eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.3هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
⚠️⁉️ مذاکرات ممنوع است یا ممنوع نیست؟ / دولت را سازشکار بدانیم یا خیر؟ (نگاهی جامع به بیانات رهبر شهید) 📝 یعقوب ربیعی ⚠️⚠️ این روزها مکرراً از ممنوعیت یا مجاز بودن مذاکره در بیان امام شهید شنیده ایم. اما برای فهمِ منطقِ امامِ شهید باید بیانات ایشان را به صورت کامل ورق زد و رفتار ما گزینشی نباشد: ⁉️سئوال اول:آیا رهبرِ شهید بصورت مطلق با مذاکره مخالف بودند؟ ✅ پاسخ :خیر. آنچه رهبر شهید انقلاب با آن مخالف بودند مذاکره ذیل۳واژه است،تهدید و تحقیر و تحمیل. 🔹فکت: 🔵«من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛مذاکره کنند؛تا هروقت میخواهند مذاکره کنند!»(بیانات۱۷دی۹۳) «ما قسم نخورده‌ایم که تا آخر مذاکره نکنیم؛مذاکره نمیکنیم،به خاطر این عوارض است؛بخاطر این است که اینها مذاکره‌کننده نیستند.»(بیانات۲۷مرداد۹۸) ❌«بنده با مذاکراتی که در زیر شبح تهدید انجام بگیرد،موافق نیستم.بروند حرف بزنند،مذاکره کنند، به توافق برسند،اشکالی ندارد - البتّه درحالی‌که آن خطوط اصلی را رعایت کرده باشند.»(بیانات۱۶اردیبهشت۹۴) ⁉️سئوال دوم:پس چرا ایشان فرمودند که مذاکره با آمریکا عاقلانه،هوشمندانه و شرافتمندانه نیست؟ 👇👇 ✅ پاسخ:چون آمریکاییها در آن زمان بدنبال همان ۳ اصلی که گفتیم بودند،«تهدید و تحقیر و تحمیل» ⁉️سئوال سوم:پس کی مذاکره از سوی رهبرِ شهید مجاز دانسته شده؟ ✅ پاسخ: در۳حالت رهبر شهید اجازه داده اند که مذاکره کنیم؛ 👈وقتی که قدرتمند شده باشیم مثل الان، 👈وقتی برای رفع شرِ دشمن باشد مثل زمان حمله به عراق، 👈وقتی برای رفع یک مشکل باشد مثل موضوع تحریم ها، 🔸فکت: «ما باید وقتی مذاکره کنیم،....که فشار او،هوچیگری او،نتواند در ما تأثیر بگذارد به‌خاطر یک اقتداری که داریم.آن‌وقتی که جمهوری اسلامی از لحاظ اقتصادی،از لحاظ فرهنگی،به آن اقتداری که ما در نظر گرفته‌ایم برسد،آنجا برود مذاکره کند؛حرفی نیست.»(بیانات۲۲ مرداد ۹۷) «[امروز]روزگارِ همه‌چیز است.روزگار مذاکره هم هست؛باید در مذاکره قوی بود و جوری باید مذاکره کرد که بعد سرمان کلاه نرود.»(بیانات ۱۱ فروردین ۹۵) «جمهوری اسلامی درباره‌ی موضوعات خاصّی كه مصلحت بداند،با این شیطان برای رفع شرّ او و برای حلّ مشكل،مذاكره میكند.»(بیانات۱۹دی‌ماه۹۲) ⁉️سئوال چهارم:یعنی شما می گویید میشود بر سر مسائلی مانند منطقه ای،موشکی و ... هم مذاکره کرد؟ ✅ پاسخ: خیر،رهبر شهید این موارد را جزو مسائل ناموسی نظام می دانستند و مذاکره بر سر آنها هم خلاف عقل است و هم ممنوعیت شرعی، 🔹فکت: «مسئله،تعیینِ موضوع مذاکره است؛روی هر موضوعی مذاکره نمیکنیم؛روی مسائل ناموسیِ انقلاب...مذاکره نمیکنیم.»(بیانات۹خرداد۹۸) ⁉️ سئوال پنجم:برخی افراد دغدغه مند ، نیروهای مذاکره کننده یا دستگاه دیپلماسی را سازشکار می دانند نظر رهبر شهید چیست؟ ✅ پاسخ: سازشکار نامیدن افراد خطاست. 🔸 فکت: «خب، مسئولین کشور بحمدالله مشغولند، تلاش میکنند،کار میکنند،بنده هم عقیده‌ام این است که همه باید به دستگاه‌هاى مسئول کمک کنند،به دولت همه باید کمک کنند؛چون کار سخت است،دشوار است.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) «انتقاد بکنید لکن توجّه داشته باشید که انتقادها با لحاظِ این معنا باشد که آن طرف مقابل بعضی از عیوبی را که ما در انتقادمان ذکر میکنیم ممکن است میدانند، [امّا] خب به این نتیجه رسیده‌اند یا ضرورتها آنها را به اینجا کشانده یا به هر دلیل دیگری.»(بیانات۲تیر۹۴) «نباید مأموری را كه مشغول یك كاری است و مسئول یك فرایندی است مورد تضعیف یا توهین یا بعضی از تعبیراتی كه گاهی شنیده میشود - كه اینها سازش‌كارند، و مانند اینها - قرار داد؛نه، این حرفها نیست.»(بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ⁉️ سئوال ششم:این به معنای چک سفید امضا به مسئولین نیست؟آیا مسئولین به اسم حفظ وحدت هر کاری می توانند بکنند؟ ✅ پاسخ:دولتی ها در ایام مذاکرات،۲وظیفه دارند؛وظیفه اول در قبال مواجهه با جامعه است و وظیفه دوم در قبال دشمنی است که با آن مذاکره میکنند. 🔹فکت: «دولتى‌ها هم مراقب باشند،دودستگى در مردم به‌وجود نیاورند،حاشیه‌سازى نکنند، بعضى حرفهاى غیرلازم مطرح نشود؛این یکپارچگى مردم ما،این همّت بلند مردم ما، این ایمان مردم ما،درست مورد استفاده قرار بگیرد،ان‌شاءالله راه این کشور باز بشود.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) ✅«تكیه بایست بر روی مسائل داخلی باشد.در عرصه‌ی دیپلماسی هم آن كشوری موفّق است كه متّكی باشد به نیروی درون‌زا؛ آن دولتی میتواند در پشت میز مذاكره‌ی دیپلماسی حرف خودش را سبز بكند و به مقصود و نتایج مورد نظر خودش دست پیدا بكند كه متّكی باشد به یك اقتدار درونی، توانایی‌های درونی؛ حساب میبرند از یك چنین دولتی.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲)       کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴 دیگه بعد از بیانیه سپاه ،جنگ و دعوا و تخریب و تهمت علیه مسئولین و فرماندهان رو سر مذاکره بیخیال بشید جنگ با دشمن ادامه داره مذاکره بخشی از جنگه... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پیام بیانیه اخیر سپاه چیست؟ 🔹اینکه سپاه به‌عنوان خط مقدم مبارزه با دشمن آمریکایی-صهیونی در بیانیه رسمی خود رسما را صحنه دیگری از نبرد معرفی و مردم را به پشتیبانی از دعوت می‌کند، حاوی چند پیام مهم است: 1⃣ این یعنی نبرد دو کارزار دارد: کارزار نظامی و کارزار دیپلماتیک و نقش در هر دو عرصه کلیدی است. 2⃣ وقتی یک نهاد انقلابی، ولایی و مکتبی که عصاره کنش های جهاد و مبارزه خصوصا در حوزه نظامی در برابر اسرائیل و آمریکاست، اینگونه از صحنه دیپلماسی در کنار میدان حمایت می کند، آیا برخی افراد، کانال ها و جریان های سیاسی دست از سر ذهن و روان مردم و نیروهای انقلابی برمیدارند یا در قدم بعدی نهاد سپاه را هم به محافظه کاری و وادادگی متهم میکنند؟! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بقایی: درباره اورانیوم غنی‌شده مواضع‌مان را روشن بیان کرده‌ایم سخنگوی وزارت خارجه: 🔹در مورد اورانیوم غنی‌شده با درجه بالای ایران، مواضع‌مان را خیلی روشن بیان کرده‌ایم 🔹در این مرحله اگر بخواهیم در این مباحث گفت‌وگو کنیم قاعدتاً به نتیجه نمی‌رسیم. 🔹ما قبلا این مسیر را رفتیم و اختلاف‌نظرها آن‌قدر زیاد بود که نتوانستیم به نتیجه برسیم و طرف مقابل به‌خاطر خواسته‌های نامعقولش میز مذاکرات را از بین برد و با حمله به ایران جنایت کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
یک‌ منبع مطلع: گفتگوها بر سر موارد اختلافی همچنان ادامه دارد ▪️ یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده به تسنیم گفت: گفتگوها و رایزنی‌ها بر سر موارد اختلافی همچنان ادامه دارد و هنوز نتیجه نهایی حاصل نشده است. ▪️ وی خاطرنشان کرد: میانجی پاکستانی همچنان در حال رد و بدل موضوعات است. ▪️ این منبع مطلع تاکید کرد: تمرکز در حال حاضر بر سر مساله «پایان جنگ» است و تا وقتی این موضوع نهایی نشود، هیچ مساله دیگری مذاکره نخواهد شد. ▪️ وی تاکید کرد: پیشرفتهایی نسبت به قبل در برخی موضوعات حاصل شده اما تا وقتی که درباره همه موضوعات مورد اختلاف جمع‌بندی نشود، توافقی رخ نخواهد داد. ▪️ این منبع مطلع تاکید کرد: متونی که برخی منابع غربی درباره جزییات تفاهم منتشر کرده‌اند دقیق نیست. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
خبرگزاری عراق از رایزنی فواد حسین با عراقچی درباره مذاکرات خبر داد 🔹 خبرگزاری عراق از رایزنی وزیر خارجه عراق با سید عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان درباره مذاکرات ایران و آمریکا خبر داد. 🔹 خبرگزاری رسمی عراق (واع) گزارش داد: وزیر امور خارجه عراق با همتای ایرانی خود درباره آخرین تحولات مربوط به مذاکرات اخیر میان تهران و واشنگتن گفتگو کرد. 🔹 بر اساس این گزارش وزیر امور خارجه خطاب به همتای ایرانی خود تاکید کرد که: عراق چشم‌انتظار شنیدن خبر پایان جنگ و بازگشت ثبات به منطقه است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
تخلیه ۴۰ هزار نفر در جنوب کالیفرنیا به‌دلیل نشت مواد شیمیایی خطرناک مقامات آمریکا اعلام کردند: 🔹در پی نشت یک ماده شیمیایی خطرناک از مخزن ذخیره‌سازی یک کارخانه تولید قطعات پلاستیکی صنایع هوافضا در شهر «گاردن گروو» واقع در اورنج‌کانتی کالیفرنیا، دستور تخلیه حدود ۴۰ هزار نفر صادر شد و مدارس منطقه نیز تعطیل شدند. 🔹 به گفته اداره آتش‌نشانی اورنج‌کانتی، یک مخزن حاوی ۶ تا ۷ هزار گالن «متیل متاکریلات» از روز پنج‌شنبه دچار افزایش دما شده و بخارات شیمیایی آن در هوا منتشر شده است. 🔹 مقامات هشدار داده‌اند این مخزن ممکن است دچار پارگی یا انفجار شود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
گفتگوهای تلفنی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتایان ترکیه ای، قطری و عراقی 🔹 سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه جمعه در تماس‌های تلفنی جداگانه با هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه، شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر و فواد حسین وزیر امور خارجه عراق، درباره موضوعات دوجانبه و آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو و تبادل نظر کردند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
تصویر کنایه‌آمیز سفارت ایران از تصمیم گیرنده واقعی در واشنگتن 🔹حساب رسمی سفارت ایران در ازبکستان روز گذشته با انتشار تصویری به سلطه اسرائیل بر تصمیمات سیاسی رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
ایروانی: دولت‌های خلیج فارس موظف به جبران کامل خسارات علیه ایران هستند 🔹"امیر سعید ایروانی"، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز جمعه به وقت محلی در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت به برخی مکاتبات اخیر کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس و ادعاهای بی اساس آن‌ها، به اظهارات علنی اخیر مقامات آمریکا، از جمله رئیس جمهور آمریکا و فرماندهی سنتکام پاسخ داد. 🔹نماینده دائم ایران در این نامه، مسئولیت بین المللی دولت‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس شامل قطر، بحرین، کویت، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و به همراه اردن، به خاطر مشارکت و تسهیل تجاوز علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح و تاکید کرده است که این دولت‌ها، به‌عنوان دولت‌های مسئول، موظف‌ هستند جبران کامل خسارات وارده به جمهوری اسلامی ایران، از جمله تمامی خسارات مادی و معنوی ناشی از اعمال متخلفانه بین‌المللی خود را به‌عمل آورند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سخنگوی وزارت دفاع: تمکین‌نکردن به حقوق ایران شکست‌های بیشتری برای ترامپ رقم می‌زند سردار طلایی‌نیک: 🔹ترامپ هیچ چاره‌ای به جز پذیرفتن مطالبات ملت ایران و پذیرش حقوق کشورمان ندارد. 🔹در هر دو میدان رزم و دیپلماسی تأمین مطالبات به‌حق ملت ایران، تنها راه برون‌رفت دشمن آمریکایی‌صهیونی از جنگ تحمیلی سوم است و همچنین ترامپ باید ضمن قبول‌کردن پیشنهاد ایران،‌ در اندیشۀ پیشگیری از خسارت‌ها و هزینه‌های بیشتر در ادامۀ جنگ برای مردم آمریکا و جامعۀ جهانی باشد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
روبیو وارد هند شد 🔹وزیر امور خارجه آمریکا امروز با هدف تقویت همکاری‌ها با هند وارد این کشور آسیایی شد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯