کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔰توضیحات داخل پرانتز رسانه رهبری هم نشان می دهد که ایشان با اصل مذاکرات و آتش بس مشکل و مخالفتی نداش
به محض اینکه عدهای گفتند آقا با مذاکره مخالف است
رسانه رهبری توضیحاتی ارائه داد و داخل پرانتز قید کرد که
(درباره تفاهمنامه )
نظر دیگری داشتم
پس ربطی به مذاکره نداره
سردار جوانی
سردار قاآنی
سردار موسوی
حاجیصادقی و...
از مذاکره حمایت و عرصه دیپلماسی رو بخشی از میدان نبرد بیان کردند
و رهبری نیز در اولین پیام
برای پیروزی در عرصه دیپلماسی و نظامی
از امام زمان"عج" طلب دعای پیروزی فرمودند
ما نیز هر موضعی که گرفتیم بر اساس پیامهای رهبری و مواضع بزرگان نظام بود که مذاکره رو تائید و از تیم دیپلماسی حمایت کردند
متاسفانه در این مدت
افرادی بودند که خواهان انحلال شعام شدند
ولی چی شد⁉️⁉️
دیشب رهبری فرمودند که به درخواست رئیس شعام
اجازه دادند تفاهم بشه
قطعا بهترین و بیعیبونقصترین و راهبردیترین نظر
نظر ولیفقیه بود
ولی
این بدان معنا نیست که نظر شعام ایرادی داشته و خیانتی صورت گرفته
ولی خب
بهتر بود که نظر ولیفقیه ارجحیت پیدا میکرد و حالا که رئیسجمهور پیشنهاد و البته تعهد داده
و
رهبری اجازه دادند
دیگه صلاح نیست که ما مخالفت و سران دیپلماسی رو تکفیر کنیم
قطعا یک بعد پیام رهبری خطاب به دشمنی بود که خیال میکرد بین دولتمردان و رهبری اختلاف است و میتونه به بهانه این اختلاف
بین مسئولان خطای محاسباتی ایجاد بکنه
ولی رهبری خیلی صریح و شفاف پیام دادند که مذاکره آینده
به معنای پذیرش نظر دشمن نیست
ما مثل بعضیها
دولت رو لعن و تخریب نمیکنیم
بلکه مثل امام و رهبرمان
برای موفقیت دیپلماسی در برابر دشمن
دعا میکنیم و البته از شعام مطالبه میکنیم که شروط اجرا بشه
و منتظر نتیجه میمانیم
نه اینکه قبل از نتیجه
مسئولین رو تخریب کنیم
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
بله رهبری در تدوین متن تفاهمنامه دخالت مستقیم ندارند ولی این تفاهمنامه در نهایت باید به تائید رهبری
قطعا اگه متن تفاهمنامه
مورد تائید نبود
رهبری اجازه نمیدادند
چون اگه متن تفاهمنامه خلاف امنیت ملی بود
ولیفقیه مخالفت میکردند
نه اینکه اجازه بدن
رهبری به شعام و نظر رئیس شعام اعتماد کردند و اجازه لازم رو صادر فرمودند
ولی ماها داریم مسئولین رو متهم و تخریب میکنیم
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
در یک برههای امام شهیدمان فرمودند بنده مخالف مذاکره هستم مذاکره شرافتمندانه نیست ولی بعدها مشخص شد
ولایتمداری این نیست که فقط یک کلمه یا یک جمله از پیام رهبری رو ببینی و شروع کنی به تهمت و تخریب
خود رهبری اجازه دادند
تمام...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
ما با کسی تعارف نداریم هر کسی که از خط ولایت خارج بشه و مقابل ولایتفقیه بایسته ما تو دهنش میزنیم و
ما
سرباز ولایت هستیم و با هیچ کس عهد اخوت نبسته و نمیبندیم
و
هر کسی که مقابل رهبری قرار بگیره رو به زبالهدان تاریخ میندازیم
و تا جایی از مسئولان دفاع میکنیم که در خط ولایت باشند
خب الان آیا رئیسجمهور از خط ولایت خارج شده که به ما میگید مالهکشی نکنید⁉️
اگه خارج شده بود
رهبری نمیفرمودند
در رسیدن به این مرحله
مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را به عمل آوردند
قطعا اگه رئیسشعام
از خط ولایت خارج شده بود و مقابل رهبری قرار گرفته بود
رهبری به ایشون اجازه نمیدادند...
مطالبه ما یک چیز است
رعایت شروط و تا حصول نتیجه
منتظر میمانیم و برای موفقیت مسئولان در برابر دشمن دعا میکنیم و امیدواریم رئیس شعام با توجه به تعهدی که دادند
پیروز و سربلند از این آزمون سخت بیرون بیان ...