eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
شیخ نعیم قاسم خیلی خوب میدونه که سال گذشته و در اوج بمباران اسرائیل علیه لبنان این سردار قالیباف شجاع بود که هم حامل پیغام محرمانه رهبری به نبیه‌بری بود و هم اینکه سوغاتی مهمی برای حزب‌الله برده بود😎 و عده‌ای غافل و ناآگاه همچنان مشغول تخریب همچین سرباز جانفدایی هستند...
عده‌ای کانال‌دار ناآگاه به دروغ و بخاطر کینه‌ای که داشتند گفتند سردار قالیباف به لبنان و حزب‌الله خیانت کرد ولی شیخ نعیم قاسم برای چندمین بار از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران و تلاش‌ها و حمایت‌های سردار قالیباف تشکر کردند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🟢برادر شهید سیدهاشم صفی‌الدین و از ارکان حزب‌الله لبنان : بهترین کسی که می‌تواند حق شهدای لبنان را
بردار شهید صفی‌الدین به صراحت بیان کرد که سردار قالیباف حامی لبنان و حزب‌الله بود و گفت بهترین کسی که می‌تواند حق شهدای لبنان را ایفا کند و همیشه و در هر کجا بوده به حزب‌الله کمک کرده و برای لبنان جنگیده است شخص حاج باقر قالیباف است😎 و باید دستش را ببوسم... و عده‌ای با بی‌تقوایی تمام سردار رشید انقلاب و اسلام رو تخریب و متهم به خیانت علیه حزب‌الله و لبنان کردند
سردار قالیباف کسی است که دوشادوش حاج قاسم در اتاق جنگ حزب‌الله برای دفاع از حزب‌الله و مردم لبنان جنگید حاج باقر کسی که دوشادوش حاج‌قاسم در اتاق جنگ مقاومت علیه داعش فرماندهی کرد حاج باقر کسی است که در هر سه جنگ تحمیلی به عنوان فرمانده جنگی در کنار امام شهیدمان و امام رشیدمان در اتاق جنگ حضور یافت
دیگه تصمیم با خودتونه که با منطق امثال شیخ نعیم قاسم حاج قاسم شهید حاجیزاده شهید رئیسی شهید سلامی شهید باقری سروار موسوی سردار جوانی سردار قاآنی به قضاوت سردار قالیباف بپردازید یا بخاطر حرف‌های مغرضانه چند کانال‌دارِ بی‌اطلاع سردار قالیباف رو متهم به خیانت بکنید
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺پیام شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب الله لبنان به دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی سلام علیکم و رحمةالله و برکاته 🔹واژه‌ها از بیان سپاس عمیق ما نسبت به مواضع قاطع و حمایتگرانه شما از لبنان، ملت آن و مقاومتش در جهت وادار کردن رژیم اسراییل به توقف فوری و دائمی عملیات نظامی در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، در پیوند با توقف جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان نخستین و اساسی‌ترین بند توافق میان ایران و آمریکا، ناتوان هستند. شما تنها روزنه امید مؤثر برای مهار تجاوز اسراییلی ـ آمریکایی علیه لبنان را به واقعیتی تبدیل کردید که به جهان ثابت کرد ایران یاور حق، مقاومت و مستضعفان است. اگر دیگران نیز راه ایران را در پیش می‌گرفتند، آمریکا و اسرائیل چنین سرکش و متکبر نمی‌شدند و اشغال صهیونیستی همچنان بر سرزمین فلسطین و قدس سایه نمی‌افکند. 🔹ما همواره گفته‌ایم که ایران به حزب‌الله، مقاومت و ملت لبنان همه چیز داده و هیچ چیز از آنان نگرفته است. ایران به ما برای انتخاب‌های خودمان، برای تقویت توانمان در راه آزادسازی سرزمین‌مان، برای التیام زخم‌های جامعه‌مان و کمک به آن، یاری رسانده است. اکنون نیز ایران خون خود را تقدیم می‌کند؛ با بمباران رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله آن به ضاحیه جنوبی بیروت، در برابر این رژیم ایستاده و پیامدهایی را تحمل می‌کند که نشانه‌های جنگی گسترده علیه خود ایران را با همه فداکاری‌های عظیم در پی دارد. با صدای رسا می‌گویم: ایران نماد عزت و شرافت است. 🔹از جانب حزب‌الله و مقاومت اسلامی آن، از سوی دوستداران مقاومت در میان ملت لبنان که خواستار انتقال قدردانی خود به شما هستند، از طرف شهدا و در رأس آنان سید شهدای امت، سید حسن نصرالله (رضوان‌الله علیه)، همچنین مجروحان و اسرا، از شما تشکر می‌کنم. به‌ویژه در جایگاه رئیس هیئت مذاکره‌کننده و همراه با تیم مستقیم شما، از جمله وزیر امور خارجه دکتر عباس عراقچی. همچنین امیدوارم مراتب سپاس و قدردانی ما را به رهبر، آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (دام ظله)، که ما را مشمول توجه خود قرار داد و برکات و حمایت‌های شهید امام خامنه‌ای (قدس سره) را در ما زنده کرد، و نیز به رئیس‌جمهور دکتر پزشکیان، دوستدار مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نیروی نورانی که با صلابت خود معادلات را دگرگون کرد، ارتش، نخبگان و تمامی نهادها و اقشار رسمی و مردمی ایران، منتقل فرمایید. 🔹به طور ویژه از ملت بزرگ ایران یاد می‌کنم. ما آنان را در میدان‌های شهرهای ایران دیدیم و درخواست‌هایشان را شنیدیم که آماده‌اند جان خود را برای نجات مقاومت و ملت آن فدا کنند. از شما سپاسگزاریم. از ایران وفادار سپاسگزاریم. والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته نعیم قاسم دبیرکل حزب‌الله کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺یک نکته مهم در پیام دبیرکل محترم حزب الله لبنان به رئیس مجلس شورای اسلامی، قدردانی ویژه او از رئیس جمهور ایران دکتر مسعود پزشکیان است که در وصف او مینویسد: درود خداوند بر دکتر پزشکیان، رئیس جمهور عزیز ایران که همیشه دوستدار جبهه‌ی مقاومت بوده است. 🔹جدای از بدگویی هایی که بعضیها در داخل علیه پزشکیان دارند، انصافا او در شرایط جنگی پای کار نظام و کشور بود، هم خودش و هم دولتش بی حاشیه به امورات مردم رسیدگی کردند و هر آنچه در توان داشتند را انجام دادند. دشمن پس از شهادت آیت الله رئیسی خیلی مشتاق بود یک اصلاح طلب نظیر روحانی را بر کرسی ریاست جمهوری ایران ببیند. یک اصلاح طلب آمد، اما او هرگز آنچه آنها فکر میکردند نبود؛ هیچ وقت سیاسی کاری نکرد، حاشیه نساخت، با مردم و در کنار مردم بود، و همگام با نظام و رهبری در تقویت جبهه مقاومت کوشید. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴 بخشی از نامه شیخ نعیم قاسم دبیر کل حزب الله لبنان: 🔻تشکر از رهبر ایران 🔹از طرف حزب‌الله درخواست دارم سپاس و قدردانی من را به آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای که با توجه خود ما را فراگرفته است، و رئیس جمهور پزشکیان که عاشق مقاومت است برسانید ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔺پیام شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب الله لبنان به دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی سلام علیکم و رحمة
شیخ نعیم قاسم از دکتر پزشکیان دکتر عراقچی و سردار قالیباف بخاطر حمایت از لبنان و حزب‌الله تشکر کردند اما اینجا عده‌ای بودند که با تمام توان این عزیزان رو تخریب و متهم به خیانت کردند