حمله سایبری محدود به چهار بانک
▪️ عدم افشای اطلاعات مشتریان
شورای هماهنگی بانکها:
🔹 پیرو اختلال پیشآمده در سامانههای چهار بانک ملی، تجارت، صادرات و توسعه صادرات، تیمهای فنی بلافاصله پس از شناسایی نشانههای غیرعادی، اقدامات پیشگیرانه و حفاظتی لازم را برای صیانت از دادههای مشتریان و زیرساختهای بانکی کشور به اجرا گذاشتند.
🔹 بررسیهای دقیق فنی حاکی از آن است که این اختلال ناشی از یک حمله سایبری محدود به این چهار بانک بوده و خوشبختانه هیچگونه دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مشتریان رخ نداده و نشت اطلاعاتی اتفاق نیفتاده است.
🔹 در حال حاضر تمام زیرساختها تحت کنترل کامل کارشناسان فنی قرار دارد و عملیات ایمنسازی و بازیابی سامانهها با سرعت در حال انجام است.
🔹 اولویت اصلی ما، حفظ امنیت و حریم خصوصی مشتریان شبکه بانکی کشور است. تمام تلاش بخش فنی پشتیبان بر آن است که خدمات بانکی در کوتاهترین زمان ممکن و با بالاترین سطح امنیت به حالت عادی بازگرداند.
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
برگزاری جلسه اضطراری کابینه امنیتی اسرائیل در سایه مذاکرات تهران واشنگتن
🔹 روزنامه «معاریو» گزارش داد که کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی به دلیل تحولات اخیر و روند مذاکرات میان ایران و آمریکا، فردا یکشنبه جلسه ویژهای تشکیل میدهد.
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پهپاد فیبر نوری؛ سلاح نامرئی میدان نبرد
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فرمانده قرارگاه خاتم: ایران تحت هدایت رهبر انقلاب مسیر پیشرفت خود را مصممتر ادامه خواهد داد
🔹سرلشکر عبداللهی، در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید شادمانی، در پیامی گفت: ویژگی ممتاز شهید شادمانی، پیوند کمنظیر میان ایمان، اخلاق، تجربه میدانی و تفکر راهبردی بود.
🔹ویژگیهای ممتاز او شادمانی الگویی ماندگار برای نسلهای آینده نیروهای مسلح و جوانان غیور خواهد بود.
🔹جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به ایمان الهی و وحدت ملی، تحت زعامت مقام معظم رهبری، آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای، مسیر عزت، امنیت، اقتدار و پیشرفت خود را مصمم و باشکوهتر از گذشته ادامه خواهد داد.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اونی که میمونه همین حسین حسینه...
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔸دولت چهاردهم فراتر از تعهدات، بدهی تأمین اجتماعی را پرداخت کرد
🔹سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه دولت چهاردهم طی دو سال گذشته بیش از ۳۷۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان را در قالب اوراق، سهام و منابع نقدی پرداخت کرده، گفت: این میزان پرداخت فراتر از تعهدات پیشبینیشده بود و از این منظر در میان دولتهای گذشته بیسابقه است.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔸سیدمهدی طباطبایی: کسی فریب وحدتشکنان را نمیخورد
معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت :
🔹وحدتشکنانی که با مواضع تند و ظاهراً انقلابی درپی تفرقه میان صفوف متحد ملتند، آب به آسیاب دشمن میریزند.یا ناآگاهند که نیاز به روشنگری دارند یا مأمورند که برخورد قاطع قانونی میطلبد.هم خلاف سیره رهبر شهید انقلاب عمل میکنند و هم مقابل دأب رهبر عالیقدر
کسی فریبشان را نمیخورد.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
نماینده ولی فقیه در سپاه ✅
🔴ما نرفتیم مذاکره کنیم که با دشمن دوستی کنیم.
ما حقمان را میگیریم.
🔴ما چه مذاکره کنیم چه نکنیم
ما نسبت به آمریکا بغض داریم.
🔴دشمنی ما هیچ وقت با استکبار تمامی ندارد.
و به هیچ وجه به انها اطمینان نداریم.
🔴اما با قدرت وارد میشویم.
اما اگر دیدیم میخواهد خیانت کند؛ پاسخ میدهیم.
🔴ما از موضع قدرت سخن میگوییم نه از موضع ضعف....
ما از سر استیصال وارد مذاکره نشدیم.
با اعتماد به مردم و نیروهای مسلح وارد شدیم.
ما جنگ طلب نیستیم ولی مرد جنگیم.
با احتیاط از موضع پیروزی به شرط تحقق خواسته هایمان جنگ را تمام می کنیم.
برای ما گزینه اصلی مذاکره نیست
گزینه اصلی مردم هستند.
ما با احساس قدرت مذاکره میکنیم.
یا در مذاکره تسلیم میشوند یا در میدان تسلیمشان میکنیم.
✅✅✅
عجیب است!
دو طیف در مقطع کنونی با دیپلماسی مخالفت شدیدی دارند.
صهیونیست ها.
و برخی در داخل کشور..!
در حالی که رهبر انقلاب در پیام نوروزی گفتتند؛
برای سربازان در سنگردعا کنید.
ازامام زمان بخواهید ديپلماسی موفق شود.
اما با اینحال؛بدون منطق با دیپلماسی مخالف میکنند.
اگر زمان چنگیز مغول هم بود؛برای پایان دادن به جنگ چند ریش سفید پادرمیانی میکردند!
این جماعت چگونه به جنگ و فراری دادن دشمن پایان میدهند؟
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 شکست راهبردی رژیم صهیونیستی در موازنه استراتژیک با ایران؛ تعیین نظم نوین غرب آسیا توسط قدرت ایران به روایت شبکههای عبری!
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی:
🔹اکنون با یک تصویر راهبردی بسیار نگرانکننده برای اسرائیل روبهرو هستیم.
🔹نهادهای امنیتی اسرائیل هرگز تصور نمیکردند که پس از جنگ اخیر به چنین وضعیتی برسیم؛ این بسیار بسیار نگرانکننده است!
🔹اسرائیل اکنون به جای مقابله با تهدیدهای اصلی، درگیر یک نزاع تاکتیکی با ایران شده؛ جنگی موشکی تاکتیکی که از هزاران کیلومتر دورتر جبهه داخلی اسرائیل را هدف قرار میدهد!
🔹ایران موفق شد جبهههای مختلف محور مقاومت را با یکدیگر پیوند بزند و تمام عرصهها را در یک معادله واحد قرار دهد.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺 عقبنشینی ارتش متجاوز صهیونیستی از گذرگاه «کفر تبنیت» در پی حملات شدید حزبالله
🔹 منابع لبنانی از عقبنشینی نیروهای ارتش اسرائیل از گذرگاه «کفر تبنیت» در جنوب لبنان، پس از درگیریهای سنگین امروز خبر دادند.
🔹 این عقبنشینی در پی سلسله عملیات گسترده و متمرکز رزمندگان حزبالله که از ساعات ابتدایی صبح امروز آغاز شد، صورت گرفته است.
🔹 گزارشهای میدانی حاکی از وقوع تلفات و مجروحیت در صفوف نظامیان صهیونیست در جریان این درگیریهای فشرده است.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
⁉️عزیز من ، مگر شما مذاکرات فعلی را با #برجام مقایسه نمی کنید ؟ خب الان جواب بنده را بده که درباره برجام که آقا صدبار مطالب در نقد فرمودند ، قبل تصویب ، درست ؟
میشه الان به من نشان بدی که رهبری کجا در نقد این مذاکره صحبتی کردن و حرفی زدن؟؟
یادمون نره،
رهبری شهید صریحا در 12 تیر 95 فرمودند وظیفه #رهبری این هست که هر جا #انحراف دیده ورود کنه و #مانع بشه، ولو جزئی !
بعد اتفاقا خودشون به دو مورد اشاره می کنند که در #برجام ورود کردند در یک مساله جزئی .
مگر میشه ولی جامعه در بحث مهم مذاکرات مربوط به آتش بس و صلح که از وظایف ذاتی رهبری هست ، انحراف ببینند و سکوت کنند⁉️⁉️
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
رهبری اتفاقا در بحث برجام ، در دو جا ورود جزئی داشتند که یک موردش را در همان سخنرانی 12 تیر 95 فرمودند. فرمود:
❇️ بنده در این جلسهی کارگزاران در اوایل ماه، راجع به مسائل برجام مفصّل صحبت کردم و 👈 👈دو مورد مشخّص خاص را انگشت گذاشتم؛ فرض کنید [دربارهی] 👈 این الیاف کربن که آمریکاییها اینجوری میخواهند [عمل بشود]؛ همانجا مسئولین سازمان انرژی اتمی هم حضور داشتند؛ در سخنرانی گفتم آقا، 👈 این را زیر بار نروید. 👈 این خب یک مورد جزئی بود
امّا زیر بار رفتن در این مورد جزئی در قضیّهی برجام، بهمعنای تحمّل #تحمیل آمریکاییها بود؛ 👈این همان انحراف است. ولو مورد جزئی است امّا وارد میشویم.
👆👆 بله ، تحمیل پذیری انحراف هست، اینجا رهبری مانع شد. ولو مورد جزئی بود مثل بحث الیاف کربن !
❌ پس رهبری را دست بسته معرفی نکنید ! رهبری انحراف ببینند ورود میکنند.
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯