الحمدلله اساتید انقلابی و فعالی داریم
و فعالیت های خوبی انجام دادند
ولی متاسفانه همین خواص در حساس ترین شرایط
حرفی رو میزنند
که جزو نبایدهاست.......
این مدت اشخاص افسادطلبِ غربگدایی مثل ابطحی
آذری جهرمی
نقویان و ......... به صداوسیما دعوت شدند و یاوه گویی کردند
از طرفی هم
این مدت شاهد بودیم که تریبون صداوسیما بیش از همیشه
در اختیار چهره های انقلابی قرار داده شده و برنامه های زیادی به کنترل نیروهای انقلابی در اومده
انقلاب اسلامی
دیکتاتور نیست که بگه امکانات مختص بچه انقلابیاست و بقیه باید خفه خون بگیرند
همه از امکانات استفاده میکنند
یکی حرف ناحق میزنه و اون یکی حرف حق
حالا اونی که حرف حق زده
زحمتش بیشتر میشه
چون باید سند و مدرک رو کنه
چون باید توضیح بده
چون باید روشنگری کنه
چون باید خون دل بخوره
چون باید فحش بخوره
ولی باید ایستادگی کنه....
ما انقلابیون باید
طرف مقابل رو که اکثرا ناآگاه هستند رو روشن کنیم نه اینکه خفه کنیم و بگیم تو حق نداری اظهار نظر کنی...
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانوم معصومی اصل این مدت به چندین حاشیه دامن زده....