eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ با هم سخنان 27 دی ماه 1404 آقا را می خوانیم تا نسبت کامران غضنفری و کانالهایی که همینطور بدون سند حرفهایش را نشر دادند با سخنان آقا را بسنجیم مسئولین هم ــ مسئولین ذی‌ربط در بخشهای مختلف هم ــ حقیقتاً کار کردند. 👈رئیس‌جمهور محترم،👈 و دیگر رؤسای کشور، فعّالیّت کردند؛ وسط میدان بودند و کار کردند. 👈 این‌جور نباشد که چون بنده خبر ندارم از کاری که دیگری کرده، همین‌طور مدام ایراد کنم که آقا چرا چنین و چرا فلان [است]؛ نه، همه کار کردند. 👈👈من از اینکه به رؤسای کشور، به رئیس‌جمهور و دیگران در یک ‌چنین شرایط مهمّ بین‌المللی و داخلی اهانت بشود، بشدّت پرهیز میکنم و نمیگذارم و میکنم، میکنم کسانی را؛ حالا ممکن است در باشد، ممکن است بیرون مجلس باشد، ممکن است هر جا باشد. قدر اینها را ما بدانیم؛ قدر مسئولینی که وقتی یک ‌چنین حادثه‌ای برای کشور پیش می‌آید، از مردم کناره نمیگیرند. گاهی ما در گذشته داشته‌ایم که مردم وسط میدان بودند، مسئولین تماشا میکردند، گاهی هم علیه مردم یک حرفی میزدند.👈 این دفعه، نخیر، مسئولین در کنار مردم بودند، در بین مردم بودند، با مردم حرکت کردند، با همان هدف تلاش کردند، کار کردند.👈 این باید قدرشناسی بشود؛ این خیلی مهم است. توصیه‌ی مؤکّد من نسبت به شخص رئیس‌جمهور و مسئولین قوا، رؤسای دیگر قوا و رؤسای فعّال کشور است؛ 👈بگذارید اینها کارشان را بکنند، تلاششان را بکنند و خدمت بزرگی را که بر عهده دارند انجام بدهند. این سخنان برای بعد حذف ارز ترجیحی هست ،رهبری از قدردانی کردن می گویند ، اما عده ای نه‌ تنها توهین میکنند بلکه همان کار را هم زیر سوال می برند و مسبب فتنه می نامند!!! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
✅ جماعت مدعی و تخریب گر ، نه تنها بیانیه دیروز سپاه را کار نکردند ، بلکه از همان ساعات اولیه و حتی دیشب در تجمعات ، علیه این بیانیه و سپاه مطلب نوشتند !!!!!! واقعا خدا قوت چه کسی فکرش را می کرد که هر غلطی که اصلاح طلبان افراطی در دهه های هشتاد و نود می کردند، الان یک عده به اسم انقلابی بکنند؟؟؟ در خواب شب خودمان هم نمی دیدیم که روزی یک عده به اسم انقلابی ، به حمله کنند !!!! عاقبت خود حق پنداری مطلق همینه ، عاقبت افرادی که حاضر نیستند یک لحظه به این فکر کنند که ممکنه تحلیل خودشون اشتباه بوده همینه. بروید سابقه این افراد رو بررسی کنید. همه اونها از کسانی هستند که در وعده های صادق 2 و 3 هم به فرماندهان شهید سپاهی ما توهین می کردند و اونها رو تعلل کار و بیانیه نویس و ترسو خطاب می کردند ! خجالت هم خوب چیزیه وقاحت هم حدی داره سپاه نمی‌فهمه ، اما این جماعت می‌فهمند 😐😐😐 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
جلسه وبیناری مجلس با وزیر بهداشت عضو هیات رئیسه مجلس: 🔹فردا سومین جلسه وبیناری مجلس با حضور محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت و درمان برای بررسی وضعیت دارو و تجهیزات پزشکی و افزایش اخیر قیمت‌ها تشکیل می‌شود. 🔹در این جلسه کمیسیون بهداشت به ارائه گزارشی از وضعیت دارو و تجهیزات پزشکی ارائه کرده و وزیر بهداشت نیز گزارشی به نمایندگان می‌دهد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
انتظارم از شبکه‌های تلویزیونی 😂😁 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴تیراندازی عروس جان فدا با کلاشینکف در شب ازدواجش😅🔥 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
تقدیر رهبر معظم انقلاب از میدان‌داری مردم سیستان و بلوچستان 🔹در پی ایستادگی و حضور حماسی مردم سیستان و بلوچستان در دوران «جنگ رمضان»، هیئتی ویژه از سوی حضرت آیت‌الله «سید مجتبی خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی، به عنوان نخستین مقصد استانی با هدف قدردانی از نخبگان و آحاد مردم، وارد استان شد. 🔹آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار با اعضای هیئت اعزامی از توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری نسبت به مردم استان قدردانی کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اشک و گریه های مردم عراق در محفل یادبود رهبر شهید میدان التحریر بغداد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استقبال کم نظیر مردم عراق در "محفل القائد المعظم"، یادبود رهبر شهید امام خامنه ای در میدان التحریر بغداد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پیام وزیر امور خارجه به دبیرکل حزب الله عراقچی: ایران دست از حمایت حزب‌الله نخواهد کشید 🔹سید عباس عراقچی، وزیر خارجه کشورمان در پیامی به شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب‌الله تأکید کرد که جمهوری اسلامی تا آخرین لحظه از حمایت جنبش‌های مطالبه‌گر حق و آزادی دست نخواهد کشید و حزب‌الله مقاوم و پیروز در رأس این جنبش‌هاست. 🔹عراقچی افزود که از همان ابتدا که برخی کشورهای منطقه برای کاهش تنش میان ایران و آمریکا وارد میانجیگری شدند، ایران پیوند آتش‌بس لبنان با هر توافقی را به عنوان شرط مطرح کرد و این اصل تاکنون به عنوان یک مبدأ تردیدناپذیر باقی مانده و در زمره مطالبات حقه دولت و ملت ایران است و چنین خواهد ماند. 🔹وزیر خارجه ایران تصریح کرد که در آخرین پیشنهاد ارائه‌شده از سوی جمهوری اسلامی از طریق میانجی پاکستانی برای توقف دائمی و پایدار جنگ، مجدداً بر گنجاندن لبنان در آتش‌بس تأکید شده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بقائی: ما به توافق خیلی دور و خیلی نزدیک هستیم سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹هدف از سفر فرمانده ارتش پاکستان تبادل پیام‌ها میان‌ ایران و آمریکا بود. 🔹طی روزهای گذشته پیرامون مسائلی که اختلاف نظر وجود داشت بحث شد. 🔹با مواضع متناقض آمریکا نمی‌توانیم‌ بگوییم که این روند تغییر می‌کند. دیدگاه‌ها نزدیک شده است اما نه به معنای توافق بلکه بتوانیم به یک راه‌حل برسیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بقائی: در مرحله نهایی سازی یادداشت تفاهم هستیم سخنگوی وزارت خارجه: 🔹پاکستان به عنوان میانجی اصلی گفتگوها نقش مهمی را ایفا کرده و هدف از این سفر ادامه تبادل پیام‌ها بین ایران و امریکا بود. 🔹تمرکز ما در این مرحله بر خاتمه جنگ تحمیلی است. بر اساس پیشنهاد ۱۴ بندی ایران که رفت و برگشت شده و دیدگاه ها تبادل شده است. 🔹در این چند روز راجع به برخی نکات بحث شد و پیشنهادهایی مطرح شد‌ که همچنان در حال بررسی است. 🔹شاید بگوییم خیلی دور و خیلی نزدیک به توافق هستیم. از یک طرف ما تجربه ضد و نقیض گویی طرف امریکایی را داریم و دیدگاهیشان را تغییر دادند. مواضع متناقض را بارها بیان کردند. ما نمی‌توانیم کاملا مطمئن باشیم که این رویکرد تغییر نمی‌کند. 🔹از یک طرف در گفتگو بین دو طرف، روند به سمت نزدیک تر شدن دیدگاه ها است. نه به این معنا که راجع به موضوعات به این مهمی به تفاهم برسیم. به این معنا که بر مبنای مجموعه از پارامترها بتوانیم به یک راه حل مرضی الطرفین برسیم. 🔹بنای ما بر این بوده که ابتدا یادداشت تفاهمی را تفاهم کنیم مشتمل بر ۱۴ بند و در این یادداشت تفاهم مهمترین موضوعاتی که لازمه خاتمه جنگ تحمیلی است و مواردی که برای ما اهمیت اساسی دارد در آن گنجانده شود. ظرف یک مدت زمان ۳۰ تا ۶۰ روزه درباره جزییات موضوعات گفتگو شود و نهایتا به توافقی دست پیدا کنیم. 🔹ما در مرحله نهایی سازی این یادداشت تفاهم هستیم. موضوعاتی که در این مرحله بحث می‌شود بر خاتمه جنگ متمرکز است. موضوع پایان یافتن تعرضات دریایی آمریکا و موضوعات مرتبط با آزاد شدن اموال بلوکه شده ایران در این یادداشت تفاهم پرداخته می‌شود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بقائی: تنگه هرمز به آمریکا ربطی ندارد سخنگوی وزارت خارجه: 🔹تنگه هرمز به آمریکا ربطی ندارد. بین ما و عمان به عنوان کشورهای ساحلی باید سازوکاری تعریف شود. ما با سازمان‌های ذی‌صلاح در گفتگو هستیم. ما آگاه نسبت به اهمیت این آبراه برای جامعه بین‌المللی هستیم. 🔹جامعه بین المللی می‌داند که ناامنی ناشی از اقدام تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی است. درک می‌کنند که اقدام مسئولانه ایران و عمان برای ایجاد سازوکاری جهت تردد ایمن کشتی‌ها از این آبراه به نفع جامعه بین‌المللی است. 🔹کاری که ما انجام می‌دهیم در راستای حفظ منافع ملی ایران و عمان به عنوان کشورهای ساحلی است و هم با هدف اطمینان از تردد ایمن کشتی‌رانی است. از این منظر انتظار داریم همه کشورهایی که برای تجارت آزاد و ایمنی دریانوردی اهمیت قائل هستند، این وضعیت را درک کنند. 🔹ما کار خودمان را با عمان از این حیث ادامه خواهیم داد. موضوع تنگه هرمز یکی از مباحثی است که در این یادداشت تفاهم ۱۴ بندی بحث خواهد شد. ولی مهمتر از آن پایان دادن به دزدی دریایی آمریکاست. این برای همه کشورها مهم است، به خاطر اینکه باعث تشدید ناامنی شده و هم برای ما مهم است که مورد هدف ایضایی آمریکا بودیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯