اسرائیل دومین ارتش قدرتمند جهان هستش
نیروهاش از طرف دهها کشور اروپایی و غربی حمایت میشن
اونم همه جانبه
فقط همین امروز
تا الان قریب به ۱۳ تانک اسرائیلی توسط بچهای مقاومت منهدم شدند
خب مگه این کم ضربه ای هستش⁉️⁉️⁉️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
فقط همین امروز تا الان قریب به ۱۳ تانک اسرائیلی توسط بچهای مقاومت منهدم شدند خب مگه این کم ضربه ای
هر کدوم از این تانک ها میلیاردها تومن پولشه
جدای از این
نیروهاشون دارند کشته میشن
اونم چه نیروهایی
نیروهای خبره و زبده ...
جنگ با اجی مجی تموم نمیشه که
باس هزینه بدی
خب اگه الان حماس داره هزینه میده
شهید میده
غیرطبیعی نیست که
اسرائیل دومین ارتش قدرتمند دنیاست و تمام ارتش های اروپایی و غربی ازش حمایت میکنند
ولی بیش از ۱ ماهه که نتونسته چندتا گروه کوچیک مقاومت رو شکست بده
یه عده دارند میگن یا خداااا
غزه جنوبی سقوط کرد😐
عزیزک مادر
غزه اگه سقوط کرد
پس دیگه چرا ارتش اشغالگر صهیو-نیست تهدید به حمله ی اتمی کرده⁉️⁉️⁉️
خب اگه غزه سقوط کرده و به دست نیروهای اشغالگر افتاده
دیگه این حمله ی اتمی چه صیغه ای آخه
نکنه اسرائیل میخواد به غزه حمله کنه و نیروهای خودشُ ساقط کنه
آره⁉️
بله
در برخی عملیات
ارتش اشغالگر پیشروی میکنه ولی چند ساعت بعدش با شکست سنگینی روبرو میشه و مجبور میشه با خفت و ذلت عقب نشینی کنه
حالا یه سئوال بپرسم ؟
مگه مساحت غزه قریب به ۳۶۰ کیلومتر نیست⁉️
خب تونل های زیرزمینی حماس قریب به ۵۰۰ کیلومتر هستند
یعنی تقریبا یه جورایی این تونل های سری
دور تا دور غزه قرار دارند و حماس میتونه از زیرِ زمین
نیروهای اشغالگر صهیو-نیست رو محاصره کنه دیگه....
توان و تجهیزات و همچنین نیروهای ارتش اشغالگرِ صهیو-نیست در جنگ زمینی رو به نابودی هستند چون نه راهبرد دارند و نه جرات...