eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
من نمی‌دونم این جناب کیو میگه، اما ما هیچ وقت نگفتیم تمام مسائل مملکت با رضایت رهبریه. اصلاً این حرف خیلی سبکه. 🔶ما بارها گفتیم تمام مسائلی که طبق قانون در حیطه اختیارات رهبری‌ست، زیر نظر و با تایید ایشان انجام می‌شود. مثل مسائل مربوط به جنگ و صلح و امور نظامی و مذاکره و سیاست خارجی 🔷حتی اگر به فرض که نظر شخصی‌شان مخالف بوده و به خاطر مصالح مهم‌تری، اجازه داده‌اند، باز با اجازه‌ی ایشان انجام شده نه سرخود. کسی بدون اجازه در این مسائل نمی‌تواند کاری کند، مملکت بی‌صاحب نیست که. 🔶اما در مورد این دولت. تمام فرماندهانی که شهید شدند و بعد از شهادتشان امام عزیزمان فرمود آن فرماندهان ایمان ابوذری داشتند و در جامعه ما ایمان ابوذری کم است، همانها در مصاحبه‌های متعدد فرمودند رئیس جمهور با فرماندهان نظامی و رهبری هماهنگی ۱۰۰ درصدی دارد. همان ایامی که شما با تریبون مجلس سعی می‌کردید سپاه را تخریب کنید. 🔷اگر واقعاً معتقدید که این مملکت هم جمهوریست و هم اسلامی و رهبریش نظر مردم را در تدابیرش در نظر می‌گیرد و انتخابات ریاست جمهوری نمونه‌ی بارز این جمهوریت است، شما چرا دست از تخریب دولت برنمی‌دارید؟ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🚨🚨 | پهپادهای شناسایی قطر و امارات در حال انجام پروازهای مداوم (اطلاعات، نظارت و شناسایی) در سراسر خلیج فارس هستند‼️ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🚨🚨نقشه اختلالات GPS در خلیج فارس 🔻گزارش‌ها و داده‌های ناوبری نشان می‌دهد اختلالات گسترده GPS همچنان در بخش‌های مختلف خلیج فارس ادامه دارد. 🔻بیشترین اختلال‌ها در اطراف تنگه هرمز، سواحل جنوبی ایران و مسیرهای کشتیرانی بین‌المللی ثبت شده است 🔻این اختلالات می‌تواند بر ناوبری کشتی‌ها، پهپادها و برخی پروازهای عبوری تأثیر بگذارد 🔻طی هفته‌های اخیر بارها گزارش‌هایی از «اسپوفینگ» و اخلال الکترونیکی در منطقه منتشر شده است کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خط قرمز انقلاب و رهبری بوده و برای هر انقلابی حکم پاره تن رو داره و همیشه به این سازمان اعتماد داشتیم و داریم و خواهیم داشت✊ ⛔️هیچکس اجازه هتک حرمت به این نهادی که صفر تا صدش همیشه و در همه عرصه ها در خدمت انقلاب اسلامی بوده و التزام قطعی و عملی به فرمان رهبران انقلاب داشته و داره و خواهد داشت رو نداره کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
دیدار فرمانده ارتش پاکستان با سردار قالیباف و دکتر پزشکیان کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌فکر کردین شوخیه؟؟ یا از خودمون حرف میزنیم؟ نه عزیزان، با تجربه میگیم که به وقتش اگه نظام، طبق خواسته ی این چرک نویس ها عمل نکنه حتی اگه سردار سپاه اسلام هم باشی تو رو ترور شخصیتی میکنن! . همون کاری که با شهید باقری عزیز کردن! همین کانال که این متن قبیح رو نوشته الان تو ایتا بالای 100هزار مخاطب داره، شما تصور کن چه بلایی سر مخاطبینش میاد با این قلم چرکین و سیاهش؟ . نذارید یه عده جاهل ، با بی تقوایی آخرت شما رو به باد بدن، کسی که به سردار سپاه رحم نمیکنه، یقینا زدن دولت و عراقچی براش آب خوردنه . از این جریان خطرناک فاصله بگیرید اگه نمیخواید در آینده مقابل نظام قرار بگیرید کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴پیام بسیار مهم از گذشته ی نزدیک به حال مردم انقلابی: من از اینکه به رؤسای کشور، به و در یک‌چنین شرایط مهمّ بین‌المللی و داخلی «اهانت» بشود میکنم و نمی‌گذارم و میکنم، میکنم حالا ممکن است در مجلس باشد، ممکن است بیرون مجلس باشد، ممکن است هر جا باشد. قدر اینها را بدانیم ما، قدر مسئولینی که وقتی یک‌چنین حادثه‌ای برای کشور پیش می‌آید، از مردم کناره نمی‌گیرند! پ ن: اینو گذاشتم برای اونایی که غافل شدن و تو دام تفکرات مسموم عده‌ای هتاک بی‌ترمز افتادن که وسط جنگ هم ول نمیکنن این اهانت کردن‌ها رو! . یه عده زمان حیات رهبری شهید دل این عزیز رو خون کردن با نفهمیدن‌ها، با تهمت ها، با اهانت‌ها، با بی اعتمادسازی‌ها نسبت به مسئولین، الان هم دارن همون مسیر رو میرن خسته نشدین از این همه تهمت؟ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌ همین هایی که امروز تو تحلیل های آبکی و کانالاشون به عراقچی میگن خائن و نفوذی، به وقتش به هم انگ ترسو بودن و خیانت میزنن . که سال گذشته دیدیم که یه عده چنین حرفی هایی رو زدن، به سردار باقری گفتن لیبرال نفوذی، به سردار حاجی زاده گفتن ترسو و... . . من دلم برای مردم انقلابی و پاکدل میسوزه که با دیدن خزعبلات این چرک نویس هایی که حلقوم و حنجره ی موساد هستن از وضعیت و آینده ی کشور دلسرد و ناامید میشن! بعضی پیام هایی که بعضا تو گروهها و کانالهای مجازی دیده میشه رو از هر طرف میخونم، میگم بعیده اینو یه فرد مومن باتقوای انقلابی نوشته باشه . این بیشتر بهش میخوره از یگان 8200 ارتش اسرائیل تایپ شده باشه وگرنه این حجم از مردم عادی نیست! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯