سلام امام زمانم✋🌸
خودم را به تو
منسوب میدانم با لفظ"شیعه"
نمیدانم این "انتساب"را
از جنس یعقوب بدانم
یا از جنس برادران یوسف؟
منتظر دلسوختهات هستم
یا باعث و بانی
به چاه غیبت افتادنت!
واے بر من اگر اینگونه باشم...
🌷أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج
#امام_زمان
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
♨️کسی که فقط در برابر خدا سجده میکند،قطعا پیروز میدان است.
اَلّلهُمـّ؏َجِّللِوَلیِّڪَالفَرَجَواَقِمنابِخِدمَـتِه🌹
#امام_شهید
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
@NegarStickerwww.ssvid.net--Haddadian-Labbayk-محمد-حسین-حدادیان-نماهنگ-حماسی.mp3
زمان:
حجم:
9.3M
"لبیک"
اهلا و سهلا مرحبا لبیک سید مجتبی
فرمانده کل قوا لبیک سید مجتبی
🎤 کربلایی محمدحسین حدادیان
#نبرد_آخر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌امان از جهل و نادانی
❌امان از غرض و مرض
❌امان از نفهمی و بیبصیرتی
❌امان از بیتقوایی و سیاستزدگی...
❌جناب مغرضِ نادان
اگه قرار بود هر چی دشمن بگه و همون باشه که خب تا الان باید تنگه بدون هیچ قید و شرطی
باز میشد
اورانیوم به ۳.۶ درصد کاهش مییافت
و...
آیا این موارد اتفاق افتاد
یا
هیئت مذاکرهکننده
شجاعانه و مقتدرانه ایستاد و گفت یا شروط رو بپذیرید یا توافق نمیکنیم⁉️⁉️
✅هیئت مذاکرهکننده
بارها و بارها گفت که به دشمن سوءظن داریم...
🟥 ای کاش ذرهای تقوا داشتید...
#نبرد_آخر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه بر سفره امیرالمومنین(علیهالسّلام) مهمانیم...
امامصادق(علیهالسّلام):
غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر، ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد.
🔆🔅🔆🔅🔆🔅🔆🔅🔆
جهت همراهی و مشارکت در امور فرهنگی و اطعام حاضران و سنگربانان خیابان در تجمعات شبانه ، میتوانید از طریق شماره کارت زیر اقدام نمائید:
🔆🔅🔆🔅🔆🔅🔆🔅🔆
💳شمارهکارت بانک سینا :
۶۳۹۳۴۶۱۰۲۵۶۱۵۳۸۲به نام نرگس زاهدی کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سردار شکارچی:اگر مورد حمله قرار بگیریم، حملات ما شدیدتر، سنگینتر و قویتر خواهد بود
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران در مصاحبه با شبکه الجزیره هشدار داد:
🔹جمهوری اسلامی ایران برای جنگ آماده است و در صورت حمله جدید آمریکا و رژیم صهیونی، بانک اهدافش را شناسایی کرده.
🔹پاسخ به هرگونه تجاوز جدید با آنچه قبلاً بوده متفاوت خواهد بود، دشمنان قطعاً با غافلگیریها و تاکتیکهای جدید روبرو خواهند شد و حملات ایران، در صورت ورود منطقه به دور دیگری از جنگ فراتر از مرزهای منطقه خواهد رفت و بسیار شدیدتر، سنگینتر، خشونتآمیزتر و قویتر از دو جنگ قبلی خواهد بود.
🔹اگر جنگ دوباره آغاز شود و از صادرات ایران جلوگیری شود، جمهوری اسلامی ایران از خروج نفت از منطقه جلوگیری خواهد کرد.
#نبرد_آخر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯