🔴اسدی، معاون بازرسی قرارگاه خاتمالانبیا :
- بدون شک این جنایات اسرائیل بیپاسخ نمیمونه
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
آمریکا از حمله به ضاحیه مطلع بود
🔹خبرنگار آکسیوس و شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی: اسرائیل پیشاز حمله به بیروت، به آمریکا اطلاع داد.
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
قالیباف: پس از چراغ سبز آمریکا به رژیم برای تجاوز به ضاحیه، سخن گفتن از ادامه مسیر ممکن نیست
رئیس مجلس:
🔹تجاوز صهیونیستها به ضاحیه بار دیگر نشان داد آمریکا یا ارادهای برای اجرای تعهدات خود ندارد یا توان آن را. با چراغ سبز نشان دادن به رژیم نمیتوانید امتیاز بگیرید.
🔹بازی پلیس بد و پلیس خوب قدیمی شده است. اگر اراده و توان اجرای تعهدات خود را ندارید، سخن گفتن از ادامه مسیر ممکن نیست.
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
صرفا جهت سئوال
یه عده
دیشب کاری کردند که دشمن براشون سوت و کف بزنه
به نظرتون
عملکرد این جماعت مورد تائید امام رشیدمان است⁉️⁉️⁉️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
قالیباف: پس از چراغ سبز آمریکا به رژیم برای تجاوز به ضاحیه، سخن گفتن از ادامه مسیر ممکن نیست رئیس م
آمادهباش کامل در سرزمینهای اشغالی از بیم واکنش موشکی ایران
🔹 شبکه ۱۵ اسرائیل اعلام کرد مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در پی تجاوز به ضاحیه بیروت، سطح آمادهباش نظامی و امنیتی در سراسر اراضی اشغالی را به بالاترین حد افزایش دادند.
🔹 این تصمیم در پی برآوردهای اطلاعاتی مبنی بر احتمال واکنش تلافیجویانه ایران و هدف قرار دادن اسرائیل اتخاذ شده است.
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
آمادهباش کامل در سرزمینهای اشغالی از بیم واکنش موشکی ایران 🔹 شبکه ۱۵ اسرائیل اعلام کرد مقامات ارش
اون یه عده
همچنان مشغول تخریب کردن دیپلماتها و سرداران باشند و بهشون تهمت بزنند و بگن خائن
ولی در جریان باشند که دشمن از همین دیپلماتها و سردارانی که این جماعت
اونا رو خائن خطاب میکنند
میترسه
امشب هم برید تجمع کنید و پلاکارد دست بگیرید و بگید دکتر عراقچی و سردار قالیباف خائناند
ولی حقیقت چیز دیگری است...
حقیقت همانی است که در نهایت
امام رشیدمان از امثال سردار قالیباف
در راه اعتلای کشور تشکر خواهند کرد
جالبه
ماهایی که صرفا ۱۰۰ شب در خیابان حضور پیدا کردیم
شدیم ملت مبعوث شده
ولی مسئولینی که هم در خیابان حضور داشتند و هم در میدان نبرد
شدند خائن😐
بالاخره این مسئله هم مثل مسئله
هجمهها علیه واکسن
هجمهها علیه دولت شهید رئیسی
هجمهها علیه وعدههای صادق
هجمهها علیه سرداران سپاه در رابطه با جنگ ۱۲ روزه
به پایان میرسه و امام رشیدمان واکنش نشون میدن
اونوقت ثابت میشه کی ولایتشناس و ولایتمدار بود و کی مدعی بود...