eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.3هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
تیم مذاکره‌کننده ایران تا حصول اطمینان کامل از توقف حملات و پایبندی عملی آمریکا به مفاد توافق در خصوص لبنان، هرگونه گفت‌وگوی تکمیلی را به حالت تعلیق درآورد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺اتفاقات و احتمالات پس از نقض آتش بس توسط اسرائیل ۱- گفته میشود ایران مذاکرات روز جمعه ژنو را لغو کرد و در پی آن جی دی ونس معاون ترامپ نیز مجبور شد سفر خود به سوییس را کنسل کند. ۲- در صورت ادامه این روند ایران تنگه هرمز را خواهد بست و خود را برای شلیک موشک به اراضی اشغالی آماده میکند. ۳- آمریکایی ها به ایران پیام داده اند که اسرائیل را از ادامه حملات باز خواهند داشت. آنها مدعی شده اند پاسخ اسرائیل واکنشی بوده است. آمریکا تلاش میکند تفاهم حفظ شود. ۴- گفته میشود نتانیاهو که تفاهم ایران و آمریکا را علیه امنیت اسرائیل میداند، به دنبال این است تا سفری به واشنگتن داشته باشد و موضوع را از نزدیک با ترامپ بررسی کند. ۵- ترامپ در واکنش به منتقدان داخلی گفته است این توانمندی را دارد که اسرائیلی ها را کنترل کند و آنها به من احترام میگذارند! ۶- اکنون حفظ تفاهم ایران و آمریکا به این بستگی دارد که آیا ترامپ میتواند نتانیاهو را کنترل کند یا خیر! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سلام و وقت‌بخیر خدمت مخاطبین گرامی
از دیشب و بعد از پیام امام رشیدمان متاسفانه یکسری شبهات پیش اومده و برخی‌ها از کل پیام آقاجانمان فقط یک کلمه رو متوجه شدند
بعد از پیام امام رشیدمان بلافاصله عده‌ای گفتند عههه دیدید آقا مخالف مذاکره بودند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔰توضیحات داخل پرانتز رسانه رهبری هم نشان می دهد که ایشان با اصل مذاکرات و آتش بس مشکل و مخالفتی نداش
به محض اینکه عده‌ای گفتند آقا با مذاکره مخالف است رسانه رهبری توضیحاتی ارائه داد و داخل پرانتز قید کرد که (درباره تفاهمنامه ) نظر دیگری داشتم پس ربطی به مذاکره نداره
سردار جوانی سردار قاآنی سردار موسوی حاجی‌صادقی ‌و... از مذاکره حمایت و عرصه دیپلماسی رو بخشی از میدان نبرد بیان کردند و رهبری نیز در اولین پیام برای پیروزی در عرصه دیپلماسی و نظامی از امام زمان"عج" طلب دعای پیروزی فرمودند
ما نیز هر موضعی که گرفتیم بر اساس پیام‌های رهبری و مواضع بزرگان نظام بود که مذاکره رو تائید و از تیم دیپلماسی حمایت کردند
متاسفانه در این مدت افرادی بودند که خواهان انحلال شعام شدند ولی چی شد⁉️⁉️ دیشب رهبری فرمودند که به درخواست رئیس شعام اجازه دادند تفاهم بشه
قطعا بهترین و بی‌عیب‌ونقص‌ترین و راهبردی‌ترین نظر نظر ولی‌فقیه بود ولی این بدان معنا نیست که نظر شعام ایرادی داشته و خیانتی صورت گرفته ولی خب بهتر بود که نظر ولی‌فقیه ارجحیت پیدا میکرد و حالا که رئیس‌جمهور پیشنهاد و البته تعهد داده و رهبری اجازه دادند دیگه صلاح نیست که ما مخالفت و سران دیپلماسی رو تکفیر کنیم
قطعا یک بعد پیام رهبری خطاب به دشمنی بود که خیال میکرد بین دولتمردان و رهبری اختلاف است و میتونه به بهانه این اختلاف بین مسئولان خطای محاسباتی ایجاد بکنه ولی رهبری خیلی صریح و شفاف پیام دادند که مذاکره آینده به معنای پذیرش نظر دشمن نیست
ما مثل بعضی‌ها دولت رو لعن و تخریب نمیکنیم بلکه مثل امام و رهبرمان برای موفقیت دیپلماسی در برابر دشمن دعا میکنیم و البته از شعام مطالبه میکنیم که شروط اجرا بشه و منتظر نتیجه می‌مانیم نه اینکه قبل از نتیجه مسئولین رو تخریب کنیم