طبق بند ۵ اصل ۱۱۰ قانون اساسی
لغو آتشبس و مذاکره
مگه جزو اختیارات رهبری نیست⁉️⁉️⁉️
آیا رهبری نمیدونند که چه تصمیمی اتخاذ و ابلاغ بفرمایند
که این جماعت برای رهبری تعیین تکلیف میکنند⁉️⁉️
جالبه
از نظر این جماعت
نه فرماندهان نظامی
نه مسئولین مجلسی و دولتی و دیپلماسی
هیچ کدوم انقلابی نیستند
بلکه همه خائن و نفوذی و یا بزدل هستند
رهبری هم بیاطلاع و یا دستبسته و تحمیلپذیرند
فقط نمیدونم با این اوضاع خیالی
چرا نظام سقوط نمیکنه و کشور تجزیه نمیشه⁉️😐
گفتم كه علی، گفت بگو سِرُّ الله
گفتم كه علی، گفت بگو عین الله
گفتم كه به وصفش چه بگویم
گفتا بگو
لا حول و لا قوه إلّا بالله...
🔴 ذوالقرنین کیست ⁉️⁉️
❇️ در قرآن آیاتی پیرامونِ یک شخصیتِ ناشناس وجود دارد
وقتی به آیاتی که پیرامون اوست دقیق تر نگاه میکنیم
در واقع به یک محافظِ بزرگ در زمین برمیخوریم که با نام مستعاری از او یاد میشود
و او کسی نبود جز ذوالقرنین...
♻️ قرآن در آیه ی ۸۶ سوره ی کهف میفرماید :
حَتَّىٰ إِذَا بَلَغَ مَغْرِبَ الشَّمْسِ وَجَدَهَا تَغْرُبُ فِي عَيْنٍ حَمِئَةٍ وَوَجَدَ عِنْدَهَا قَوْمًا ۗ قُلْنَا يَا ذَا الْقَرْنَيْنِ إِمَّا أَنْ تُعَذِّبَ وَإِمَّا أَنْ تَتَّخِذَ فِيهِمْ حُسْنًا
تا هنگامی که (در سیر خود) به مغرب رسید خورشید را (که در دریای محیط غروب میکرد) چنین یافت که در چشمه آب تیرهای رخ نهان میکند و آنجا قومی را یافت که (چون کافر بودند) به ذوالقرنین دستور دادیم که درباره این قوم یا قهر و عذاب (اگر ایمان نیاوردند) یا لطف و رحمت (اگر ایمان آرند) به جای آور.
❇️ و در آیه ی ۸۷ نیز میفرماید :
قَالَ أَمَّا مَنْ ظَلَمَ فَسَوْفَ نُعَذِّبُهُ ثُمَّ يُرَدُّ إِلَىٰ رَبِّهِ فَيُعَذِّبُهُ عَذَابًا نُكْرًا
ذو القرنین به آن قوم گفت: اما هر کس (از شما) ظلم و ستم کرده او را به کیفر خواهیم رسانید و سپس هم که (بعد از مرگ) به سوی خدا بازگردد خدا او را به عذابی بسیار سخت کیفر خواهد کرد.
♻️در آیه ی ۸۸ نیز میفرماید :
وَأَمَّا مَنْ آمَنَ وَعَمِلَ صَالِحًا فَلَهُ جَزَاءً الْحُسْنَىٰ ۖ وَسَنَقُولُ لَهُ مِنْ أَمْرِنَا يُسْرًا
و اما هر کس به خدا ایمان آورد و نیکو کردار باشد نیکوترین اجر خواهد یافت و هم ما امر را بر او سهل و آسان گیریم
♻️در این آیات چیزی که به خوبی دیده میشود مقام ذوالقرنین است
شخصی که دارای ولایتِ الهی بوده است
🔴 دوباره دقت بفرمائید
- سوره کهف
آیه ی ۸۳
آمده است که
👇👇👇
وَيَسْأَلُونَكَ عَنْ ذِي الْقَرْنَيْنِ ۖ قُلْ سَأَتْلُو عَلَيْكُمْ مِنْهُ ذِكْرًا
از تو (ای رسول) سؤال از ذوالقرنین میکنند، پاسخ ده که من به زودی حکایتی از او بر شما خواهم خواند.
#غدیر
#عید_غدیر
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@NaebeMola313✍
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد دیدن این فیلم ممکنه شما هم آتش بگیرید.
گستاخهایی که به اسم مطالبهگری
چه خون دلهایی به امام شهیدمان دادند...
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔰 شاید بعضی از منتقدین یادشون نباشه
اما یه زمانی همین یک سال و نیم قبل هم می گفتن ایران پشت حزب الله رو خالی کرده و کمکی نمیکنه !!!
اما بدن مطهر شهید نیلفروشان رو کنار بدن مطهر شهید حسن نصرالله پیدا کردند !
وقتی خبر نداریم از اوضاع ، #تهمت نزنیم.
خوبه این چیزها هم #پلاکارد بشه !
صرفا جهت یاداوری تاریخی !
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴 سخنگوی وزارت خارجه در مورد تنگه هرمز
🔹اقدامی که ایران پس از شروع تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی، با استفاده از قلمرو برخی از کشورهای منطقه در حاشیه جنوبی خلیج فارس انجام داد، کاملاً مطابق با حقوق بینالملل بوده است. ما این تدابیر را برای دفاع از حاکمیت ملی و منافع ملی ایران اتخاذ کردیم.
🔹سازوکاری تدوین خواهد شد با مشارکت دیگر دولت ساحلی تنگه، برای اطمینان از تردد ایمن کشتیها و در عین حال حصول اطمینان از اینکه تنگه هرمز مورد سوءاستفاده برای آسیبرساندن به امنیت ملی ایران قرار نگیرد.
سخنگوی وزارت خارجه: روند تعاملات ایران و عمان درباره تنگه هرمز بهخوبی در جریان است
🔹ما چند نوبت گفتوگو با طرف عمانی داشتهایم و عمان نیز در نگرانیهای ما نسبت به مباحثی که عرض شد شریک است و روند تعاملات ایران و عمان بهخوبی در جریان است.
سخنگوی وزارت خارجه: موضع ایران راجع به بحث هستهای خیلی روشن است.
🔹تکرار این گزاره که ایران نباید دنبال سلاح هستهای برود، نمیتواند در این واقعیت تغییری ایجاد کند که اساساً برنامه هستهای ایران، برنامهای صلحآمیز است و همه شرایط و سازوکارهای لازم برای اطمینانبخشی در مورد موضوع هستهای ایران، در همان تفاهم برجام دیده شده بود.
سخنگوی وزارت خارجه در مورد سخنان مکرون درباره برنامه موشکی ایران
🔹در خصوص موضوع موشکی ایران، دوستان اروپایی باید خود را بهروزرسانی کنند؛ زیرا مدتهاست که اساساً اعلام کردهایم حتی در سطح رسانه نیز حاضر نیستیم درباره موضوعاتی که به دفاع از کیان ایران مربوط میشود صحبت کنیم.
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
299.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 موج گسترده خروج ساکنان از ضاحیه جنوبی بیروت پس از تهدید ارتش اسرائیل به حمله
❌لعنت بر خائنینی که در بدنه دولت لبنان هستند...
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴عراقچی: نقض آتش بس در یک جبهه، نقض آتش بس در تمام جبهه هاست
وزیر امور خارجه:
🔹آتشبس میان ایران و ایالات متحده، بدون هیچ ابهامی، آتشبسی در تمامی جبههها، از جمله لبنان، محسوب میشود.
🔹نقض این آتشبس در هر یک از جبههها، به منزله نقض آن در تمامی جبههها است.
🔹ایالات متحده و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتشبس خواهند بود.
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴محمد مرندی، تحلیلگر سیاسی: خیلی مهم. صبر ایران دارد تمام میشود
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯