eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.3هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🖼 دست‌نوشتۀ شهید موسوی در خصوص عاقبت رژیم صهیونسیتی ‌🔹شهید سپهبد عبدالرحیم موسوی: رژیم صهیونیستی در باتلاق زوال دست و پا می‌زند امنیت خود را در ناامنی دیگران تعریف کرده است. ‌ 🔹به اینجا آمده تا با انتقال ناامنی، امنیت خود را بالا ببرد. دود این اقدام به چشم آنهایی می‌رود که مجبور به پذیرش او شده‌اند. ‌ 🔹روزی پشیمان می‌شوند که امیدواریم دیر نشده باشد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺سخنگوی وزارت خارجه: آتش‌بس به‌طور مستمر و مکرر توسط طرف‌های مقابل نقض شده است 🔹ما هر وقت لازم بدانیم برای دفاع از امنیت کشور اقدام خواهیم کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺بقایی: دیپلماسی و میدان با هم هماهنگ هستند/ هر جا لازم باشد، نیروهای مسلح ما ورود می‌کنند سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: 🔹در هر کجا که لازم باشد و منافع ملی ما اقتضا کند، تا جایی که امنیت ملی ما ایجاب کند، حتما اقدام خواهیم کرد. 🔹به هیچ عنوان نمی‌توانیم اجازه دهیم که رژیم صهیونیستی یا آمریکا با سوءاستفاده از وضعیت کنونی، تعرضاتشان را هر روز تکرار و دامنه‌اش را گسترش دهند و صرفا به یک بیانیه کلی اکتفا کنند که ما کماکان به آتش‌بس متعهد هستیم؛ آن هم آتش‌بسی که به‌طور مستمر و مکرر نقض می‌شود. 🔹نیروهای مسلح ما و دستگاه دیپلماسی، همه ارکان ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از امنیت و منافع ملی کشور آماده مواجهه با هر وضعیتی هستند. 🔹اگر قرار باشد فلسفه وجودی این مذاکرات توسط رژیم صهیونیستی یا هر یک از طرفین مخدوش شود، قاعدتا روند دیپلماتیک هم تحت تأثیر قرار می‌گیرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺سخنگوی وزارت خارجه: اجازه نخواهیم داد که رژیم صهیونیستی یا آمریکا با سواستفاده از وضعیت کنونی تعرضات خودشان را هر روز تکرار کنند بقایی: 🔹 ما اجازه نخواهیم داد که رژیم صهیونیستی یا آمریکا با سواستفاده از وضعیت کنونی تعرضات خودشان را هر روز تکرار بکنند و صرفا با یک بیانیه اعلام بکنند که ما همچنان به آتش بس پایبند هستیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
💔قالیباف به عاصم‌منیر گفت شصت و پنج سال سن دارم برای پنج سال بیشتر زیر بار حرف زور آمریکا در مذاکرات نمی‌روم آن هم وقتی که مقابل قاتل رفقا و امام شهیدم ایستاده ام آبرو! محمدباقر قالیباف وقتی ماموریت اسلام‌آباد را پذیرفت آبرویش را کف دستش گرفت و سوار هواپیما شد، مثل هزاران بار قبل که ماموریتی به او واگذار شد، ماموریتی که لزوماً باب میلش نبود، اما یکی از وظایف سرباز همین است؛ آنها دستورات را اجرا می‌کنند. چه کسی نمی‌دانست حرف خواهد خورد؟ قالیباف که در صف مذاکره نایستاده بود، مرد میدان در میدان بود. آن عاشقان میکروفن به سرباز کشورشان تهمت علاقه به مذاکره می‌زنند. دشمن می‌گوید ایرانی‌ها کوتاه نمی‌آیند اما برخی باز هم تکرار می‌کنند که ایران کوتاه می‌آید. ترامپ چند بار دیگر بگوید توافق کردیم، دروغش آشکار شود و شما بازهم دروغ‌هایش را باور کنید؟ باید شان کلمات را حفظ کنیم و با کسی حرف بزنیم که گوش شنیدن دارند. مردم مبعوث شده، مردم کف خیابان، مردم شریف ایران، اجازه بدهید با شما صحبت کنم. با شما که خورشید روشن هستید در شب‌های تاریک نبرد؛ شما که گوشی برای شنیدن، چشمی برای دیدن و اراده‌ای برای تفکر دارید. عاصم منیر که به تهران آمد خیلی بر امضای توافق اصرار داشت، می‌گفت اگر امضا نکنید دوباره نبرد می‌شود. هشدار نبود، خبر می‌داد که آمریکایی‌ها (به خیال خودشان) پر آمده‌اند! مرد رزمنده با آن چشم‌های آبی، در چشم‌هایش نگاه کرد و گفت من و تو ژنرال هستیم و من شصت و پنج سال از خدا عمر گرفته‌ام، برای پنج سال زندگی بیشتر زیر بار حرف زور نمی‌روم. آن هم وقتی آقای ما شهید شده، رفقایم رفته‌اند و قاتل آنان‌ روبه روی من ایستاده است. مردم! مردمی که ۱۰۰ شب است خیابان را رها نکرده‌اید، قالیباف ، حاج باقر است. دستور نبرد است و فعلا این بار در میدانی دیگر. بازگشت به نبردی فراگیر قطعی است، مراقب باشید آن‌ها که منتظرند تیر‌های دشمن شلیک شود و کف و هورا بکشند که «دیدید ما گفته بودیم»، این را به عنوان پیشبینی به شما نفروشند. این شب‌ها زخم‌های سرباز کشورتان را بشمارید و به آنکه میدان‌دار نبرد تحمیلی دوم و سوم بود قوت قلب دهید. بدانید آنکه داد می‌زند، منطق قوی‌تری ندارد.‌‌ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تجاوز دشمن به صنایع پتروشیمی پاسخ داده شد روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: 🔹با استعانت از خداوند قادر متعال، رزمندگان نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پاسخ به تجاوز دشمن آمریکایی صهیونی به یکی از صنایع پتروشیمی، دقایقی پیش صنایع مشابه در حیفا را مورد حمله موشکی قرار دادند. 🔹اخطار می کنیم؛ دشمن صهیونیستی با اقدام علیه اهداف غیر نظامی و هدف قرار دادن صنایع نفتی، بازی خطرناکی را شروع کرد، که دامنه آن کلیه اهداف انرژی منطقه را در بر خواهد گرفت و عواقب آن برای اقتصاد جهانی، بر عهده آتش افروز اصلی این میدان، آمریکا می باشد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصاویر پاسخ به تجاوز دشمن آمریکایی صهیونی به یکی از صنایع پتروشیمی علیه صنایع مشابه در حیفا کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پروازهای بازگشت حجاج به مشهد منتقل شد 🔹۳ پرواز بازگشت حجاج از مقصد جده به فرودگاه حضرت امام (ره) در روز دوشنبه ۱۸ خرداد را به مقصد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد انجام خواهد داد. 🔹پروازهای شماره ۱۶۷۹، ۱۶۹۱ و ۱۶۹۵ که براساس برنامه قرار بود بامداد روز ۱۸ خردادماه از جده به مقصد فرودگاه حضرت امام (ره) انجام شوند، با هماهنگی‌های صورت‌گرفته از فرودگاه جده به مقصد مشهد مقدس انجام می‌شوند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سخنگوی وزارت خارجه خطاب به دولت مصر: ۳ سال برادران و خواهران شما در غزه تکه‌تکه شدند اما شما کاری نکردید 🔹ما مشکلی با مصر نداریم؛ اما این که مصری‌ها بخواهند با تهدید یک کشور مسلمان تحت تجاوز رژیم صهیونیستی کسب اعتبار کنند، تأسف‌بار است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سخنگوی وزارت خارجه: ادعای ترامپ دربارهٔ آزادنکردن اموال مسدودشدهٔ ایران ادعای مضحکی است 🔹ما از هر طرفی که نقشی در تجاوز علیه ایران نقش داشته طلبکاریم و این طلب را به هر نحو که بشود نقد خواهیم کرد. هر تفاهمی صورت بگیرد، آزادسازی منابع مسدودشدهٔ ایران جزوی از آن خواهد بود و مماشاتی در این مورد نخواهیم کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯