کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
حادثه خفتبار ۱۵ و ۱۷ اردیبهشت باز هم برای آمریکا تکرار شد...
در طی دو سه شب گذشته
آمریکا به بندرعباس حمله کرد که مثلا تنگه رو باز بکنه
که باز هم مثل ۱۵ و ۱۷ اردیبهشت با آتش سخت و سنگین نیروهای مسلح ایران روبرو شد و اینبار نیز بجای پیروزی
متحمل شکستی دیگر شده...
متاسفانه برخی از کانالهای زرد
طی این دو سه شب گذشته
جوری مطلب و تحلیل رفتند که انگاری واقعا سپاه ترسو و بزدل بود و نتونست به حملات آمریکا پاسخ بده
در صورتی که
سپاه به ناو-پهپادها و جنگندههای آمریکا شلیک کرد
و
باز هم مثل همیشه
دشمن رو ناکام گذاشت و شکست دیگری رو به دشمن تحمیل کرد
شنیده شدن صدای ۳ انفجار از شرق بندرعباس
🔹حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد صدای ۳ انفجار از شرق شهر بندرعباس شنیده شد.
🔹هنوز محل دقیق و منشا این صداها مشخص نیست و پیگیریها برای مشخص شدن آن ادامه دارد.
🔹همزمان برای دقایقی پدافند شهر بندرعباس نیز فعال شد.
🔸طی ۴ روز اخیر نیروهای مسلح کشورمان یک پهپاد آر کیو ۹ و یک پهپاد اوربیتر دشمن آمریکایی صهیونی را در منطقه هرمزگان منهدم و همچنین سامانههای پدافندی نیز یک اف ۳۵ و یک پهپاد آر کیو ۴ را نیز رهگیری کردند.
📝اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر میشود.
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
شنیده شدن صدای ۳ انفجار از شرق بندرعباس 🔹حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد صدای ۳ انفجار از شرق شهر بندرعباس ش
دشمنِ قدارهکش
عادت به شکست نداشته و حالا که در برابر ایران شکست مفتضحانه خورده
داره تلاش میکنه که یک پیروزی پوشالی به دست بیاره
بلکه بتونه آبروی از دست رو به دست بیاره
ولی زهی خیال باطل
اینبار هم مثل دفعات قبلی
شیربچها سپاهی
شکست دیگری به دشمن قدارهکش تحمیل خواهند کرد
باذناللهتعالی...
باباجان
نذارید عدهای مغرض و کانالهای زرد
شما رو نسبت به میدان دیپلماسی و نظامی بدبین و ناامید بکنند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
منظور از ✅ فرمانده بالادستی یک فرمانده واحد است که همه از او فرمان میبرند ✅ این است که رهبری میدا
در این شرایط حساس جنگی
فرماندهِ میدان دیپلماسی و نظامی
یک فرمانده واحد
یعنی رهبری است
شاید بر سر جزئیات
اختلافنظر وجود داشته باشه که خب طبیعی است
ولی مطمئن باشید بر سر اصل قضیه
هیچگونه اختلافی وجود نداره
قطعا مسئولین ما معصوم نیستند و دارای ایراداتی هستند
ولی
تقوا حکم میکنه که
تهمت نزنیم
تخریب نکنیم
و
طبق فرمان امان شهیدمان
بدبینی و ناامیدی ایجاد نکنیم
این جنگ
جنگ موجودیتی است و باذناللهتعالی
دشمن محکوم به شکست خواهد شد
به شرطی که مطیع ولایتفقیه و حامی میدان دیپلماسی و نظامی باشیم و همچنان سنگر خیابان رو بیش از پیش حفظ و تقویت بکنیم...
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه بر سفره امیرالمومنین(علیهالسّلام) مهمانیم...
امامصادق(علیهالسّلام):
غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر، ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد.
🔆🔅🔆🔅🔆🔅🔆🔅🔆
جهت همراهی و مشارکت در امور فرهنگی و اطعام حاضران و سنگربانان خیابان در تجمعات شبانه ، میتوانید از طریق شماره کارت زیر اقدام نمائید:
🔆🔅🔆🔅🔆🔅🔆🔅🔆
💳شمارهکارت بانک سینا :
۶۳۹۳۴۶۱۰۲۵۶۱۵۳۸۲به نام نرگس زاهدی کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯