4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦لحظاتی از حضور رهبر شهید انقلاب در خرمشهر در کنار شهید جهان آرا
🔹 رهبر شهید انقلاب: دشمن راز پیروزی ما در خرمشهر و خرمشهرها را به چشم دید و امروز سعی میکند همین پرچم را سرنگون کند.
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺فرماندهی سپاه: ملت بصیر ایران در شرایط مذاکره نیز نقشههای دشمن را خنثی و نقش بر آب خواهد کرد
پیام فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت سوم خرداد:
🔹سوم خرداد، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، یادآور حماسه ماندگار آزادسازی خرمشهر پس از ۵۷۸ روز اشغال است؛ روزی که فرزندان غیور و غیرتمند این مرزوبوم با ندای «ما میتوانیم» خرمشهر را از لوث وجود پلید ارتش بعثی صدام پاکسازی و کلام امام کبیر انقلاب حضرت روح الله(ره) مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، طنین افکن و اراده الهی، وحدت و اقتدار ملی برابر استکبار جهانی در یک رخداد شگفت انگیز به منصه ظهور رسید.
🔹امروز نیز ملت مبعوث شده ایران با گذشت ۴۴ سال از حماسه تاریخی آزادسازی خرمشهر و پیروزی در عملیات بیت المقدس، در سومین جنگ تحمیلی – که با حمله تروریستی دشمن صهیونی‑آمریکایی و شهادت مظلومانه قائد عظیمالشأن انقلاب و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و دانشآموزان میناب رقم خورد – بار دیگر سربلند بیرون آمده است، و دشمن زبون پس از ۴۰ روز مقاومت کوبنده و پاسخ قاطعانه و ویرانگر نیروهای مسلح، با ذلت درخواست آتشبس کرد و اینک نظارهگر خروش ایرانیان در خونخواهی رهبر شهید انقلاب اسلامی است.
🔹فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد امام راحل (ره)، امام شهید آیتالله خامنهای (قدس سره)، و شهیدان گرانقدر دفاع مقدس و شهدای اقتدار ایران اسلامی و جنگ تحمیلی رمضان، و تبریک این روز خجسته به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای (مدظلهالعالی) و آحاد ملت شریف، قهرمان و انقلابی ایران، نکات راهبردی زیر را اعلام میدارد:
🔹۱: جنگ تحمیلی سوم، جنگی ترکیبی بود اما پاسخ قاطع، کوبنده و درس آموز سپاه مقتدر مردمی و نیروهای مسلح به پشتوانه حضور حماسی مردم در صحنه، دشمن را در دسترسی به اهداف ناکام و آمال و آرزوهای او را بر باد داد و ترفندهای اهریمنیش را خنثی کرد.
🔹۲: عبرت خرمشهر، اتکا به قدرت درون و بازدارندگی فعال است. پیشرفتهای هستهای، موشکی، دفاعی و تهاجمی ایران، دشمنان انقلاب و میهن اسلامی را را به محاسبه مجدد واداشته است.
🔹۳: بزرگترین سرمایه راهبردی کشور، حضور مصمم و پرشور مردم در همه صحنهها است که سدی محکم و خلل ناپذیر در برابر نفوذ و توطئه دشمن است.
🔹۴: نیروهای مسلح مقتدر کشور در بالاترین سطح آمادگی و بازدارندگی فعال در همه ابعاد "موشکی، هوایی، دریایی، زمینی، فضایی و سایبری" قرار دارند؛ بر این اساس بدیهی است هرگونه تعرض مجدد دشمن، پاسخی ویرانگر و جهنمی در ابعاد منطقهای و فرامنطقهای در پی خواهد داشت.
🔹۵: فتح خرمشهر، الگویی ماندگار برای پیروزی در خرمشهرهای پیش رو و آزادی قدس شریف و نابودی رژیم پلید صهیونیستی توسط محور مقاومت و مجاهدان جهان اسلام است.
🔹در پایان، با تجدید میثاق با آرمانهای بلند امامین انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اول، دوم و سوم و اعلام بیعت مجدد و اطاعت از منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا، تاکید میکنیم:
🔹" بیتردید ملت بزرگ و فهیم ایران در فضای مذاکره برای پایان جنگ، با حفظ و تعمیق وحدت و بصیرت، و رصد مواضع و رفتارهای دشمن حیلهگر و عهد شکن نقشههای او را خنثی و نقش بر آب خواهد کرد."
«إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»
فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سوم خرداد ماه ۱۴۰۵
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺عارف: با همان ایستادگی حماسۀ خرمشهر، دربرابر دشمنان پیروز میشویم
معاون اول رئیسجمهور:
🔹 حماسۀ آزادی خرمشهر آموخت با مقاومت و اتکا به توان داخلی میتوان از بحرانها عبور کرد.
🔹امروز نیز در میدان دیپلماسی، دفاع و سازندگی، با همان ایستادگی مقتدرانه و تبعیت از فرامین رهبری دشمنان را به تسلیم در برابر ارادۀ ملت وادار کرده، تحریمها را شکسته و بر دشمنان وحشی خود پیروز میشویم.
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
قالیباف: هیچ دژخیمی را یارای ایستادن مقابل سربازان مؤمن ایران نیست
🔹رئیسمجلس در پیامی بهمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر:
🔹هیچ دژخیمی را یارای ایستادن مقابل سربازان عاشق و مؤمن ایران نیست و مجاهدی که برنامهریزی، توکل و شجاعت را مشق کند، دست یاری خداوند رحمان را بر شانه خواهد داشت و انسداد را نخواهد پذیرفت.
🔹بهطور قطع سوم خرداد آغازی بر دلاوریهای بیبدیل رزمندگان ایرانی است، رزمندگانی که به فرمودۀ قائد امت، حضرت آیتالله العظمی شهید سیدعلی حسینی خامنهای خرمشهرها در پیش دارند و خداوند متعال، راه شکست را بر آنان بسته است.
🔹رزمندگانی که به دنیا آموختند افتخار و عزت نصیب ملتی میشود که ایمان، اراده، غیرت و شجاعت را در کنار تخصص و تلاش داشته باشد و چنین ملتی هیچگاه طعم تلخ شکست را نخواهد چشید.
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺انهدام شبکه آموزش دیده عناصر آشوبگر و تروریستی در فارس
🔹روابط عمومی اداره کل اطلاعات فارس از شناسایی و متلاشی شدن یک شبکه آموزش دیده متشکل از عناصر آشوبگر و تروریستی در این استان خبر داد.
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
مخبر:سرنوشت مشترک ترامپ و صدام
«مخبر»مشاور رهبر معظم انقلاب:
🔹صدام و ترامپ هر دو یک خطای راهبردی مرتکب شدند: نشناختن قدرت ملت ایران.
🔹سرنوشت قمار تقابل با جمهوری اسلامی، شکست همه جانبه و تمدنی است.
#نبرد_آخر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
غریبآبادی: ایران منطق صلحطلبی همراه با قدرت، دیپلماسی همراه با عزت را دنبال میکند
معاون حقوقی و بین الملل وزیر خارجه:
🔹 ۳ خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، یادآور حقیقتی ماندگار در تاریخ ایران است؛ حقیقتی که با اصول بنیادین منشور ملل متحد نیز پیوند دارد: ملتی که قربانی تجاوز و اشغال شود، از حق ذاتی دفاع مشروع برای صیانت از سرزمین، استقلال و کرامت خود برخوردار است.
🔹 خرمشهر نماد پیروزی اراده ملی بر تجاوزی بود که با محاسبات قدرتهای حامی متجاوز آغاز شد، اما در برابر ایمان، ایستادگی و خوداتکایی ملت بزرگ ایران شکست خورد.
🔹 امروز نیز ایران همان منطق را دنبال میکند: صلحطلبی همراه با قدرت، دیپلماسی همراه با عزت، و دفاع قاطع از تمامیت ارضی، استقلال و حقوق مردم و کشور عزیزمان ایران.
#نبرد_آخر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨رهبر شهید:
از رئیسجمهور محترم و دولت خدمتگزار حمایت کنیم. کارهای خوبی را شروع کردهاند؛ بعضی از کارهایی را که شهید رئیسی شروع کرده بود و نیمهکاره مانده بود، ادامه دادند؛ این کارها دارد انجام میگیرد و انشاءالله نتایج این کارها را مردم بعدها خواهند دید. بایستی از دولت حمایت کرد؛ دولت بار سنگینی بر دوش دارد؛ ادارهی کشور کار آسانی نیست، کار سختی است و این بر عهدهی دولت است
۱۴۰۴/۴/۲۵
❌این بیانات آقا بعد از صحبت های نماینده مجلس آقای ظهره وند مبنی بر این بود که پزشکیان و دولتش قصد کودتا دارند
👈🏻 صحنه روشنه...
#نبرد_آخر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
؛﷽
🔷 ۶ دروغ و ۲ تهمت در یک فیلم / مارادونا را ول کنید غضنفری را بچسبید
📝 یعقوب ربیعی
🔶چند نکته درباره فیلم جدید کامران غضنفری:
❌ تهمت اول:سازشکار خواندن رییس جمهور
👈 استدلال از رهبری شهید:«تعبیراتی كه گاهی شنیده میشود-كه اینها سازشكارند،و مانند اینها - این حرفها نیست.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲)
❌ دروغ اول:پزشکیان بدون اجازه رهبر انقلاب آتش بس را پذیرفت:
👈 دلیل اول: اصل۱۱۰قانون اساسی می گوید اعلان جنگ و صلح و بسیج نیروها با ولی فقیه است.
👈 دلیل دوم: اظهارات بسیاری از سیاسیون مانند نبویان درباره فرآیند پذیرش آتشبس توسط رهبری
✅لینک اظهارات
https://B2n.ir/sd3642
❌ دروغ دوم:رهبری هیچ اشاره ای به آتش بس نمیکند چون آن را قبول ندارند،
👈 دلیل اول:عدم استفاده رهبری از کلمه آتش بس،به علت غنای ادبی و تسلط بالای ایشان به ادبیات است چرا که:
👈از لحاظ معرفت شناختی ما هیچگاه قائل به بس بودن یا کفایت آتش با دشمنی مانند آمریکا نیستیم،
👈از لحاظ فرآیندی هم آتش بس یک توافق طرفینی است،ما هیچوقت با آمریکا به توافقی برای این امر نرسیدیم.
✅ لذا نقطه قوت رهبری این بوده است که مانند امام شهید از واژه ای نو و حکیمانه مانند «سکوت صحنه نبرد نظامی» استفاده نمودند، لذا توصیه می کنم که نقطه قوت ادبی و حکیمانه رهبری را به نقطه ضعف تبدیل نکنید.
❌ دروغ سوم:پذیرش آتش بس در جنگ۱۲روزه بدون اذن رهبر شهید بود:
✅ دلیل:مصاحبه محسن رضایی با پایگاه اطلاع رسانی رهبر شهید درباره اشراف ایشان به جنگ۱۲روزه و آتش بس و ده ها مصاحبه مانند مصاحبه دکتر قالیباف در برنامه ماجرای جنگ،
✅ لینک مصاحبه محسن رضایی در پایگاه اطلاع رسانی رهبر شهید
https://farsi.khamenei.ir/video-content?id=61381
❌ دروغ چهارم:نامه۲۹فروردین یک نامه گستاخانه و بی ادبانه به رهبر معظم انقلاب و با امضای پزشکیان بود.
دلیل:
👈 اولاً آنچه در ۲۹ فروردین نگاشته شد نامه نبوده،بلکه گزارشی از سوی اعضای شورایعالی امنیت ملی به رهبری به عنوان ریاست شورا بود که شرایط کشور را به صورت مفصل شرح داده و تقاضای دستور نموده اند
👈 ثانیاً امضا کنندگان این گزارش کسانی مانند قالیباف بوده اند،گیریم که پزشکیان آدم موهن و فحاشی بود(که بعید است) آیا امثال قالیباف هم به رهبری توهین کرده اند؟ چرا همه چیز را وارونه جلوه می دهید؟
⁉️ادعا:اکثریت جامعه با مذاکره مخالفند،
👌درخواست:لطفاً افکارسنجی که این گزاره را تأیید میکند را بفرمایید.شرکت در تجمعات به معنای مخالفت با دیپلماسی نیست چرا که افراد حاضر در تجمعات متکثر و با علائق مختلف هستند که در عین دشمن با صهیونیسم و آمریکا، بسیاری از آن ها از تیم دیپلماسی حمایت میکنند.
❌دروغ پنجم:رهبری به نیروهای مسلح دستور حمله به رژیم صهیونسیتی را داده و با مخالفت پزشکیان،نیروهای مسلح پاسخ ندادند،
👈دلیل:هیچ شواهد و مدرکی مبنی بر دستور رهبری وجود ندارد ولی شواهد نشان می دهد که هر گاه دستوری به نیروهای مسلح برای پاسخ به کشورهایی مانند آمریکا، امارات و .... بوده نیروهای مسلح قاطعانه اقدام کرده اند،
❌دروغ ششم:پزشکیان اجازه شلیک ناوهای آمریکایی را نداده و تهدید به استعفا کرد،
👈دلیل:ناوشکن های آمریکایی چند بار قصد عبور از تنگه را داشته اند که با قفل شدن موشک های سپاه بر روی آنها یا فرار کردند یا مورد اصابت قرار گرفتند.تاریخ ها بدین شرح است:
👈۲۲ فروردین به محض قفل کردن روی ناوشکن های مایکل مورفی و فرانک پترسون آنها فرار کردند،
👈حمله موشکی۱۶و۱۷اردیبهشت به ناوشکن های تراکستون و میسون توسط نیروی دریایی سپاه،
❌ تهمت دوم:پزشکیان گفته«اگر بخواهیم قایم شویم اصلا چرا میجنگیم.»منظورش رهبری است و قصد دارند رهبری را بیرون بکشند تا ترور شود،
👈دلیل:اصل جمله پزشکیان این است «مدام میگویم پروتکلها را با ما عملیاتی نکنید.وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم.تا جایی که نفس میکشیم خدمتگزار مردم هستیم. اینکه آدم شهید شود فوز بزرگی است. اگر بخواهیم قایم شویم اصلا چرا میجنگیم.»انصافاً چرا این جمله که درباره شهادت و خدمت صادقانه است را باید به سخیف ترین نحو تفسیر کرد؟
🙏دو درخواست:
رهبر انقلاب در پیامشان از رییس جمهور اینگونه یاد کرده اند«رئیسجمهور شجاع،صادق و مردمی»
🔷رهبری شهید هم اینگونه از رییس جمهور یاد کرده اند«مردم از خدمتگزاران از جمله رئیسجمهور که پر کار، پر تلاش و پیگیر است حمایت کنند؛چرا که از چنین عناصری باید قدرشناسی کرد»
1⃣ _لطفاً یک کلمه ای که درباره وحدت و حرکت در مسیری که امام حاضر و امام شهید فرمودند را نشان دهند.نسبت شما با اتحاد مقدس چیست؟
2⃣_یک واژه امیدآفرینتان را ذکر کنید؟سیاستورزی که فقط آیه یأس خواندن نیست.
#نبرد_آخر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🙏یه سوال دارم ازتون..
🔶به نظر شما این همه تذکری که رهبر شهیدمون در کلیپ بالا دادند با کی بودن؟ به چه گروه یا افراد خاصی گفتند؟
🔷فقط همین🙏 یِکَم فکر کنیم در موردش..
#نبرد_آخر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✊ فریادهای بحرینیها «لبیک خامنهای.. لبیک یا نصرالله» در فاصله چند متری از وزارت کشور وابسته به رژیم آل خلیفه سازشکار در پایتخت منامه بلند میشود.
لبیک خامنهای
لبیک یا نصرالله
#نبرد_آخر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯