کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
عراقچی: مبارزه با تروریستها وظیفه بینالمللی است وزیر خارجه در نشست خبری وزرای خارجه عراق و سوریه:
خداقوت به دکتر عراقچی که مرد و مردانه پای کار محور مقاومت ایستاده و با بیان اینکه
تروریست مرز نمیشناسد و برای مقابله با آن نباید به مرزها اکتفا کرد
باید با تروریستها در نطفه آنها مبارز کرد
خط بطانی بر یاوهگویی یه عده کشید"احمقهایی که مدام میگن جنگ در سوریه،عراق،لبنان و ... به ما ربطی ندارد"
👌ویژگی مشترک او و همه سوپرانقلابیهای امروز 👆
👌دقیقا همان دو ویژگی که رهبری مدام تاکید می کنند ،
نیروی انقلابی تا یک دور مطهری نخواند ، تا یک دور تاریخ اسلام تحلیلی نخواند ، تا مبانی آقا و امام را نداند ، به شدت در معرض لغزش هست.
حواس خود را جمع کنیم.
#وعده_صادق
#خوارج
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
❌ هشداری که باید جدی بگیریم ❌
🔰 عزیزان جریان انقلاب ، لطفا دقت کنید
👈 بنده به عنوان یک پژوهشگر ساده تاریخ ، مباحث تاریخ انقلاب را بارها و بارها از کتب مختلف خوانده ام ، از حوادث قبل انقلاب تا الان ، مخصوصا دوره اصلاح طلبان ( دوران خاتمی)
فتنه 78 را موشکافانه و تحلیلی خوانده ام
در فتنه سنگین 88 که تا آن زمان سنگین ترین فتنه علیه انقلاب بود ، به عنوان دانشجو و مسئول خوابگاه حضور داشته ام و با چشم خودم همه چیز را دیدم ، حتی می دانستیم قبل انتخابات که قرار است درگیری ها و شورش های خیابانی شود ، همه چیز مشخص بود
فتنه بنزینی سال 98 و اغتشاشات سال 401 و...
❌ اما هیچ فتنه ای به اندازه فتنه ای که از سال 98 و 99 شروع شد و تا الان ادامه دارد ، سخت تر و سهمگین تر نبوده.
❌ فتنه زیر سوال بردن حجیت رهبری و توجیه و تحریف حرفهای ایشان ❌ آن هم توسط افرادی با ادعای انقلابی گری !!!
چون این کار باعث می شود دیگران هم با دیدن این افراد به شک و تردید دچار شوند.
⬅️ در زمان واکسن که دیگر اوج آن را شاهد بودیم ، رسما حرفهای رهبری توجیه میشد ، رسما آقا را دست بسته و دارای اطلاعات غلط معرفی می کردند ، چه افرادی ؟ اصلاح طلبان ؟ خیر ، نه ، اصلا !
👈 بلکه افرادی به اسم انقلابی ! آقا میفرمود مصوبات ستاد کرونا لازم الاجراست ، اما این جماعت می رفتند جلوی دفتر ریاست جمهوری حتی در دوران شهید رئیسی تجمع می کردند و آن را صهیونیستی می نامیدند !!!
👈 آقا می فرمودند مرزهای اربعین به خاطر کرونا بسته هست ، نروید !! اینها می گفتند نه ، نمی شود ! امام حسین است ! آنجا کرونا نیست ! و رفتند و چند نفر در آن ازدحام کشته شدند و چند نفر هم چون از طریق مرز غیرقانونی رفتند اسیر مینهای جنگی مناطق پاک سازی نشده شدند !
❌ در طول تاریخ انقلاب ، سراغ نداشتیم اینگونه چنین افرادی به اسم اسلام و انقلابیگری علیه صحبتهای رهبری بایستند و مخالفت کنند و برای اینکه متهم نشوند ، حرف آقا را توجیه یا تحریف می کنند ❌
👈 الان هم رهبر این مملکت صریحا میفرمایند مسئولین کوتاهی ندارند ، دو بار با قاطعیت فرمودند #مطمئن_باشید ، سردار باقری در صفحه رسمی ویراستی خود نوشتند در #زمان_خود وعده صادق 3 صورت می گیرد ، اما باز یک عده باور ندارند و مسئولین را به کوتاهی متهم می کنند.
واقعا انسان تعجب میکند از این همه مخالفت این جماعت با رهبری ، آن هم در لباس انقلابی !!!
✅ نکته قابل توجه اینکه هر کسی که آن زمان در قضایای واکسن زیر بار حرفهای رهبری نرفته بود ، الان هم نرفته و مشغول زیر سوال بردن فرماندهان نظامی و کشوری است !!! یعنی در همچنان روی همان پاشنه غلط می چرخد ‼️
👈 راه بیرون آمدن از این فتنه ، قوی کردن مبانی خودمان با کتب شهید مطهری ، و همچنین پیگیری سخنان و منویات رهبری است .
باید آنقدر قوی شویم تا قبل اینکه آقا در یک موضوعی فرمایشات داشته باشند ، خودمان طبق مبانی ایشان متوجه شویم حرف ایشان چه خواهد بود
#وعده_صادق
#خوارج
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ شاهد مطالبه ( شما بخوانید تهمت و توهین) این افراد در قبال وعده صادق 3 هستیم ❌
🔰 این افراد که گوش فلک را پر کرده اند که ما در حال مطالبه هستیم و رهبری هم مطالبه گری خواسته ، پای عمل که می رسد متوجه می شویم که مطالبه آنها به نوعی تهمت زدن به مسئولین و توهین به آنهاست و در حقیقت مطالبه ای در کار نیست جز زیر پا گذاشتن فرمایشات صریح آقا
👇👇 ادامه 👇👇
#وعده_صادق
#انحراف
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
✅ رهبری معظم
بعضیها خیال میکنند که راه تذکّر دادن این است که تند و تیز وارد بشوند، انتقاد کنند، دعوا کنند، سر و صدا کنند؛ نه، هیچ لزومی ندارد... میتوان منطقی و هوشمندانه و کاملاً جدّی وارد میدان مطالبهگری شد و مطالبهگری کرد... در مطالبهگریها ــ که من به شما توصیهی مطالبهگری میکنم ــ مراقبت کنید دشمن نتواند از مطالبهی بحقّ شما سوء استفاده کند .در مطالبهگریها منطقی و بدونِ مخرجِ مشترک با دشمن عمل کنید. 6 / 2 / 401
👆👆 زیر سوال بردن مسئولین ، نفوذی و منافق خواندن آنها و تهمت تعلل به آنها زدن ، مخرج مشترک با دشمن نیست ⁉️⁉️
آقا گفت اینطوری مطالبه کنید ⁉️
#وعده_صادق
#انحراف
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
وقتی رهبر مملکت
با قاطعیت و با تاکید موکد میفرمایند
نه تعلل میکنیم و نه شتابزده عمل میکنیم
وقتی رهبر مملکت به صراحت میفرمایند
وعده صادق ۲ در زمان خود انجام شد
بعد از این هم اگر نیاز به پاسخ باشد
در زمان خودش انجام میشود
وقتی رهبر مملکت میفرمایند مسئولین الحمدلله مشغول کارند و در این زمینه تعلل و کوتاهی نیست
مطمئن باشید
چرا اصرار دارید
فرمایشات صریح و روشن امام جامعه رو زیر سئوال ببرید و حرفهای مفت یه عده مغرض و احمق رو حجت قرار بدید⁉️⁉️⁉️
وعده صادق ۱ و ۲
توسط کی انجام شد⁉️⁉️
توسط من و شما یا فرماندهان جان بر کف نظامی⁉️⁉️⁉️
من و شما وسط معرکه هستیم
یا سپاه داره میجنگه و شهید میده⁉️⁉️⁉️
من و شما بهتر میدونیم و میفهمیم یا فرماندهان جان بر کف سپاهی⁉️⁉️⁉️⁉️
من و شما هر روز
به یک بهانهای
برای عدم اجرای فرمایشات رهبری
مبنی بر
#جهاد_تبیین
#جهاد_فرزندآوری
و ... انقلت میاریم
ولی اونی که همیشه و همهجا و همهوقت
تحت امر و مطیع اوامر رهبری بوده و هست
فرماندهان سپاه هستند که هر وقت و هر کجا
رهبری دستوری صادر فرمودند
فرماندهان سپاه
سمعاً و طاعتا گفتند
ولی من و شما هر سری داریم این فرماندهان جان بر کف رو متهم میکنیم و میگیم تعلل شده
کوتاه میکنند
دستور رهبری رو اجرا نمیکنند
دشمن به هر دری میزنه که جنگ رو به داخل مرزهای ایران سوق بده و همین نیروهای جان بر کف سپاهی در وسط میدان معرکه دارند میجنگد که امنیت من و شما تضمین بشه و دشمن نتونه جنگ رو به داخل مرزهای ما سوق بده
حواستون هست از سال گذشته
اسرائیل تهدید کرد و گفت میخوایم جنگ رو به داخل مرزهای ایران بکشونیم و جیسالظلم با تمام توان و قوا
در مرز سیستان مستقر شد⁉️⁉️
حواستون هست نیروهای سردار پاکپور قریب به دو ماهه که به بهانهی رزمایش
دارند تهدیدات جنگ علیه ایران رو در سیستان خنثی میکنند⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️