مرتبا درگیر فتنه
آشوب
اغتشاش و جنگ و ... هستیم و هر بار
نقش دشمن برجستهتر شد
ولی چون حرف ولیفقیه رو درک و فهم نکردیم و نمیکنیم
تکمیلکننده پازل دشمن شدیم و میشیم
و بجای اینکه بر سر دشمن خارجی فریاد بکشیم
مسئولین داخلی رو تخریب و تکفیر مکنیم
خب الان تحصن و اعترض کردند که چی⁉️⁉️⁉️
بگن عراقچی و قالیباف خائناند⁉️⁉️
یعنی رهبری
نیروهای مسلح
نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نمیدونند یا نمیتونند با خائنین برخورد بکنند⁉️⁉️
اصلا مگه میشه
فلان مسئول خائن باشه ولی رهبری و نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی باهاش برخورد نکنند⁉️⁉️⁉️
خب اگه اینطور باشه و دکتر عراقچی و سردار قالیباف خائن باشند و امام سیدمجتبی خامنهای
باهاشون برخورد نکنند و بذارند منافع نظام و امنیت کشور و ملت به خطر بیفته که ولایت از ایشون ساقط میشه
آیا امام سیدمجتبی خامنهای عزیزمان
همچین شخصیتی هستند که نخوان یا نتونند جلوی خائنین رو بگیرند⁉️⁉️⁉️
باور کنید با این نوع تجمعات و اعتراضات در واقع داریم به شخص ولیفقیه توهین میکنیم...
این نوع تجمعاتِ اعتراضی که باعث خوشحالی دشمن شده
آیا مطلوب رهبری است⁉️⁉️⁉️
قطعا خیر...
امام جامعه با تاکید توصیه فرمودند که
اختلافات غیرموجه و حتی موجه رو به تنازع تبدیل نکنید
ولی یه عده دقیقا برعکس فرمایش ولیفقیه عمل کردند و دکتر عراقچی و سردار قالیباف رو بخاطر اتفاقی که نیفتاده
تخریب و متهم کردند
آیا این روش مطابق با اصول دینی و مبانی ولایتفقیه است⁉️⁉️⁉️
قطعا خیر...
با این کجفهمیها
در واقع داریم خون به دل رهبری و دشمن رو شاد میکنیم...
بالاخره این ایام هم به پایان میرسه
ولی بیچاره اونی که با ندانمکاری
خون به دل ولی امر مسلمین جهان کرد و باعث شد دشمن خوشحال بشه...
دشمن در فضای حقیقی و رسانهای داره بخاطر اعتراضات یه عده خوشحالی میکنه و اون یه عده خیال میکنند شاهکار کردند😐
باباجان دارید خون به دل رهبری میکنید
وقتی کسی خائن نیست و خیانتش ثابت نشده
شما چرا قضاوت و پیشداوری میکنید⁉️⁉️⁉️
شما مگه دادگاه هستید که حکم میدید و میگید فلان مسئول باید کشته شه⁉️⁉️⁉️
شما مگه دستگاه اطلاعاتی هستید که یقین پیدا کردید دکتر عراقچی و سردار قالیباف خائناند⁉️⁉️
چطور شماها متوجه شدید مسئولین خائناند
ولی نظام متوجه نشد⁉️⁉️⁉️⁉️
چی شد که شماها مسئولین رو به خیانت متهم کردید
ولی سرداران سپاه
از میدان دیپلماسی و مذاکره حمایت کردند و گفتند
مذاکره
بخشی از نبرد است⁉️⁉️
منطق چی میگه⁉️⁉️
میگه به حرف این جماعت گوش بدیم یا به حرف سرداران سپاه⁉️⁉️⁉️