eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨رهبر شهید: از رئیس‌جمهور محترم و دولت خدمتگزار حمایت کنیم. کارهای خوبی را شروع کرده‌اند؛ بعضی از کارهایی را که شهید رئیسی شروع کرده بود و نیمه‌کاره مانده بود، ادامه دادند؛ این کارها دارد انجام میگیرد و ان‌شاءالله نتایج این کارها را مردم بعدها خواهند دید. بایستی از دولت حمایت کرد؛ دولت بار سنگینی بر دوش دارد؛ اداره‌ی کشور کار آسانی نیست، کار سختی است و این بر عهده‌ی دولت است ۱۴۰۴/۴/۲۵ ❌این بیانات آقا بعد از صحبت های نماینده مجلس آقای ظهره وند مبنی بر این بود که پزشکیان و دولتش قصد کودتا دارند 👈🏻 صحنه روشنه... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
؛﷽ 🔷 ۶ دروغ و ۲ تهمت در یک فیلم / مارادونا را ول کنید غضنفری را بچسبید 📝 یعقوب ربیعی 🔶چند نکته درباره فیلم جدید کامران غضنفری: ❌ تهمت اول:سازشکار خواندن رییس جمهور 👈 استدلال از رهبری شهید:«تعبیراتی كه گاهی شنیده میشود-كه اینها سازش‌كارند،و مانند اینها - این حرفها نیست.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ❌ دروغ اول:پزشکیان بدون اجازه رهبر انقلاب آتش بس را پذیرفت: 👈 دلیل اول: اصل۱۱۰قانون اساسی می گوید اعلان جنگ و صلح و بسیج نیروها با ولی فقیه است. 👈 دلیل دوم: اظهارات بسیاری از سیاسیون مانند نبویان درباره فرآیند پذیرش آتش‌بس توسط رهبری ✅لینک اظهارات https://B2n.ir/sd3642 ❌ دروغ دوم:رهبری هیچ اشاره ای به آتش بس نمیکند چون آن را قبول ندارند، 👈 دلیل اول:عدم استفاده رهبری از کلمه آتش بس،به علت غنای ادبی و تسلط بالای ایشان به ادبیات است چرا که: 👈از لحاظ معرفت شناختی ما هیچگاه قائل به بس بودن یا کفایت آتش با دشمنی مانند آمریکا نیستیم، 👈از لحاظ فرآیندی هم آتش بس یک توافق طرفینی است،ما هیچوقت با آمریکا به توافقی برای این امر نرسیدیم. ✅ لذا نقطه قوت رهبری این بوده است که مانند امام شهید از واژه ای نو و حکیمانه مانند «سکوت صحنه نبرد نظامی» استفاده نمودند، لذا توصیه می کنم که نقطه قوت ادبی و حکیمانه رهبری را به نقطه ضعف تبدیل نکنید. ❌ دروغ سوم:پذیرش آتش بس در جنگ۱۲روزه بدون اذن رهبر شهید بود: ✅ دلیل:مصاحبه محسن رضایی با پایگاه اطلاع رسانی رهبر شهید درباره اشراف ایشان به جنگ۱۲روزه و آتش بس و ده ها مصاحبه مانند مصاحبه دکتر قالیباف در برنامه ماجرای جنگ، ✅ لینک مصاحبه محسن رضایی در پایگاه اطلاع رسانی رهبر شهید https://farsi.khamenei.ir/video-content?id=61381 ❌ دروغ چهارم:نامه۲۹فروردین یک نامه گستاخانه و بی ادبانه به رهبر معظم انقلاب و با امضای پزشکیان بود. دلیل: 👈 اولاً آنچه در ۲۹ فروردین نگاشته شد نامه نبوده،بلکه گزارشی از سوی اعضای شورای‌عالی امنیت ملی به رهبری به عنوان ریاست شورا بود که شرایط کشور را به صورت مفصل شرح داده و تقاضای دستور نموده اند 👈 ثانیاً امضا کنندگان این گزارش کسانی مانند قالیباف بوده اند،گیریم که پزشکیان آدم موهن و فحاشی بود(که بعید است) آیا امثال قالیباف هم به رهبری توهین کرده اند؟ چرا همه چیز را وارونه جلوه می دهید؟ ⁉️ادعا:اکثریت جامعه با مذاکره مخالفند، 👌درخواست:لطفاً افکارسنجی که این گزاره را تأیید میکند را بفرمایید.شرکت در تجمعات به معنای مخالفت با دیپلماسی نیست چرا که افراد حاضر در تجمعات متکثر و با علائق مختلف هستند که در عین دشمن با صهیونیسم و آمریکا، بسیاری از آن ها از تیم دیپلماسی حمایت میکنند. ❌دروغ پنجم:رهبری به نیروهای مسلح دستور حمله به رژیم صهیونسیتی را داده و با مخالفت پزشکیان،نیروهای مسلح پاسخ ندادند، 👈دلیل:هیچ شواهد و مدرکی مبنی بر دستور رهبری وجود ندارد ولی شواهد نشان می دهد که هر گاه دستوری به نیروهای مسلح برای پاسخ به کشورهایی مانند آمریکا، امارات و .... بوده نیروهای مسلح قاطعانه اقدام کرده اند، ❌دروغ ششم:پزشکیان اجازه شلیک ناوهای آمریکایی را نداده و تهدید به استعفا کرد، 👈دلیل:ناوشکن های آمریکایی چند بار قصد عبور از تنگه را داشته اند که با قفل شدن موشک های سپاه بر روی آنها یا فرار کردند یا مورد اصابت قرار گرفتند.تاریخ ها بدین شرح است: 👈۲۲ فروردین به محض قفل کردن روی ناوشکن های مایکل مورفی و فرانک پترسون آنها فرار کردند، 👈حمله موشکی۱۶و۱۷اردیبهشت به ناوشکن های تراکستون و میسون توسط نیروی دریایی سپاه، ❌ تهمت دوم:پزشکیان گفته«اگر بخواهیم قایم شویم اصلا چرا می‌جنگیم.»منظورش رهبری است و قصد دارند رهبری را بیرون بکشند تا ترور شود، 👈دلیل:اصل جمله پزشکیان این است «مدام‌ می‌گویم‌ پروتکل‌ها را با ما عملیاتی نکنید.وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم.تا جایی که نفس می‌کشیم خدمتگزار مردم هستیم. اینکه آدم شهید شود فوز بزرگی است. اگر بخواهیم قایم شویم اصلا چرا می‌جنگیم.»انصافاً چرا این جمله که درباره شهادت و خدمت صادقانه است را باید به سخیف ترین نحو تفسیر کرد؟ 🙏دو درخواست: رهبر انقلاب در پیامشان از رییس جمهور اینگونه یاد کرده اند«رئیس‌جمهور شجاع،صادق و مردمی» 🔷رهبری شهید هم اینگونه از رییس جمهور یاد کرده اند«مردم از خدمتگزاران از جمله رئیس‌جمهور که پر کار، پر تلاش و پیگیر است حمایت کنند؛چرا که از چنین عناصری باید قدرشناسی کرد» 1⃣ _لطفاً یک کلمه ای که درباره وحدت و حرکت در مسیری که امام حاضر و امام شهید فرمودند را نشان دهند.نسبت شما با اتحاد مقدس چیست؟ 2⃣_یک واژه امیدآفرینتان را ذکر کنید؟سیاست‌ورزی که فقط آیه یأس خواندن نیست. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
اینو خوندید👆👆 حالا اینم بخونید👇👇
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🙏یه سوال دارم ازتون.. 🔶به نظر شما این همه تذکری که رهبر شهیدمون در کلیپ بالا دادند با کی بودن؟ به چه گروه یا افراد خاصی گفتند؟ 🔷فقط همین🙏 یِکَم فکر کنیم در موردش.. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فریادهای بحرینی‌ها «لبیک خامنه‌ای.. لبیک یا نصرالله» در فاصله چند متری از وزارت کشور وابسته به رژیم آل خلیفه سازشکار در پایتخت منامه بلند می‌شود. لبیک خامنه‌ای لبیک یا نصرالله کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
ایران برای وضعیت احتمال شکست مذاکرات نیز آماده است ▪️ علیرغم آنکه برخی نشانه‌ها از احتمال اعلام تفاهم اولیه (MOU) میان ایران و آمریکا حکایت دارد، اما ایران برای احتمال شکست گفتگوها در این مرحله نیز آماده است. ▪️نیروهای مسلح ایران با درنظر گرفتن تجربه جنگ‌افروزی و جنایت دولت آمریکا و احتمال هرگونه شرارت از ناحیه آن و همچنین رژیم صهیونیستی، صرف‌نظر از وضعیت مذاکرات، همواره در آمادگی کامل به سر می‌برند. ▪️یک منبع نظامی اخیراً به تسنیم اعلام کرد که در صورتی که آمریکایی‌ها بار دیگر دچار خطای محاسباتی شوند و به جنایت و اقدام علیه ایران روی آورند، با «نسخه سوم مبارزه ایران» مواجه خواهند شد که هم در استراتژی و تاکتیک و هم در اهداف و تجهیزات با دو جنگ قبلی متفاوت خواهد بود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
تعهد ایران به خروج مواد هسته‌ای یا تعلیق 10-20 ساله در تفاهم‌نامه کذب است ▪️ شنیده‌ها از جزئیات تفاهم اولیه «احتمالی»، میان ایران و آمریکا حاکی است برخلاف ادعای برخی رسانه‌های غربی مبنی بر تعهد ایران به خروج مواد هسته‌ای از کشور در متن تفاهم‌نامه، ایران هیچ تعهدی در این باره نداده است. ▪️ اساساً ایران در این مرحله هیچگونه اقدامی را در حوزه هسته‌ای نپذیرفته است و موضوع مذاکرات هسته‌ای به بعد از پایان احتمالی جنگ و اجرای برخی اقدامات در این مقطع توسط آمریکا موکول شده است. ▪️ بر این اساس، تعهد ایران در تفاهم‌نامه به تعلیق 20 ساله فعالیت‌های هسته‌ای نیز که از سوی برخی رسانه‌های منطقه‌ای امروز مطرح شد، کذب است و به طور کلی هیچ جزئیاتی درباره اقدامات هسته‌ای ایران در تفاهم احتمالی (MOU) وجود ندارد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔊 صحبت مقتدرانه و دلگرم کننده سخنگوی وزارت امور خارجه: مسئلهٔ تنگهٔ هرمز به آمریکا هیچ ربطی ندارد ❌ ✅ در مورد تنگه بین ما و عمان🇮🇷🇴🇲 باید سازوکاری تعریف شود و در این مورد چند نوبت جلساتی با طرف عمانی داشته‌ایم . کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کشف ۲۸ قبضه سلاح جنگی در مرزهای جنوب شرق 🔸 فرمانده مرزبانی انتظامی از کشف تعداد ۲۸ قبضه سلاح جنگی در مناطق مرزی جنوب شرق کشور خبر داد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
یک منبع مطلع: بدون آزادسازی اموال بلوکه شده ایران تفاهمی در کار نخواهد بود ▪️ یک منبع مطلع به تسنیم گفت که اگرچه آمریکایی‌ها همواره در مسیر مذاکرات کارشکنی‌ کرده و تغییر موضع می‌دهند، اما ایران تاکید کرده است که بدون آزادسازی بخش مشخصی از اموال بلوکه شده ایران در همین گام اول و مشخص بودن سازوکار روشن برای ادامه‌ی تضمین‌شده آزادسازی همه اموال بلوکه شده، تفاهمی در کار نخواهد بود و این موضوع به میانجی پاکستانی و برخی کشورهای منطقه‌ای فعال در واسطه‌گری نیز اعلام شده است. ▪️ بر اساس گفته این منبع مطلع، آمریکایی‌ها علیرغم قرارهایی که پیش از این از طریق میانجی پاکستانی و با وساطت برخی کشورهای منطقه گذاشته بودند، هم اینک در حال کارشکنی در این مسئله هستند اما ایران اعلام کرده است که از خطوط قرمز خود کوتاه نخواهد آمد. ▪️ وی خاطرنشان کرد: اختلاف بر سر این مورد یکی از مسائلی است که موجب شده است فعلاً تفاهمی نهایی نشود. این منبع مطلع خاطرنشان کرد: ایران بر اساس تجربیاتی که از عهدشکنی‌ها و کارشکنی‌های مکرر آمریکا دارد، اجازه نخواهد داد که موضوع آزادسازی اموال به وعده‌های کاغذی و موهوم سپرده شود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯