جنگ با اجی مجی تموم نمیشه که
باس هزینه بدی
خب اگه الان حماس داره هزینه میده
شهید میده
غیرطبیعی نیست که
اسرائیل دومین ارتش قدرتمند دنیاست و تمام ارتش های اروپایی و غربی ازش حمایت میکنند
ولی بیش از ۱ ماهه که نتونسته چندتا گروه کوچیک مقاومت رو شکست بده
یه عده دارند میگن یا خداااا
غزه جنوبی سقوط کرد😐
عزیزک مادر
غزه اگه سقوط کرد
پس دیگه چرا ارتش اشغالگر صهیو-نیست تهدید به حمله ی اتمی کرده⁉️⁉️⁉️
خب اگه غزه سقوط کرده و به دست نیروهای اشغالگر افتاده
دیگه این حمله ی اتمی چه صیغه ای آخه
نکنه اسرائیل میخواد به غزه حمله کنه و نیروهای خودشُ ساقط کنه
آره⁉️
بله
در برخی عملیات
ارتش اشغالگر پیشروی میکنه ولی چند ساعت بعدش با شکست سنگینی روبرو میشه و مجبور میشه با خفت و ذلت عقب نشینی کنه
حالا یه سئوال بپرسم ؟
مگه مساحت غزه قریب به ۳۶۰ کیلومتر نیست⁉️
خب تونل های زیرزمینی حماس قریب به ۵۰۰ کیلومتر هستند
یعنی تقریبا یه جورایی این تونل های سری
دور تا دور غزه قرار دارند و حماس میتونه از زیرِ زمین
نیروهای اشغالگر صهیو-نیست رو محاصره کنه دیگه....
توان و تجهیزات و همچنین نیروهای ارتش اشغالگرِ صهیو-نیست در جنگ زمینی رو به نابودی هستند چون نه راهبرد دارند و نه جرات...
وقتی تمام فرماندهان نظامی
حزب الله
حشدالشعبی
انصارالله و
فرماندهان زبده ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان میکنند که ارتش اسرائیل در برابر حماس ضعیف و ذلیل شده و راهبرد جدی نداره و نمیتونه از این مهلکه جان سالم به در ببره
و حتما و قطعا حماس پیروز خواهد شد
ماها بر چه اساسی میگیم حماس شکست خورده آخه
اصلا من کاری به ارتش اشغالگر صهیو-نیست و حمایت های همه جانبه ی اروپائی ها و غربی ها ندارم
منمیگم وقتی نائب بر حق پسرِ بی بی دو عالم
بشارت میدن و میفرمایند
#قطعا_فلسطین_پیروز_خواهد_شد
شک نکنید که این وعده
صادق میشه
اونم خیلی زود...
بجای زانوی غم بغل گرفتن یه چهارتا امن یجیب واسه سر سلامتی و پیروزی رزمندگان مقاومت بخوونید....