eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹منابع خبری از حمله موشکی و پهپادی به مقر گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب وابسته به آمریکا در اربیل عراق خبر دادند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹اسرائیل هیوم: هنگام حمله به ضاحیه فکر نمی‌کردیم ایران تهدیداتش را عملی کند 🔸مقامات امنیتی اسرائیل در گفتگو با اسرائیل هیوم اعتراف کردند که پیش از تصمیم‌گیری برای حمله به ضاحیه، اینکه ایران آن را با شلیک به سمت اسرائیل پاسخ دهد، گزینه‌ای محتمل نمی‌دانستند. 🔸در واقع، حتی پس از آنکه ایرانی‌ها در ساعات بعد از ظهر تهدید کردند که با گشودن آتش به سمت اسرائیل پاسخ خواهند داد، برخی در اسرائیل بر این باور بودند که آن‌ها تهدیدات خود را عملی نخواهند کرد. 🔸حالا تل‌آویو خود را در وضعیت بسیار دشواری می‌بیند؛ چرا که ایران موفق شده معادله‌ای بسیار نگران‌کننده ایجاد کند که بر اساس آن، حمله به ضاحیه به معنای شلیک موشک از خاک ایران به سمت اسرائیل است. 🔸اکنون پرسش این است که آیا اسرائیل به حملات خود در ضاحیه بیروت ادامه خواهد داد، یا برای جلوگیری از حمله ایران، وضعیت کنونی را «تحمل» خواهد کرد؟ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
روسیه پیش‌نویس قطعنامه ضدایرانی آمریکا برای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را «شرم‌آور» دانست 🔹میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین: واشنگتن این پیش‌نویس را در پشت صحنه میان اعضا توزیع کرده و تلاش می‌کند مسئولیت را از متجاوز به قربانی منتقل کند. 🔹ارائه این قطعنامه نشانه تشدید تنش خواهد بود. 🔹بر اساس متن این پیش‌نویس، ایران باید اطلاعات دقیق درباره تأسیسات هسته‌ای آسیب‌دیده و ذخایر اورانیوم غنی‌شده را بدون تأخیر در اختیار آژانس قرار دهد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🔰 جناب سرکار دارستانی ، ❌ یادت هست چطور سر وعده های صادق 2 و 3 ، بارها و بارها نظام را متهم به تعلل کردی ؟ یادت هست چطور به فرماندهان ما که خیلی از آنها شهید شدند گفتی خاک بر سر شما اگر فلان نکنید؟ یادت هست؟ یادت هست چطور حضرت آقا در اسفند 403 جواب تو و همه همفکرهایت را داد و گفت در بحث نظامی از سر بی اطلاعی اعتراض نکنید ؟ فرمود خیلی چیزها را نمی شود گفت ، فرمود اگر شما هم جای فرماندهان بودید همان کاری که آنها کردند را می کردید. یادت نیست؟ چطور عبرت نمی گیری؟ چطور این قدر راحت حرف از یأس از فرماندهان می زنی؟ آخر تو کی هستی که اینطور اظهار نظر می کنی؟ نمیخواهی بس کنی؟ بیچاره رئیسی مظلوم که تو یکی از مدیران ارشد آن بودی !!! بس کن زن ، بس کن مگر فرمانده نظامی هستی که اینقدر راحت نظر می دهی؟ تا کجا باید جبهه انقلاب به خاطر کارهای امثال شما زیر فشار باشد؟ در متن خودت دوباره تعبیر زشت بیانیه نویس را به فرماندهان نسبت دادی قبلا آقای شهید با یک آه دل سوز ، جوابت را داد ، دوباره بخوان رهبری فرمود: هر کس مردم را از فعالیت مسئولان ناامید کند ، در زمین دشمن بازی می کند، چه بداند چه نداند. تمام...! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر وقت اراده کنیم میزنیم... هر کجا رو هم زدیم بر ما مبارک... 😎✌️ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴حاج باقر:هر وقت اراده کنیم رو شروع میکنیم... رو هم قطع میکنیم... 😎 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
میدونید داریم با دنیا چه میکنیم؟! داریم نظمش میدیم نظم نوین و تمدن نوین اسلامی ! حاصل زحمات تمام انبیا و اولیا و صلحا و شهدا، امام کبیر و امام شهید و هدایتگریهای امام و رهبر عزیزمان مثل جانمان باید تقویت کنیم از این دستاوردها وگرنه فردای قیامت باید جوابگوی همه ی این زحمات، باشیم! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺این برای اولین‌بار بود که در برابر اسرائیل هم ضربه اول و هم ضربه آخر را ایران زد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
✍🏼اوج هماهنگی! 🔻سید مجید عزیز: ۱۷خرداد با پیوند زدن میدان، خیابان، دیپلماسی دشمن را از صحنه خارج کنیم! 🔻 دکتر پزشکیان: ۱۸خرداد برابر هیچ تهدیدی عقب‌نشینی نمی‌کنیم. دیپلماسی و دفاع دو بال قدرت ملی‌اند؛ 🔻 حاج باقر: ۱۸ خرداد قرار نیست یا جنگ کنیم و یا مذاکره بلکه قرار است به وقت خود جنگ کنیم و به وقت خود مذاکره ✊این یعنی تمام‌ اضلاع یک حرف واحد و در اوج هماهنگی می‌زنند. 🤲 خدا را شکر کشور را قوای عاقله‌ای اداره می‌کنند که وحدت حقیقی میان خیابان، میدان و دیپلماسی را نه تنها در حرف، بلکه در عمل حفظ می‌کنند. ⚠️بله، از دهه نود باید درس‌های بسیار گرفت! از آن روزهایی که مدعی بودند شعار روی موشک (دقت کنید؛ نه خود موشک بلکه فقط شعار روی آن!) مانع دیپلماسی بود باید عبرت گرفت! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
در همین حال از شمال عراق خبر می‌رسد که موشک‌های تاکتیکی ایران در حال کوبیدن مواضع گروهک‌های تروریستی اجاره‌ای در بخش سوران هستند. همزمان با رسیدن موشک‌های تاکتیکی ایران جنگنده‌های آمریکایی و اروپایی نیز در آسمان این منطقه پرواز کرده تا در تامین مقابله با موشک‌ها مشارکت کنند. برای دومین شب متوالی ایران نه تنها از پهپادها بلکه از انواع موشک‌های تاکتیکی برای زدن مقرهای این گروهک‌ها استفاده می‌کنند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯