلامی از لحاظ اقتصادی،از لحاظ فرهنگی،به آن اقتداری که ما در نظر گرفته‌ایم برسد،آنجا برود مذاکره کند؛حرفی نیست.»(بیانات۲۲ مرداد ۹۷) «[امروز]روزگارِ همه‌چیز است.روزگار مذاکره هم هست؛باید در مذاکره قوی بود و جوری باید مذاکره کرد که بعد سرمان کلاه نرود.»(بیانات ۱۱ فروردین ۹۵) «جمهوری اسلامی درباره‌ی موضوعات خاصّی كه مصلحت بداند،با این شیطان برای رفع شرّ او و برای حلّ مشكل،مذاكره میكند.»(بیانات۱۹دی‌ماه۹۲) ⁉️سئوال چهارم:یعنی شما می گویید میشود بر سر مسائلی مانند منطقه ای،موشکی و ... هم مذاکره کرد؟ ✅ پاسخ: خیر،رهبر شهید این موارد را جزو مسائل ناموسی نظام می دانستند و مذاکره بر سر آنها هم خلاف عقل است و هم ممنوعیت شرعی، 🔹فکت: «مسئله،تعیینِ موضوع مذاکره است؛روی هر موضوعی مذاکره نمیکنیم؛روی مسائل ناموسیِ انقلاب...مذاکره نمیکنیم.»(بیانات۹خرداد۹۸) ⁉️ سئوال پنجم:برخی افراد دغدغه مند ، نیروهای مذاکره کننده یا دستگاه دیپلماسی را سازشکار می دانند نظر رهبر شهید چیست؟ ✅ پاسخ: سازشکار نامیدن افراد خطاست. 🔸 فکت: «خب، مسئولین کشور بحمدالله مشغولند، تلاش میکنند،کار میکنند،بنده هم عقیده‌ام این است که همه باید به دستگاه‌هاى مسئول کمک کنند،به دولت همه باید کمک کنند؛چون کار سخت است،دشوار است.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) «انتقاد بکنید لکن توجّه داشته باشید که انتقادها با لحاظِ این معنا باشد که آن طرف مقابل بعضی از عیوبی را که ما در انتقادمان ذکر میکنیم ممکن است میدانند، [امّا] خب به این نتیجه رسیده‌اند یا ضرورتها آنها را به اینجا کشانده یا به هر دلیل دیگری.»(بیانات۲تیر۹۴) «نباید مأموری را كه مشغول یك كاری است و مسئول یك فرایندی است مورد تضعیف یا توهین یا بعضی از تعبیراتی كه گاهی شنیده میشود - كه اینها سازش‌كارند، و مانند اینها - قرار داد؛نه، این حرفها نیست.»(بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ⁉️ سئوال ششم:این به معنای چک سفید امضا به مسئولین نیست؟آیا مسئولین به اسم حفظ وحدت هر کاری می توانند بکنند؟ ✅ پاسخ:دولتی ها در ایام مذاکرات،۲وظیفه دارند؛وظیفه اول در قبال مواجهه با جامعه است و وظیفه دوم در قبال دشمنی است که با آن مذاکره میکنند. 🔹فکت: «دولتى‌ها هم مراقب باشند،دودستگى در مردم به‌وجود نیاورند،حاشیه‌سازى نکنند، بعضى حرفهاى غیرلازم مطرح نشود؛این یکپارچگى مردم ما،این همّت بلند مردم ما، این ایمان مردم ما،درست مورد استفاده قرار بگیرد،ان‌شاءالله راه این کشور باز بشود.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) ✅«تكیه بایست بر روی مسائل داخلی باشد.در عرصه‌ی دیپلماسی هم آن كشوری موفّق است كه متّكی باشد به نیروی درون‌زا؛ آن دولتی میتواند در پشت میز مذاكره‌ی دیپلماسی حرف خودش را سبز بكند و به مقصود و نتایج مورد نظر خودش دست پیدا بكند كه متّكی باشد به یك اقتدار درونی، توانایی‌های درونی؛ حساب میبرند از یك چنین دولتی.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲)       کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴 دیگه بعد از بیانیه سپاه ،جنگ و دعوا و تخریب و تهمت علیه مسئولین و فرماندهان رو سر مذاکره بیخیال بشید جنگ با دشمن ادامه داره مذاکره بخشی از جنگه... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پیام بیانیه اخیر سپاه چیست؟ 🔹اینکه سپاه به‌عنوان خط مقدم مبارزه با دشمن آمریکایی-صهیونی در بیانیه رسمی خود رسما را صحنه دیگری از نبرد معرفی و مردم را به پشتیبانی از دعوت می‌کند، حاوی چند پیام مهم است: 1⃣ این یعنی نبرد دو کارزار دارد: کارزار نظامی و کارزار دیپلماتیک و نقش در هر دو عرصه کلیدی است. 2⃣ وقتی یک نهاد انقلابی، ولایی و مکتبی که عصاره کنش های جهاد و مبارزه خصوصا در حوزه نظامی در برابر اسرائیل و آمریکاست، اینگونه از صحنه دیپلماسی در کنار میدان حمایت می کند، آیا برخی افراد، کانال ها و جریان های سیاسی دست از سر ذهن و روان مردم و نیروهای انقلابی برمیدارند یا در قدم بعدی نهاد سپاه را هم به محافظه کاری و وادادگی متهم میکنند؟! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯