6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 شکست راهبردی رژیم صهیونیستی در موازنه استراتژیک با ایران؛ تعیین نظم نوین غرب آسیا توسط قدرت ایران به روایت شبکههای عبری!
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی:
🔹اکنون با یک تصویر راهبردی بسیار نگرانکننده برای اسرائیل روبهرو هستیم.
🔹نهادهای امنیتی اسرائیل هرگز تصور نمیکردند که پس از جنگ اخیر به چنین وضعیتی برسیم؛ این بسیار بسیار نگرانکننده است!
🔹اسرائیل اکنون به جای مقابله با تهدیدهای اصلی، درگیر یک نزاع تاکتیکی با ایران شده؛ جنگی موشکی تاکتیکی که از هزاران کیلومتر دورتر جبهه داخلی اسرائیل را هدف قرار میدهد!
🔹ایران موفق شد جبهههای مختلف محور مقاومت را با یکدیگر پیوند بزند و تمام عرصهها را در یک معادله واحد قرار دهد.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺 عقبنشینی ارتش متجاوز صهیونیستی از گذرگاه «کفر تبنیت» در پی حملات شدید حزبالله
🔹 منابع لبنانی از عقبنشینی نیروهای ارتش اسرائیل از گذرگاه «کفر تبنیت» در جنوب لبنان، پس از درگیریهای سنگین امروز خبر دادند.
🔹 این عقبنشینی در پی سلسله عملیات گسترده و متمرکز رزمندگان حزبالله که از ساعات ابتدایی صبح امروز آغاز شد، صورت گرفته است.
🔹 گزارشهای میدانی حاکی از وقوع تلفات و مجروحیت در صفوف نظامیان صهیونیست در جریان این درگیریهای فشرده است.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
⁉️عزیز من ، مگر شما مذاکرات فعلی را با #برجام مقایسه نمی کنید ؟ خب الان جواب بنده را بده که درباره برجام که آقا صدبار مطالب در نقد فرمودند ، قبل تصویب ، درست ؟
میشه الان به من نشان بدی که رهبری کجا در نقد این مذاکره صحبتی کردن و حرفی زدن؟؟
یادمون نره،
رهبری شهید صریحا در 12 تیر 95 فرمودند وظیفه #رهبری این هست که هر جا #انحراف دیده ورود کنه و #مانع بشه، ولو جزئی !
بعد اتفاقا خودشون به دو مورد اشاره می کنند که در #برجام ورود کردند در یک مساله جزئی .
مگر میشه ولی جامعه در بحث مهم مذاکرات مربوط به آتش بس و صلح که از وظایف ذاتی رهبری هست ، انحراف ببینند و سکوت کنند⁉️⁉️
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
رهبری اتفاقا در بحث برجام ، در دو جا ورود جزئی داشتند که یک موردش را در همان سخنرانی 12 تیر 95 فرمودند. فرمود:
❇️ بنده در این جلسهی کارگزاران در اوایل ماه، راجع به مسائل برجام مفصّل صحبت کردم و 👈 👈دو مورد مشخّص خاص را انگشت گذاشتم؛ فرض کنید [دربارهی] 👈 این الیاف کربن که آمریکاییها اینجوری میخواهند [عمل بشود]؛ همانجا مسئولین سازمان انرژی اتمی هم حضور داشتند؛ در سخنرانی گفتم آقا، 👈 این را زیر بار نروید. 👈 این خب یک مورد جزئی بود
امّا زیر بار رفتن در این مورد جزئی در قضیّهی برجام، بهمعنای تحمّل #تحمیل آمریکاییها بود؛ 👈این همان انحراف است. ولو مورد جزئی است امّا وارد میشویم.
👆👆 بله ، تحمیل پذیری انحراف هست، اینجا رهبری مانع شد. ولو مورد جزئی بود مثل بحث الیاف کربن !
❌ پس رهبری را دست بسته معرفی نکنید ! رهبری انحراف ببینند ورود میکنند.
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆 یک نفر فورا این فیلم رو به دست این جماعت تحصن کننده در این ور و اون ور برسونه
البته اگر حرفهای آقا برای آنها حجیت دارد !!!
آقا حتی درباره برجام هم قائل به این شکل مطالبه گری نبود.
❌ طبق منطق امام شهیدمان
هیچ منطقی
پشت تحصنها علیه مسئولین نیست...
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
این هم یک متن مغالطهای 👆👆
مثال نقض هست اتفاقا
اگر مذاکره بد بود و در مسیر انحراف ، باید موضع میگرفتند
رهبری شهید فرمودند
هر جا انحراف باشد
وظیفه رهبری هست ورود کند ، ولو مورد جزئی باشد
معصوم هیچوقت در بحث احکام غلط و... در برابر #انحراف ، سکوت نمیکرد
اتفاقا سکوت امام ، خودش یعنی انحراف وجود نداره
وگرنه محال است ، انحراف باشد، ولی جامعه ساکت باشد
چه ولی معصوم
چه ولی فقیه
ما در فقه قاعدهای داریم به نام #ردع معصوم
یعنی اگر چیزی در زمان معصوم بوده و معصوم موضع علنی نگرفته و آن را رد نکرده ، این یعنی انحراف نبوده.
❌ در ضمن خوبه درباره رهبری با ادبتر صحبت بشه !!!!!
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌ هشدار :
فیلم های شعارهای برخی دوستان علیه مسئولان ، در اینترنشنال داره پخش میشه !!!
یاد رهبری شهید بخیر
فرمودند وقتی میبینی دشمن داره برات سوت و کف میزنه، بفهم داری راه رو اشتباه میری.
خدا عاقبت ما رو ختم بخیر کنه.
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
👌 چرا رسانه رهبری ، پست 7 خرداد را دوباره بازنشر کرده ؟
آن هم این پست مهم را؟
چرا؟
عاقلان را یک اشاره کافیست
https://eitaa.com/rahbar_enghelab_ir/654
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆 ما که وفاقی هستیم و بی بصیرت
فقط این صحبتهای آقا امیدواریم بعضی ها را بیدار کند،
این صحبتهای اول کلیپ برای بعد دعوای احمدی نژاد و شهید لاریجانی در مجلس هست .
فقط ببینید
فقط ثانیه 30 را هزار بار ببیید
چطور آقا حرص می خورند...
فرمود اگر حزب اللهی هستید، نکنید ! این کارها به ضرر کشور هست
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌ چه کردید که این ضدانقلاب اینطور سوءاستفاده کرده ⁉️⁉️
واقعا بدون شرح !
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عزیزان انقلابی خوب نگاه کنید!
فکرشُ میکردید یه روزی وحید آنلاین از تلاویو فیلمهای شعارهاتون علیه مسؤولین نظام رو بذاره و این طوری ذوق کنه⁉️⁉️
نمیخواهید بیدار بشید⁉️⁉️
این طور میخواید از میراث امام خامنهای شهید پاسداری کنید⁉️⁉️
با شعار و تحصن علیه مسؤلینی که سوژهی ترور و بمباران بودند⁉️⁉️
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
⬅️ نقشهی دشمن برای ما روشن است... یک هدف وجود دارد، یک راهبرد وجود دارد و تاکتیکها. هدف دشمن به زانو درآوردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است... راهبرد ]دشمن[ چیست؟ ایجاد اختلاف، ایجاد بیاعتمادی؛ بیاعتمادیِ دستجات سیاسی نسبت به همدیگر، گروههای مردمی نسبت به همدیگر، بیاعتمادیِ مردم به حکومت، بیاعتمادیِ حکومت به مردم، بیاعتمادیِ این به آن، این سازمان با آن سازمان که به هم بیاعتماد باشند، به هم بدبین باشند.
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯