eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
بقائی: تنگه هرمز به آمریکا ربطی ندارد سخنگوی وزارت خارجه: 🔹تنگه هرمز به آمریکا ربطی ندارد. بین ما و عمان به عنوان کشورهای ساحلی باید سازوکاری تعریف شود. ما با سازمان‌های ذی‌صلاح در گفتگو هستیم. ما آگاه نسبت به اهمیت این آبراه برای جامعه بین‌المللی هستیم. 🔹جامعه بین المللی می‌داند که ناامنی ناشی از اقدام تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی است. درک می‌کنند که اقدام مسئولانه ایران و عمان برای ایجاد سازوکاری جهت تردد ایمن کشتی‌ها از این آبراه به نفع جامعه بین‌المللی است. 🔹کاری که ما انجام می‌دهیم در راستای حفظ منافع ملی ایران و عمان به عنوان کشورهای ساحلی است و هم با هدف اطمینان از تردد ایمن کشتی‌رانی است. از این منظر انتظار داریم همه کشورهایی که برای تجارت آزاد و ایمنی دریانوردی اهمیت قائل هستند، این وضعیت را درک کنند. 🔹ما کار خودمان را با عمان از این حیث ادامه خواهیم داد. موضوع تنگه هرمز یکی از مباحثی است که در این یادداشت تفاهم ۱۴ بندی بحث خواهد شد. ولی مهمتر از آن پایان دادن به دزدی دریایی آمریکاست. این برای همه کشورها مهم است، به خاطر اینکه باعث تشدید ناامنی شده و هم برای ما مهم است که مورد هدف ایضایی آمریکا بودیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
اولویت خاتمه جنگ در همه جبهه‌ها است سخنگوی وزارت خارجه: 🔹درباره جزئیات موضوع هسته‌ای در این مرحله صحبت نمی‌کنیم. ما می‌دانیم که موضوع هسته‌ای ما بهانه بوده برای دو جنگ تجاوزکارانه علیه ملت ایران. در عین حال ما در حین مذاکرات هسته‌ای مورد هجمه غیرقانونی قرار گرفتیم. 🔹لذا خردمندانه تصمیم گرفتیم که در این مرحله اولویت را روی موضوعی که فوریت دارد یعنی خاتمه جنگ در همه جبهه‌ها به شمول لبنان بگذاریم. 🔹اینکه در مراحل بعدی در ۳۰ یا ۶۰ روز ما در مورد هسته‌ای یا سایر موضوعاتی که تفاهم می‌کنیم، صحبت کنیم بحث مجزایی است. در این مرحله همه تمرکز ما بر خاتمه جنگ است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بقائی: مطالبه ایران برای رفع همه تحریم‌ها مطرح شده است سخنگوی وزارت خارجه: 🔹تحریم‌ها یکی از موضوعات مورد بحث در هر گفتگویی با طرف آمریکاست. این تحریم‌ها هم غیرقانونی و هم ضد بشری است. با توجه به اینکه در موضوع هسته‌ای در این مرحله صحبت نمی‌کنیم، قاعدتا در این فرصت کوتاه درباره رفع تحریم‌ها هم صحبت نمی‌شود اما صراحتا مطالبه ایران برای رفع همه تحریم‌ها در متن مطرح شده است. 🔹این یک مطالبه ثابت ما در هر تعاملی با طرف مقابل است و این هم در بازه زمانی بعدی بعد از اینکه یادداشت تفاهم نهایی شود، باید جزییاتش مورد رایزنی قرار بگیرد. 🔹در همین رابطه بحث آزادسازی منابع بلوکه شده ایران مطرح است. این یکی از موضوعاتی است که در همین ابتدای امر مدنظر باشد و به این موضوع رسیدگی شود. لذا هم موضوع هسته‌ای در این یادداشت تفاهم ۱۴ بندی درج می‌شود و هم موضوع آزادسازی منابع بلوکه شده ایران. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌ جماعتی به اسم انقلابی در حال نشر مطالبی هستند که نشان دهند سپاه با رهبری اختلاف نظر و فکر داشته 😳 مثلا در زدن عین الاسد که آن را انتقام دانسته و رهبری گفته سیلی !!! ❌ اما این جماعت با نامردی تمام کارشان به جایی رسیده که همانند BBC و اینترنشنال ، دست به تقطیع زده اند و ادامه بیانیه سپاه را نیاوردند که آنجا گفته بود به مردم آمریکا که برای پیشگیری از خسارت های بیشتر، سربازان آمریکایی را از منطقه فرا بخوانند ، یعنی همان اخراج از منطقه. واقعا این ها اسمشان انقلابی هست؟؟ یا عکس سردار جعفری را می گذارند که از مذاکره کنندگان برجام تقدیر کرد !!!! خب شما یک کلام از رهبری پیدا کنید که علیه مذاکره کنندگان برجام حرف زده باشد رهبری در وصف تیم مذاکره کننده فرمود بنده هیئت مذاکره‌کننده را - همین دوستانى که این مدّت این زحمات را بر دوش گرفته‌اند - هم میدانم، هم میدانم، هم میدانم، هم میدانم؛ این را همه بدانند. اکثر حضّارى که اینجا تشریف دارید، از محتواى مذاکرات خبر ندارید؛ اگر شما هم از محتواى مذاکرات و جزئیّات مذاکرات و آنچه در مجالس میگذرد مطّلع بودید، به بخشى از آنچه بنده گفتم، حتماً اذعان میکردید ( 2 تیر 1394) 👈👈 رهبری در نامه 29 مهر 1394 که همان نامه معروفی که شروطی برای برجام تعیین کردند ، در ابتدای نامه از هیات مذاکره کننده، منتقدان برجام، اعضای مجلس ، رئیس مجلس (شهید لاریجانی) ، اعضای شعام و.. . از عبارت کردن استفاده کردند و فرمودند این تلاشها پاداش الهی دارد ! سپس در 3 شهریور 95 آقا فرمودند: انتقاد من به موضوع برجام به بدعهدی و خباثت طرف مقابل مربوط می‌شود نه عناصر خودمان؛ زیرا مذاکره‌کنندگان ما به اندازه توان خود تلاش شبانه‌روزی انجام دادند و ما قدردان این زحمات هستیم. الان فرمانده سپاه وقت از تیم مذاکرده کننده تقدیر کرد ، کار بدی بود ؟ خب همین کار را آقای شهید هم کرده بود !!! ❌ خباثت بعضی ها چقدر زیاده شده که راحت راحت دارند سپاه را می زنند؟ اصلا حیا دارید؟ شعور دارید ؟ وسط جنگ دارید سپاه را می زنید چون از مذاکره حمایت کرده ؟ دارید سپاه را می زنید که با جنگیدن قاطعانه خودش خار چشم دشمن شده؟؟؟ این ها دیگر چه موجوداتی هستند !! به کوری چشم مخالفان سپاه ، این آقای شهید ما بود که در 10 مهر 1398 فرمودند: «شما فرزندانِ عزیزِ این حقیر هستید؛ اگر کسی از بنده سؤال بکند که حالا شما از این بچّه‌ها، از این فرزندان راضی هستید، 👈👈 خواهم گفت که صددرصد راضی‌ام! 👉👉 امّا قانع نیستم، راضی هستم خیلی، قانع نیستم. توقّعِ «زیادی» هم نیست؛ برای خاطر اینکه معتقدم خدای متعال استعدادی داده که شما ده برابر اینکه گفتیم -حالا احتیاط کردم گفتم ده برابر، امّا صد برابر این- میتوانید پیش بروید؛ ب » ۱۳۹۸/۷/۱۰ خدایا دوربین مخفیه؟ بگو بدونیم ! یعنی الان ما باید از سپاه دفاع کنیم در برابر تهمت های یک عده انقلابی؟؟؟ یا حسین یا مهدی یا ابالفضل هیچی سکوت خداقوت به عزیزان هم صدا با اصلاح طلبان دهه هشتاد و نود !!! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
طبق یاوه‌گوئی‌های جریان انقلابی‌نما رهبر شخصی دست‌بسته-ضعیف و تحمیل‌پذیر هستند رئیس‌جمهور و وزرا خائن هستند وزیر امورخارجه نفوذی و خائن است رئیس‌مجلس در صدر خائنین و نفوذی‌هاست فرماندهان نظامی نفوذی و یا بزدل و ترسو هستند سپاه خائن و مقابل رهبری است😐 خب با این حساب کشور باید سقوط میکرد دیگه ولی چیزی رو که شاهد هستیم اینه که دیپلمات‌ها با فرماندهان نظامی هماهنگ و متحد و همسو هستند و هر دو میدان دیپلماسی و نظامی با تدبیر رهبری داره پیش میره و همین امر باعث شده که نظام از سقوط و کشور از تجزیه در امان باشه
اتحاد بین ملت-دیپلماسی و نظامی تحت درایت امام سیدمجتبی خامنه‌ای باعث شده دشمن رو در رسیدن به اهدافش ناکام بذاریم ولی عده‌ای جاهل و نادان و البته مغرض در تلاش‌‌اند که اتحاد بوجود اومده رو به حاشیه ببرند و مخدوش بکنند
باید با درست و به هنگام نقشه شوم دشمنان و معاندین و انقلابی‌نماها برای از بین بردن اتحاد بین ملت با میدان دیپلماسی-نظامی رو خنثی کنیم
عمل ما باید بر مبنای کلام امام شهیدمان باشد از دولت حمایت بکنیم به دیپلماسی فعال اعتماد داشته باشیم و به میدان و فرماندهان نظامی اعتماد داشته باشیم و از تخریب قوا و سران و فرماندهان پرهیز بکنیم
از دیروز خط رسانه‌ای دشمن در قالب کانال‌های انقلابی‌نما داره سپاه رو بخاطر حمایت از میدان دیپلماسی تخریب میکنه مواظب این خط تخریبچی دشمن باشید
سپاه پاسدارِ انقلاب‌اسلامی است مواظب باشیم و نذاریم عده‌ای انقلابی‌نمای مزدور این نهاد مقدس رو تخریب کنند...
امام خمینی"ره" اگر سپاه نبود کشور هم‌ نبود...
امام شهیدمان : من از سپاه راضی هستم...