eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.3هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺ما قرار نیست پیام های رهبری را جناحی کنیم و از آن به نفع خودمان استفاده نماییم؛ و من نمیدانم بعضی ها از کجای پیام رهبر معظم انقلاب، چیزهایی در می آورند تا با آن بر سر مسئولان بکوبند و بگویند آنها خلاف مسیر رهبری رفته اند. ۱- از آنجا که میفرمایند "مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند" یا از آن قسمت که بر استیصال رئیس جمهور آمریکا تاکید میکنند؟ ۲- از آنجا که تاکید دارند رئیس جمهور از طرف خود و اعضای شورای عالی امنیت ملی تعهد به حفظ حقوق ملت و محور مقاومت دادند و مسئولیت را پذیرفتند، یا آنجا که میفرمایند رئیس جمهور تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌ خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت؟! ۳- کسی میتواند بگوید اساسا تفسیر این بخش از پیام رهبری که میفرمایند: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌ شده خواهیم بود، چیست؟ ۴- یا آنجا که می فرمایند "امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود" یعنی چه؟ 🔹بگذارید از مورد سوم شروع کنم؛ آنجا که آقا میفرمایند "از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌ شده خواهیم بود". بله ما ملت و آقا منتظر شروط گفته شده هستیم؛ آیا معنای این حرف چیزی غیر از آن است که شروط مورد تایید است اما بابت تحقق آن باید هوشیار باشیم؟ از کجای این حرف بر می آید که آقا مفاد یادداشت تفاهم را قبول نداشته اند؟ اگر تایید نکرده اند چرا بر تحقق آن تاکید میکنند؟ تاکید آقا اما شامل دو بخش اساسی است؛ یکی دقت تمام عیار مسئولان و دیگری استمرار حضور مردم در خیابان، بعنوان پشتوانه ای برای هیئت ایرانی جهت تحقق شروط، نه احیانا شعار علیه آنها..! 🔹در بخش اول که بنده در این یادداشت آورده ام، مقام عظمای ولایت بر دلسوزی، حسن نظر و تلاش های فراوان مسئولان صراحت دارند و در عین حال استیصال ترامپ برای رسیدن به یک توافق را یادآور میشوند. در بخش دوم اشاره حضرت آقا از کجا معلوم به پذیرش شجاعانه این مسئولیت خطیر از طرف رئیس جمهور و اعضای شورای عالی امنیت ملی به منظور تحقق پیروزی و گره گشایی از مشکلات کشور نباشد؟ خصوصا آنجا که به تصریح او بر زیر بار نرفتن در صورت زیاده خواهی آمریکا اشاره میکنند! 🔹اما در بخش چهارم من فکر میکنم، بیش از آنکه خطاب آن مسئولان خودمان باشد که قطعا آن هم هست، آمریکایی ها خطاب قرار گرفته اند تا فکر نکنند که اگر مسئولان ما تا ژنو آمدند معنایش این است که برای پذیرش توافق عجله دارند! و البته که نه تنها این بخش، بلکه برداشت حقیر این است که اساسا کلیّت پیام رهبری پیامی به دشمن است، قبل از آنکه تذکری به خودی ها نیز باشد! این پیام قطعا و یقینا حساب شده است و اهرم هیئت مذاکره کننده را پر زور تر خواهد کرد. هیئت آمریکایی که خود امروز در داخل از سوی مخالفین بابت همین یادداشت تفاهم تحت فشار قرار گرفته، نباید مجال آن را پیدا کند که برای کاستن از آن فشارها سعی کند در مذاکرات تخفیف بگیرد؛ آنها هم باید حس کنند از هیئت ایرانی نیز در داخل توقعات زیادی وجود دارد و بزرگترین مطالبه کننده رهبر جمهوری اسلامی ایران است! 🔹اگر به تحلیل های چند روز اخیر دکتر مرندی در رسانه های غربی هم توجه کرده باشید، او نیز علیرغم اینکه با توضیح وضعیت یادداشت تفاهم پیروزی ایران را فریاد میزند، اما در عین حال برای غربی ها این خط خبری را ترسیم کرده است که این تفاهم در ایران نیز مخالفان زیادی دارد، و صد البته که دکتر مرندی این کار را هوشیارانه انجام میدهد! 🔹ولی آیا باید از این بخش از پیام آقا که فرموده اند بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم، لزوما مخالفت با تیم مذاکره کننده را استخراج کنیم؟ قطعا هر کسی آزاد است برداشت های شخصی خود را داشته باشد، اما بنده بین علی الاصلِ رهبری و علی الاصول شب گذشته ی قالیباف تفاوت چندانی نمیبینم که گفت برای من هم سخت بود با قاتل رهبری و شهید سلیمانی مذاکره کنم و تمایلی به پذیرش این مسئولیت نداشتم، اما وقتی همه اصرار کردند پذیرفتم. رئیس مجلس البته از عبارت "علی الاصول" استفاده نکرد، اما واقعیت این است که باری بر زمین گذاشته شده و بالاخره کسی باید مسئولیت آن را با همت خود، با تلاش خود و با آبروی خود بپذیرد، حتی اگر پذیرش آن سخت باشد. 🔹 لذا ذهن خود را درگیر فضاسازی جریان های انتقام جو نکنید؛ حضور در خیابان را خصوصا در ایام مذاکرات جدی تر بگیرید و بدانید هدف از پیام رهبر انقلاب ضمن تاکید بر هوشیاری مسئولان، ایجاد پشتوانه برای تیم ایرانی، تاکید بر اجرای دقیق مفاد، تاکید بر بدبینی مطلق نسبت به آمریکا، اخلال در محاسبات مخالفان ترامپ است که این روزها به شدت بر سر او میکوبند، و او را بابت امتیازاتی که به ایران داده تحت فشار گذاشته اند! @Keynoo
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ادامه حملات شدید هوایی و توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب لبنان 🔹همزمان با پاتک شدید رزمندگان حزب الله به نظامیان اشغالگر، جنگنده‌های اسرائیلی مناطقی در شهرک‌های «کفررمان»، «کفرجوز» و «حاروف» در استان النبطیه را هدف حملات هوایی قرار دادند. همچنین مرکز شهرک «الریحان» و منطقه «الشرقیه» در جنوب لبنان نیز هدف حملات هوایی ارتش اسرائیل قرار گرفت. 🔹در همین حال، منابع محلی از گلوله‌باران شدید و گسترده توپخانه‌ای ارتش اسرائیل علیه شهر النبطیه و مناطق اطراف آن خبر دادند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
حزب‌الله: در منطقه کفرتبنیت - علی الطاهر حماسه‌های کربلایی رقم خواهیم زد 🔹 حزب‌الله لبنان با صدور اطلاعیه‌ای از نبرد سنگین بامداد امروز: مقاومت اسلامی حزب الله تأکید می‌کند که منطقه کفرتبنیت - علی الطاهر همچنان برای نفوذ دشمن غیرقابل تسخیر باقی خواهد ماند و مجاهدان در آنجا حماسه‌های کربلایی را در دفاع از کشور و مردم خود رقم خواهند زد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی: با نظارت دقیق بر اجرای تفاهم، در صورت تخطی طرف آمریکایی اقدام متقابل تعیین‌شده صورت می‌گیرد 🔹 دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگوار و قهرمان ایران اطمینان می دهد در اجرای تدابیر و دستورات معظم له، به‌ویژه در نگهبانی از حقوق ملّت ایران و جبهۀ مقاومت، پاسداشت خون شهیدانمان و پیشبرد مذاکرات آینده بر مبنای منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد و تا استیفای کامل حقوق ملت ایران و خونخواهی خون پاک و مطهر رهبر شهیدمان، از پای نخواهد نشست. 🔹 در این راستا، با بی اعتمادی کامل به دشمن بدعهد و پیمان‌شکن و با نظارت دقیق بر فرآیند مذاکرات و اجرای برنامه‌ها، چنانچه تخطی‌ و تخلفی از جانب طرف آمریکایی صورت گیرد، طبق برنامۀ از پیش تعیین شده، اقدام متقابل صورت خواهد گرفت. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بیانیه حمایت سران، بزرگان، نخبگان و تحصیل‌کردگان طوایف بلوچ از پیام رهبر انقلاب اسلامی بسم الله الرحمن الرحیم 🔹ملت بزرگ ایران بار دیگر در پرتو هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی، صحنه‌ای از وحدت، هوشیاری و اقتدار ملی را به نمایش گذاشته است. 🔹 پیام صادرشده در خصوص تفاهم‌نامه میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا، بیانگر پایبندی نظام اسلامی به حفظ عزت، استقلال، منافع ملی و حقوق ملت ایران است. 🔹ما سران، بزرگان، نخبگان، علما، معتمدین و تحصیل‌کردگان طوایف بلوچ، ضمن اعلام حمایت کامل از مواضع و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، تأکید می‌کنیم که هرگونه تعامل با قدرت‌های جهانی باید بر پایه عزت، حکمت و مصلحت، و با حفظ کامل حقوق ملت ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی صورت گیرد. 🔹ما بر این باوریم که ملت ایران همواره در کنار رهبری، نیروهای مسلح و مسئولان دلسوز کشور ایستاده و اجازه نخواهد داد هیچ قدرتی با زیاده‌خواهی، استقلال و عزت این سرزمین را خدشه‌دار سازد. 🔹طوایف بلوچ نیز همچون گذشته، وفاداری خود را به ایران عزیز، آرمان‌های انقلاب اسلامی، امنیت و وحدت ملی اعلام داشته و از هر تصمیمی که در راستای حفظ منافع ملت، اقتدار کشور و صیانت از حقوق مردم اتخاذ شود، حمایت می‌کنند. 🔹از خداوند متعال، عزت، سربلندی و موفقیت روزافزون ملت ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و خدمتگزاران صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت داریم. 🔹والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته سران، بزرگان، نخبگان، علما و تحصیل‌کردگان طوایف بلوچ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
ملت عزیز و رزمندگان اسلام چون کوه استوار پشتوانه دولتمردان خود هستند محضر مبارک حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای( دام الله ظله) رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا: 🔹خدا را سپاس می‌گذاریم که یک بار دیگر ملت ما را از سرچشمه زلال ولایت سیراب و چشم‌هایمان را به پیام عزت‌مندانه و هدایت‌های نورانی‌تان روشن کرد. پیام حکیمانه‌ای که وحدت صفوف مردم را مستحکم‌تر، مردم بپاخواسته در میدان و رزمندگان جبهه‌های نبرد را به حفظ دستاوردهای پیروزمندانه شان امیدوارتر ساخت و سرمایه گرانسنگی برای سیاست مردان ما، در مسیر احقاق حقوق ملت شد. 🔹اینک که دشمن متجاوز در مقابل بعثت تاریخ‌ساز ملت ایران و حماسه‌آفرینی‌های‌ درخشان رزمندگان اسلام در میدان جنگ شکست خورده است و از مواضع محو ایران از نقشه و برگرداندن آن به ماقبل تاریخ با استیصال به موضع درخواست و التماس برای تفاهم و مذاکره عقب نشسته و در مقابل عظمت ملت ما زانو زده است، انتظار همه ملت و رزمندگان این است، عرصه سیاست‌ورزی نیز امتداد آن میدان شکوهمند باشد و به احقاق حقوق ملت سربلند ایران بیانجامد. 🔹ملت عزیز و رزمندگان اسلام چون کوه استوار پشتوانه دولتمردان خود هستند و اگر دشمن عهد شکن بخواهد چون گذشته به زیاده‌خواهی ها و تضییع حقوق ملت ایران روی آورد، پاسداران انقلاب اسلامی در زمین، دریا، هوا و تمام عرصه‌های جنگ ترکیبی قدرتمند‌تر از گذشته و با بهره‌گیری از تجارب چندین نبرد آماده‌اند تا با کوچکترین اشاره آن فرمانده شجاع و حکیم شکست تاریخی بسیار بزرگتری را به آنان تحمیل کنند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
افزایش دوباره قیمت نفت به بالای ۸۰ دلار قیمت نفت برنت درپی افزایش درگیری‌ها در لبنان و لغو مذاکرات امروز ژنو بار دیگر به بالای ۸۰ دلار افزایش یافت. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯