نمودار ابر قدرتی بدون تحریم و تهدید
که مربوط میشه به دهه ی ۹۰ و ایران از اون موقع تا الان در هر سه حوزه ی اقتصادی -سیاسی و نظامی
پیشرفت چشمگیری داشته
و در عرصه نظامی از آمریکا جلوتر زده
علی الخصوص در بحث موشک و پهپاد که ایران به ابر قدرتی رسیده
و در بحث گسترش نفوذ سیاسی
ایران تونسته از منطقه به فرا منطقه برسه و بواسطه ی دو قدرت نظامی و سیاسی
تونسته مبادلات اقتصادی رو از منطقه به فرامنطقه گسترش بده که تمام این موارد در شرایط تحریم و تهدید بوده که هیچ کشوری نتوسته مثل ایران همچین پیشرفتی داشته باشه
تکنولوژی موشک زیر زمینی"بدون سکو و لانچر"
و
تکنولوژیکی تیر بار موشکی فقط و فقط در اختیار سپاه هستش
هیچی دیگه
اومدم بگم غزه سقوط کرد
فردا صبح ساعت ۷:۴۳ دقیقه هم کرانه باختری سقوط میکنه
به شب نرسیده هم کل فلسطین سقوط میکنه
حالا رژیمصهیو-نیستی یه ادعای چرتی کرده
شماها چرا دل نگران میشید آخه
طرف میاد با تمسخر به ما میگه
عههه این بود میگفتی نیروهای اسرائیلی در صورت ورود به غزه بلعیده میشن
نکنه انتظار داشتید زمین دهان باز کنه نیروها و تجهیزات بلعیده بشن؟؟؟؟
اسرائیل دومین ارتش قدرتمند جهان هستش
نیروهاش از طرف دهها کشور اروپایی و غربی حمایت میشن
اونم همه جانبه