19.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نخستوزیر سوریه: به اموال عمومی آسیب نزنید
▪️آماده همکاری با منتخب مردم هستیم
🔹نخستوزیر سوریه بعد از اعلام سقوط دولت این کشور از سوی مخالفان، گفت که ما در شورای وزیران دست خود را به سمت هر شهروند سوری که نگران آینده و تصمیمات این کشور است، دراز کرده و از شهروندان میخواهم به اموال عمومی و دولتی خسارت و آسیبی نزدند.
🔸او گفت که آماده همکاری با هر کسی است که مردم سوریه آن را انتخاب کنند.
#وعده_صادق
#سوریه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
الجولانی: به نهادهای دولتی نزدیک نشوید
▪️اداره امور به نخستوزیر سابق سپرده شد
🔹احمد الشرع یا همان ابو محمد الجولانی، سرکرده هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) که خود را فرمانده اتاق عملیات مخالفان سوری مینامد، از مردم سوریه خواسته است از نزدیک شدن به مؤسسات و نهادهای دولتی تا زمان تحویل رسمی تحت نظارت نخست وزیر سابق، خودداری شود.
#وعده_صادق
#سوریه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
ما از خوشبخت ترین انسانهای تاریخ هستیم که از وجود با برکت و با درایت امامین انقلاب بهره بردیم و نفس کشیدیم.
امروز قدر نعمت ولایت ، بیش از پیش بر مردم ایران آشکار شد
کشور ما این انسجام و وحدت ملی رو مدیون ولایت و درایت امامین انقلابه
دشمن هر بار بیشترین و پیشرفته ترین اقدامات رو علیه کشورمون انجام داد
اما چون دژ مستحکمی همچون رهبریِ با درایت داشتیم ،همه ی نقشه هاشون نقش بر آب شد و تیرشون به سنگ خورد
⁉️ کار بعضی از شماها به جایی رسیده که فرماندهان نظامی را زیر سوال می برید ⁉️ یعنی رهبر این مملکت اینقدر دست بسته هست و توان دستور ندارد ⁉️
❌وقتی خودش کمکی نخواست و دل به وعده کشورهای عربی منطقه داد ، جمهوری اسلامی چطور خودسرانه از او دفاع کند ⁉️
#وعده_صادق
#سوریه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
هم سلاح در دستش هست
هم ساعت صدور فرمان را میداند.
آنهایی که او را قبول دارند
بدانند که او بهتر از ما می داند و می فهمد.
به او ایمان داشته باشید
#وعده_صادق
#سوریه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔻 دوستان رو ارجاع میدم به مرور خاطرات و حوادث 2002 (حین و پس از سقوط دولت صدام حسین در عراق)
در اون زمان هم مردم از یکسو با دولت بعث عراق همراه نبودند و از سوی دیگر از نیروهای نظامی آمریکایی استقبال میکردند اما زمان نشان داد:
1- پس از سقوط صدام، آمریکا به مردم عراق امنیت و آرامش داد یا نه وضعیتشون رو بدتر کرد.
2- پس از سالها مشخص شد پیروز واقعی میدان آمریکا بود یا ایران
3- پس از سالها مشخص شد محور مقاومت قدرت بیشتری گرفت یا تضعیف شد
🔻 شرایط فعلی سوریه نیز مشابه همان دوره هست. لذا نگران نباشید، تازه دست ما در میدان بازتر شده و میخواهیم کار کنیم...
#وعده_صادق
#سوریه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔻 سال 2002 که دولت صدام سقوط کرد و آمریکایی ها رسما و عملا هم مرز ما شدند خیلیا غزل خداحافظی انقلاب اسلامی رو خوندند و پیشاپیش تحلیل های منفعلانه و برافراشتن پرچم سفید را آغاز کردند.
🔻 اما، آهسته آهسته مشخص شد که انقلاب اسلامی از درون این #بحرانِ_بزرگ، فرصتی تاریخی ایجاد کرد و توانست هم محور مقاومت را گسترش دهد و هم پوزه آمریکا را به خاک بمالد به شکلی که بسیاری از استراتژیسهای آمریکایی اذعان کردند که ما در عراق هزینه پرداختیم اما ایران منافعش را برد.
🔻 امروز هم در سوریه وضعیت مانند سال 2002 هست، حتی با شرایطی بهتر از آن دوران و ان شاالله ما میتوانیم از دورن این #بحران نیز فرصتهای طلائی و تاریخی را ایجاد کنیم که هم محور مقاومت را تقویت کنیم و هم عمق نفوذ استراتژیک انقلاب اسلامی را در منطقه گسترش دهیم.
🔻 شک نکنید مدیریت میدان همچنان در اختیار فرزندانِ روح الله و سربازان امام خامنهای هست هر چند به ظاهر چنین نمودی کمتر دیده میشود.
#وعده_صادق
#سوریه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
علیالظاهر
دولت سوریه
فعلا
سقوط کرده و عدهای گمان میکنند که با سقوط سوریه
فاتحه ایران و انقلاب رو نیر باید خواند
ولی
به زودی سپاه تحت درایت امام خامنهای
سازی خواهد زد که نه تنها باعث بیداری جهان
بلکه باعث پیروزی حق علیه باطل خواهد شد...
#وعده_صادق
#سوریه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
هم سلاح در دستش هست هم ساعت صدور فرمان را میداند. آنهایی که او را قبول دارند بدانند که او بهتر از
این آقا
خیلی بهتر از من و شما میدونه که کی و کجا
چه اقدامی انجام بده که دشمن در اوج توهم پیروزی
متحمل یک شکست جبرانناپذیر بشه ...
طی این سالها
دهها سناریو علیه محورهای مقاومت طراحی و اجرا شد
ولی نه تنها هیچ کدوم از این سناریوها به پیروزی دشمنان ختم نشد
بلکه درایت امام خامنهای و اقدامات سپاه مقتدرمون باعث شد که از دل تهدیدات و خطرات
فرصتی بسازیم برای گسترش و تقویت جبههی مقاومت...
کسی نگه دوباره بیبی زینب اسیر شد
مگه ایرانی جماعت مرده باشه که حرم بیبی به محاصره حرامیان در بیاد
اگه کسی
کوچیکترین تعرضی به حرم خواهر ارباب بکنه
از مبداء نامعلوم چنان سیلیای نثارش بکنیم که نفهمه چطوری و از کجا سیلی خورد...
هر چی باشه ما استاد ضربات از مبداء نامعلوم هستیم...