12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 اقتدار ۱۰۰ روزه یعنی این
🔹عملیات نصر، پاسخی درخور به تعرض دشمن...
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴فرمانده سپاه قدس: از تنگه هرمز تا باب المندب و از خلیج فارس تا دریای سرخ کمربند امنیتی جدید مقاومت خواهد بود
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨#خــــبــرفــــوری//چهارمین پیام صوتی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، منتشر شد
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خضریان: جمهوری اسلامی دیگر نقض آتشبس در لبنان و جنوب ایران را تحمل نخواهد کرد
🔹 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: موشکهای ایرانی به اهدافی اصابت کردند که بتوانند به حزبالله در جنگ کمک کنند.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سردار قالیباف خیلی صریح و شفاف توضیح و اطمینان دادند که با قدرت از حقوق ملت دفاع و تحت هدایتهای ولیفقیه
باعث پیروزی دیگری برای ایران خواهند شد
ولی
امان بیصبریها و بیبصیرتیها
امان از بغضها و کینهها
امان از تخریبها و تهمتها
امان از ایجاد بدبینیها و ناامیدیها
سردار قالیباف
مثل رهبری
سردار جوانی
سردار موسوی
میدان دیپلماسی رو همراستا با میدان نظامی معرفی کردند
ولی
عدهای تلاش دارند که میدان دیپلماسی مخالف و مقابل میدان نظامی تلقی بکنند
امان از غرض و مرضها...
الحمدلله ربالعالمین
بار دیگر ثابت شد که
میدان دیپلماسی و نظامی
در کنار هم
حافظ منافع انقلاب اسلامی ایران و گروههای مقاومت هستند و مردم لبنان نیز بابت همراهی میدان دیپلماسی و نظامی و دفاع از لبنان
تشکر کردند
ولی متاسفانه عدهای همچنان بر طبل تهمت و تخریب علیه مسئولین میکوبند
حرف منطقی یعنی همین
هر جا لازم شد
مذاکره میکنیم
و هر زمانی هم که لازم شد میجنگیم
جنگ
قاعده و قانون داره
حساب و کتاب داره
و الحمدلله بین مسئولان دیپلماسی و نظامی
هماهنگی کامل برقرار است
برخلاف ادعای برخی از کانالها
دست میدان نظامی
بسته نیست و طبق تدبیر و برنامهریزی درست و تصمیم تصویب شده
عمل میکنند
ولی خب عدهای به تخریب کردن و تهمت زدن به مسئولین عادت کردند