eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹رئیس هیئت مذاکره‌کننده ایران: تا ارادهٔ واقعی برای اعتمادسازی نداشته باشید، پاسخ ایران همین است 🔸محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» در حساب کاربری  خود نوشت:  معادلهٔ آتش‌‌بس روی کاغذ و نقض مکرر آن در میدان را بر هم زدیم. تا زمانی که ارادهٔ واقعی برای اعتمادسازی نداشته باشید، پاسخ ایران همین خواهد بود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 رئیس‌جمهور لبنان: اسرائیل می‌تواند تمام لبنان را اشغال کند اما نمی‌تواند حزب‌الله را از بین ببرد 🔹"راهبرد آن‌ها (اسرائیل) کوتاه‌بینانه است. پیش از این نیز آن را امتحان کرده‌اند؛ در سال ۲۰۰۰، در ۲۰۰۶، در ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴، و اکنون نیز در ۲۰۲۶. 🔹 واقعیت این است که آن‌ها می‌توانند کل کشور را اشغال کنند. می‌توانند کل کشور را با خاک یکسان کنند، اما هرگز نخواهند توانست به هدف خود دست یابند؛ زیرا مقابله با بازیگران غیردولتی با مقابله با نیروهای متعارف تفاوت دارد. 🔹وقتی دو نیروی متعارف در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، طرفی که از توانمندی‌ها و قابلیت‌های بیشتری برخوردار است، طرف دیگر را شکست می‌دهد. اما حزب‌الله یک هدف عینی نیست؛ یک ایدئولوژی است. چیزی نیست که بتوان آن را دید. یک هدف جغرافیایی نیست. این نوعی جنگ در میان مردم است. میدان نبرد، خود مردم هستند. 🔹بنابراین، موفقیت خود را چگونه می‌سنجید؟ با شمارش کشته‌ها؟ آن‌ها این روش را در غزه نیز آزموده‌اند. آیا حماس هنوز وجود دارد یا نه؟ بله، وجود دارد." کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
واکنش غریب‌آبادی به تحریم‌های اتحادیه اروپا 🔹معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه: امروز شورای اتحادیه اروپا به اصطلاح تحریم‌هایی را علیه برخی افراد و نهادهای ایرانی در ارتباط با تنگه هرمز تصویب کرد. 🔹این در حالی است که کشورهای عضو اتحادیه خود از ناقضان بزرگ حقوق ملت ایران هستند و اتحادیه در برابر محاصره دریایی آمریکا علیه ایران که یک اقدام جنگی محسوب می شود نیز عامدانه سکوت کرده است! 🔹بایستی خاطرنشان کنم که ایران عضو کنوانسیون حقوق دریاها نیست؛ رژیم حقوقی مورد تأکید ایران در تنگه هرمز، «عبور بی‌ضرر» بر پایه حقوق بین‌الملل عرفی و رعایت ملاحظات ایمنی و امنیت دریایی دولت ساحلی است. 🔹اقدامات قهری یک‌جانبه نیز قانون نمی‌سازند؛ بلکه خود می‌توانند منشأ مسئولیت بین‌المللی برای واضعان آن‌ها باشند. 🔹ایران، ارزشی برای این اقدام سیاسی و ریاکارانه قائل نیست و به راهبرد خود در زمینه حفظ حاکمیت و اعمال حقوق حاکمیتی بر تنگه هرمز ادامه خواهد داد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: عملیات «نصر» مراکز حساس رژیم صهیونیستی را در هم کوبید 🔹یمن با تسلط بر دریای سرخ و کنترل ترددهای دریایی، پاسخی مقتدرانه به تجاوزات دشمن داده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
عراقچی: همسایگان ما در اولویت ما هستند 🔹صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به جناب آقای نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، بابت پیروزی حزبشان در انتخابات ابراز می‌داریم. 🔹خوشحالیم که فرصت خوبی برای استمرار همکاری های سازنده در راستای تقویت روند پویای حاکم بر روابط ایران و ارمنستان فراهم شده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خدا کنه آقای وزیر پاکستان تو این مدتی که ایران بود خیلی تو فضای مجازی نچرخیده باشه... اگه هم چرخیده برخی از این کانال ها رو چک نکرده باشه وگرنه از خنده روده هاش پاره میشده 😄 بگیم شایعه ....!؟بگیم شبهه...!؟ چی اسمشو بزاریم؟؟؟؟ منبع آگاه کجا بوده ؟؟؟؟ ❌واقعا در ذهن بعضی از این کانال دارها چیه....؟؟؟ مگر نیروهای امنیتی ما این موارد بدیهی رو نمیدونند؟؟؟ بابا مگه فیلمه مختاره....!؟🤣 الان فکر کردید نامه رو پلمپ میبرن میدن دست امام تا خود امام نامه رو با دست خودشون باز کنن..؟ تو همون فیلم مختار هم خود مختار نامه ها رو باز نمی‌کرد و ابومفلس براش نامه ها رو میخوند🤭 بعد تو فکر کردی الان همین نامه رو تو همین پاکت میبرن جلوی امام و نامه رسون زانو میزنه جلوی آقا مجتبی میگه سَروَرم نامه محرمانه دارید؟ 😊 ای خدا...!!! مردم ما از دست برخی از این کانال دارها چه کنند؟ دست بردارید از این مباحث لطفا و مردم رو نگران کنید... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔹رئیس هیئت مذاکره‌کننده ایران: تا ارادهٔ واقعی برای اعتمادسازی نداشته باشید، پاسخ ایران همین است 🔸
قالیباف: نقض آتش‌بس و محاصره دریایی، علت تنش‌های اخیر بود / به مردم عزیز اطمینان می دهم که از این به بعد نیز با قدرت از حقوق مردم ایران دفاع می کنیم 🔹آنچه باعث تنش های اخیر شد این بود که آمریکایی ها هم با محاصره دریایی علیه ملت ایران و هم با نقض توافقی که درباره آتش بس لبنان شده بود، آتش بس را نقض فاحش کردند. 🔹صحبت های رئیس جمهور آمریکا درباره یادداشت تفاهم، مخالف بخش های توافق شده بود که نشان داد آنها نه دنبال آتش بس هستند و نه دنبال گفت وگو و باید برای دفاع از حقوق ملت ایران پاسخ قاطع می دادیم که به لطف الهی نیروهای مسلح ما با اقتدار به وظیفه خود عمل کردند. 🔹من به شما مردم عزیز اطمینان می دهم که از این به بعد نیز ما با قدرت از حقوق مردم ایران دفاع می کنیم و تحت رهبری و هدایت های ولی فقیه زمان خود و عنایت های الهی باعث پیروزی دیگری برای ایران سربلند خواهیم شد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
قالیباف: نقض آتش‌بس و محاصره دریایی، علت تنش‌های اخیر بود / به مردم عزیز اطمینان می دهم که از این به
📍ما نه می خواهیم با وادادگی پیش برویم و نه با شعارزدگی بلکه باید با اقتدار و عقلانیت ایرانی به دنبال یک پیروزی مهندسی شده باشیم | میدان نظامی، میدان دیپلماسی، میدان حضور مردم و میدان خدمت به مردم تار و پود یک پیکره واحد هستند| اگر دیپلماسی را صرفا گفت و گو در اتاق های دربسته و لبخندهای دیپلماتیک بدانیم، از همان ابتدا شکست می خوریم 🔖دکتر محمدباقر قالیباف در چهارمین پیام صوتی به مردم عزیز ایران: 📌پیشرفت مذاکرات در کنار انجام عملیات های نظامی در خلیج فارس و موشکباران دیشب رژیم صهیونیستی نشان داد که ما باید درک کاملی از هندسه میدان مبارزه داشته باشیم. 📌اگر دیپلماسی را صرفا گفت و گو در اتاق های دربسته و لبخندهای دیپلماتیک بدانیم، از همان ابتدا شکست می خوریم و اگر صرفا به عملیات های نظامی و جنگ تکیه کنیم نمی توانیم از حقوق خود به طور کامل دفاع کنیم. 📌ما در برابر دشمنان ایران ۴ میدان مبارزه داریم؛ میدان مبارزه نظامی، میدان مبارزه دیپلماسی، میدان حضور مقاومت مردم و میدان خدمت که ۳میدان اول از میدان چهارم پشتیبانی می کند. این ۴ میدان نه تنها در ۴ خط موازی نیستند بلکه تار و پود یک پیکره واحد هستند که باید مثل بافتن یک لباس با هماهنگی دقیق و لحظه ای لباس موفقیت پیروزی ملت ایران را ببافند. 📌میدان مبارزه نظامی، موتور پیشران قدرت ساز است یعنی دشمن را از رویاپردازی برای حمله دور می کند و به همان میزان میدان مبارزه دیپلماسی باید بتواند در زمان مقتضی این اقتدار عینی را به دستاوردهای ملموس و تثبیت شده حقوقی، سیاسی و اقتصادی تبدیل کند نه اینکه با حرف های کلی، مسائل حل نشده باقی بماند. 📌نکته کلیدی در این الگوی مبارزه مهم و اساسی، اقتدار و عقلانیت است. ما نه می خواهیم با وادادگی پیش برویم و نه با شعارزدگی. ما باید با اقتدار ایران و عقلانیت ایرانی به دنبال یک پیروزی مهندسی شده و کامل باشیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🇮🇷مردم عزیز ایران... اتفاقات دو روز گذشته ثابت کرد که شایعات و تردید افکنی هایی که عده ای به راه انداخته بودن همش دروغ و باطله... ✅ثابت شد میدان و دیپلماسی و خیابان باید منسجم تر از همیشه تحت فرماندهی فرمانده کل قوا امام سید مجتبی خامنه ای حفظه الله است و مو به مو فرامین حضرت شون رو اجرا میکنه... دیگه بعد از صحبت های سردار سید مجید موسوی اگه دیدید بازم کسی داره(حالا هر کسی، میخواد نماینده مجلس باشه، میخواد یک بلاگر یا کانال دار) در هماهنگی میدان و دیپلماسی تحت فرمان امام مسلمین تشکیک و تردید ایجاد میکنه بدونید اون دیگه نمیخواد حرف حق رو قبول کنه و خودش باطله... ان شاالله از امشب خیابان ها متحد و یکصدا... پشت سر مسئولین و فرماندهان نظامی... و فریادها فقط بر سر دشمن خبیث آمریکایی صهیونیستی... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
شبکه NBC آمریکا: ایرانیان پس از شلیک موشک به اسرائیل «احساس غرور» کردند کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
📍ما نه می خواهیم با وادادگی پیش برویم و نه با شعارزدگی بلکه باید با اقتدار و عقلانیت ایرانی به دنبال
📍ماجرای لبنان نشان داد که میدان دیپلماسی در کنار میدان نظامی می تواند دشمنان را کنار بزند | یک بار با تهدید به حمله و قطع مذاکره جلوی حمله به بیروت را می گیریم و بار دیگر با حمله | اگر در میدان نظامی پیروز نشده یا در میدان دیپلماسی جلو نرفته بودیم دست ما برای حمایت از لبنان و مقابله با محاصره دریایی بسته بود 🔖دکتر محمدباقر قالیباف در چهارمین پیام صوتی به مردم عزیز ایران: 📌ماجرای لبنان نشان می دهد میدان دیپلماسی کنار میدان نظامی می تواند اسرائیل و دشمنان را کنار بزند. 📌نه دیپلماسی مانع عملیات نظامی است و نه عملیات نظامی مانع دیپلماسی است. یک بار با تهدید به حمله و قطع مذاکره جلوی حمله اسرائیل به بیروت را می گیریم و بار دیگر با حمله نشان می دهیم ترسی از قطع مذاکرات نداریم و نتیجه این می شود که آنها مجبور می شوند عقب نشینی کنند و ما حق خود را تثبیت می کنیم. 📌حالا تصور کنید اگر ما در میدان نظامی پیروز نشده بودیم یا در میدان دیپلماسی جلو نرفته بودیم و یا میدان های نظامی و دیپلماسی با یکدیگر به درستی پاسکاری نکرده و پشتیبانِ هم نبودند و با هم هماهنگی نداشتند، آن وقت دست ما برای حمایت از لبنان و مقابله با محاصره دریایی بسته بود. 📌در ماجرای درگیری های خلیج فارس نیز شما این را دیدید که با استفاده از همین الگو، ترتیبات ایران برای بازگشایی تنگه را تا اینجا تثبیت کردیم. 📌موضوع فقط لبنان نیست بلکه موضوع رسیدن به حق مردم و ایجاد امنیت باثبات برای کشور است و باید هر ۴ میدان در کنار هم و هماهنگ با یکدیگر این اهداف را تأمین کنند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
📍ماجرای لبنان نشان داد که میدان دیپلماسی در کنار میدان نظامی می تواند دشمنان را کنار بزند | یک بار
📍قرار نیست یا جنگ کنیم و یا مذاکره بلکه قرار است به وقت خود جنگ کنیم و به وقت خود مذاکره| هدف ما پایان جنگ و ایجاد امنیت پایدار است، نه عادی سازی روابط با آمریکا 🔖دکتر محمدباقر قالیباف در چهارمین پیام صوتی به مردم عزیز ایران: 📌قرار نیست یا جنگ کنیم و یا مذاکره بلکه قرار است به وقت خود جنگ کنیم و به وقت خود مذاکره کنیم و اینگونه است که می توانیم دشمن را شکست دهیم و این که می گوییم مذاکره ادامه مبارزه است عینیت پیدا کند. 📌همینجا لازم است روی یک برداشت غلط خط بطلان بکشم، برخلاف تصور برخی که فکر می کنند بین مسئولان هماهنگی نیست، هماهنگی کامل برای رسیدن به اهداف میان مسئولان وجود دارد. 📌دست نیروهای مسلح برای اقدام همواره باز بوده و بر اساس تدبیر و برنامه ریزی درست و تصمیم تصویب شده عمل می کنند. 📌هدف ما پایان جنگ و ایجاد امنیت پایدار است و نه عادی سازی روابط با آمریکا و اعتمادی هم به طرف مقابل نداریم. البته روش ما احساسی عملیات کردن یا صرفا اعلام حقوق ملت ایران یا محکوم کردن جنایات دشمن نیست. 📌راه روشن است و میدان مشخص است و فقط اراده‌ای می خواهد که میان انقلابی گری و کنش دیپلماتیک بر بستر اقتدار عقلانی حرکت کنیم. 📌محاصره دریایی را که یک جنایت جنگی و توطئه دشمن است را با یک برنامه ریزی همه جانبه به یک شکست دیگر برای آنها تبدیل خواهیم کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌