⬅️ نقشهی دشمن برای ما روشن است... یک هدف وجود دارد، یک راهبرد وجود دارد و تاکتیکها. هدف دشمن به زانو درآوردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است... راهبرد ]دشمن[ چیست؟ ایجاد اختلاف، ایجاد بیاعتمادی؛ بیاعتمادیِ دستجات سیاسی نسبت به همدیگر، گروههای مردمی نسبت به همدیگر، بیاعتمادیِ مردم به حکومت، بیاعتمادیِ حکومت به مردم، بیاعتمادیِ این به آن، این سازمان با آن سازمان که به هم بیاعتماد باشند، به هم بدبین باشند.
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌ملاحظه بفرمایید. شروع شد.❌👆
در حال چیدن میوه های کنشگری برخی دوستان هستیم.
رهبری فرمودند: اگر موجه هم بود دامن نزنید.
اینها غیرموجه دارن فحش میدن به عراقچی!
البته فراتر از دامن زدن به اختلاف ، کار به توهین و فحاشی رسیده است.
👈 واقعا اگر موساد از چنین فضایی استفاده نکند ، بسیار بی عرضه است.
❌ مسئول باید کشته شه ؟؟
عجب !
کی این چرندیات را به شماها یاد داده ؟
مگر شماها قاضی هستید ؟
این بود شیوه مطالبهگری که آقای شهید بارها فرمودند؟!
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 متاسفم آقا شهید شدید
اما بازم درست نشدند
دارند به اسم خونخواهی از شما حرفای واضح شما رو میکوبند به دیوار ...
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
این شبها
شب قدرِ ملتِ مبعوث شده است
شبِ بیدار شدن
شبِ بصیر شدن
شبِ ولایتمداری در عمل نه با ادعا
ای کاش
بیدار بشیم و برای یکبار هم که شده
کلام ولیفقیه رو قبل از انقضاء
و در لحظه درک و بهش عمل کنیم
ای کاش
طبق خواسته امام رشیدمان
این اختلافات غیرموجه و حتی موجه رو به تنازع تبدیل نکنیم
به بهانه توافقی که هنوز شکل نگرفته
مسئولین رو تخریب و متهم نکنیم
ملت رو بدبین و ناامید نکنیم
وقتی عراقچی رو متهم به خیانت میکنید
در واقع دارید نظام رو متهم و تخریب میکنید که
آره
عرضه نداری تو دهان خائن جماعت بزنی😐
باور کنید اگه عراقچی و یا هر مسئول دیگری
خائن بود
نظام حتما باهاش برخورد میکرد
امنیت نظام و کشور و ملت شوخیبردار نیست
تعارف نداریم که
وقتی نظام
اونم در این شرایط جنگی
برخوردی با عراقچی نمیکنه
یعنی ایشون خائن نیست
اگه بیدار نشیم و با بیبصیرتی
پازل دشمن رو تکمیل کنیم
بدجوری ضرر میکنیمآ...