به والله قسم
دولت پزشکیان با همه ایراداتی که داره
در رابطه با اجرای وعده صادق ۳ داره با میدان همکاری میکنه
ولی شرایط اجرای این عملیات فعلا فراهم نیست
دشمن داره از طریق رسانه
مردم عادی رو تحریک میکنه که به دولت و میدان فشار بیارن که عجولانه تصمیم بگیره و عمل بکنه
دشمن میخواد ایران بدون تعلل و شتابزده عمل کنه که ایران رو درگیر جنگداخلی بکنه
وقتی سپاه قریب به دو ماه داره تو سیستان مثلا رزمایش بزگزار میکنه
یعنی شرایط حساسه و نباید شتابزده و بدون تعلل عمل کرد
میدان داره درایت به خرج میده
ولی یه عده میخوان دولت دو خائن منافق جلوه بدن
دولت روحانی رسما با حمله به مواضع آمریکا مخالف بود
جوری که حتی میگفت رو موشکا شعار ننویسید
ولی آیا این مواضع دولت روحانی
باعث شد میدان عقبنشینی بکنه⁉️⁉️⁉️
با وجود تمام مخالفتهای دولت روحانی با بحث انتقام
میدان طبق قانون و بر حسب درایت و حفظ امنیت و منافع ملت و مخور مقاومت
به عینالاسد حمله کرد
درسته⁉️⁉️⁉️
پس مطمئن باشید حتی اگه دولت پزشکیان مخالف اجرای وعده صادق ۳ باشه که نیست
این عملیات در موعد مقرر انجامخواهد شد
بلاشک...
عراقچی با وجود تمام تهدیدات و خطرات
جونش رو گرفت کف دستش و زده به دل میدان جنگ و داره از محور مقاومت دفاع میکنی
کسی که وزیر خارجه دولت پزشکیانه
اونوقت یه عده انقلابینمای گوشی به دست
دارند مطلب میفرستند که آره دولت پزشکیان داره سنگاندازی میکنه و باید مطالبهگری کنیم
مسئولین دولتی و نظامی در وسط معرکهی جنگ دارند اقدامات لازم رو انجاممیدن
اونوقت ماها که از هیچی خبر نداریم و شرایط جنگی رو متوجه نیستیم
بر خلاف منش انقلاب و اسلام
داریم مسئولین رو متهم میکنیم
اینکه دولت پزشکیان چونمطبوع یه عده نیست
حق ندارند ناحقی کنند و بگن
دولت پزشکیان منافقه
حق ندارند ناحقی کنند و بگن دولت پزشکیان داره سنگاندازی میکنه
حق ندارند ناحقی کنند و بگن دولت پزشکیان مانع اجرای وعدهی صادق ۳ شده
بله
این دولت
ایراداتی داره و ما هم منکر نمیشیم
ولی این ناحقه که این دولت رو متهم بکنیم و بگیم دولت پزشکیان مانع اجرای وعده صادق ۳ شده
بچه انقلابی
بچه ولایی
حواستُ خوب جمع کن و مغلوب چرندیات یه عده فیقلوبهممرض نشو
در هر زمانِ ممکنی که شرایط اجرای وعده صادق ۳ فراهم بشه
شک نکنید که مسئولین دولتی و نظامی
با هم این وعده رو اجرا خواهند کرد
بلاشک...