در قضایای اخیر هم اومدند گفتند
قالیباف خائنه
سازشکاره
جاسوسه
و ...
تو بحث مذاکرات
همه چی رو داده رفته
بلافاصله امام سیدمجتبی خامنهای ایشون رو مسئول روابط با چین کردند
خب هر چی باشه
رهبر مملکت
از من و شماها بهتر و بیشتر اطلاع دارند دیگه
سردار قالیباف رو باید از زبان امام شهیدمان شناخت که از ایشون تعریف و تمجید کردند و با تعابیری مثل:
-مدیر کارآمد
-مدیر جهادی
-رئیسمجلس انقلابی
و ... یاد کردند
سردار قالیباف رو باید از زبان سردار حاجیزاده شناخت که گفت
اسراف یعنی اینکه از دکتر قالیباف در جای خودش استفاده نکنی
یا اونجایی که گفت اگه صنعت موشکی به این جایگاه رسیده
بخاطر حمایتهای سردار قالیباف بوده
سردار قالیباف رو باید از زبان حاجقاسم شناخت
تا جایی که گفت
دوست دارم رئیسجمهور شدن حاجباقر رو ببینم...
بله باباجان
سردار قالیباف رو باید از زبان بزرگان شناخت
نه از زبان یک جریان تخریبچی...
این جریان تخریبچی
دردشون حاج باقر نیست که
این جریان
یه روزی شهید رئیسی رو با تهمت نئولیبرالی تخریب میکردند
شهید حاجیزاده رو تعللکار میدونستند
شهید باقری رو بیانیهنویس میدونستند
شهید سلامی رو بزدل میدونستند
سردار قاآنی رو خائن میدونند
حالا هم طبق روال گذشته
سردار قالیباف رو خائن میدونند
درد اینا اینه که
هر کسی رو که امام شهیدمان و امام حی و حاضرمان قبول داشته و بهش مسئولیت و ماموریتهای مهمی محول کرده و میکنند
تخریب میکنند...
شهید رئیسی
شهید باقری
شهید حاجیزاده
شهید سلامی
سردار قاآنی
سردار قالیباف
بهانهاند
رهبری و اعتبارزدایی از جایگاه ولایتفقیه نشانه است...
این جریان
هر سری یکی رو سیبل تهمتها قرار میدن و هیچوقت هم سند و مدرکی برای ادعاهاشون نداشته و ندارند
مردم اختلاف سلیقه سیاسی دارند
ولی غرض ندارند
و قطعا این دعواهای سیاسی و تخریب مسئولین نظام
کار یک جریان مشکوک از سوی دشمنان است
نه از سوی مردم انقلابی و ولایی...
الحمدلله مردم ما با همه اختلافات سیاسی و حزبی
از هر گروه و جناحی که باشند
پای ولایتفقیه و انقلاب هستند
امیدواریم مردم ولایی
هوشیار باشند و گول این جریان مشکوک رو نخورند...