کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
خانوم معصومی اصل این مدت به چندین حاشیه دامن زده....
درسته استاد معصومی اصل در این مورد و چند مورد دیگه خطا کردند
ولی باید انصاف به خرج بدیم
چون بارها و بارها سخنرانیهای روشنگرانه داشته که الحق بجا و در لحظه بوده و الحمدلله باعث روشنگری و بصیرت افزایی شدند
متاسفانه در این مدتی که استاد معصومی اصل یه سری حواشی داشتند
یه عده بدجوری به شایعات دامن زدند
یکی میگه
من میشناسمش
این با انجمن حجتیه در ارتباطه
اون یکی میگه من از فلان فامیلمون که توسپاهه شنیدم با اسرائیل در ارتباطه😐
یکی دیگه میگه
من کااااامل میشناسمش
این ضد انقلابه
خودشُ اینجوری نشون میده که جوونا رو گول بزنه
یکی دیگه میاد میگه
من اینوووووو کامل تر از کامل میشناسم
یک ضد انقلابیه که نظیر نداره
گرگ در لباس میشه و...........
خطا همیشه بود و هست و هیچ کدوم از ماها معصوم نیستیم و از بصیرت صد در صدی برخوردار نیستیم
یه وقتایی بصیرتمون مغلوبِ دیدگاهمون میشه و یک حرف ناحق و خواسته ی نابجایی رو بوجود میاره
خب این دلیل نمیشه که ضد انقلاب یا ضد ولایا فقیه باشیم
درسته
ماها انقلابی هستیم
بصیر هستیم
ولایتمدار هستیم
ولی قبول کنیم که
#معصوم_نیستیم
یه وقتایی اونی که از همه با سوادتره
اونی که ادعاش از همه بیشتره
سربزنگاه
دچار خطا و اشتباه میشه
ولی دلیل نمیشه که تخریبش کنیم
دلیل نمیشه که طردش کنیم...
قبول داریم
یه عده از اساتید با غرض و مرض ورزی وارد میدان میشن
ولی اینم قبول کنیم که همه مغرض نیستند...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
خانوم معصومی اصل این مدت به چندین حاشیه دامن زده....
صداوسیمای ملی
اسمش روشه
ملیه
نگفته که فقط مال بچه انقلابیاست
همه باید اظهار نظر کنند
حالا اینوسط بچه انقلابی باید به خودش زحمت بده و اگه فلان شخص مغرضی اومد تو صداوسیما یاوه گویی کرد
تبیین کنه و باعث آگاهی بخشی به ببینده ها بشه
نه اینکه بگه صداوسیما حق نداره به فلانی ها تریبون بده
اونوقته که یه عده بگن
عهههه
ببینید
جمهوری اسلامی از اینا میترسه
میترسه حرف حق رو بشنوه
در صورتی که داره ناحق میگه و این حرف ناحق باید توضیح داده بشه و تبیین بشه....
این خانوم ناحق گفته که امیدی به صداوسیما نیست
با اینکه هبری بارها نسبت به یه سری از برنامه های صداوسیما انتقادات و مطالباتی داشتند
ولی بارهت شاهد بودیم که رهبری از عملکرد خوب صداوسیما در عرصه ی فرهنگ سازی و تبیین
تمجید کردند
پس ناحقی نکنیم
بی عدالتی نکنیم...
این کشور و امکاناتش مال بچه حزب اللهیا نیست
بچه حزب اللهی باید از این امکانات نهایت بهره رو ببره و یک ایران و جهان رو آگاه کنه
نه اینکه دیوار کشی بکنه...
معصومی اصل ناحق گفت
درسته
ولی قرار نیست بخاطر یک حرف ناحق و اشتباه و صرفا احساسی
ایشونُ تخریب و طرد کنیم
قرار نیست تهمت بزنیم...