eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
بیانیه وزارت خارجه ایران در مورد تحولات سوریه 🔹وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با توجه به تحولات اخیر در سوریه، ضمن یادآوری موضع اصولی ایران مبنی بر احترام به وحدت، حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی سوریه، تاکید می‌کند که تعیین سرنوشت و تصمیم‌گیری در مورد آینده سوریه تنها بر عهده مردم این کشور، بدون مداخله مخرب یا تحمیل خارجی است. 🔹تحقق این مهم مستلزم پایان هرچه سریع‌تر درگیری‌های نظامی، ممانعت از اقدامات تروریستی و شروع گفتگوهای ملی با مشارکت همه طیف‌های تشکیل دهنده جامعه سوریه جهت تشکیل حاکمیت فراگیر که نماینده همه مردم سوریه باشد، است. 🔹جمهوری اسلامی ایران از سازوکارهای بین‌المللی با محوریت قطعنامه ۲۲۵۴ سازمان ملل متحد برای پیگیری روند سیاسی در سوریه همچون گذشته‌ حمایت کرده و به تعامل سازنده با سازمان ملل متحد در این زمینه ادامه می‌دهد. 🔹در این وضعیت که سوریه در دوره‌ای خطیر از تاریخ خود قرار دارد، تأمین امنیت همه شهروندان سوری و اتباع سایر کشورها و نیز حفظ حرمت اماکن مقدس مذهبی و همچنین حفاظت از اماکن دیپلماتیک و کنسولی وفق موازین حقوق بین‌الملل بسیار ضروری است. 🔹روابط دو ملت ایران و سوریه پیشینه‌ای دیرینه داشته و همواره دوستانه بوده است و انتظار می‌رود این روابط با رویکرد حکیمانه و دوراندیشانه دو کشور بر اساس علائق و منافع مشترک و عمل به تعهدات حقوقی بین‌المللی تداوم یابد. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
‏🔺️ایران در سوریه؛ ورود قانونی، خروج اخلاقی! 🔹جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده هر کشوری بخواهد مقابل اسرائیل و آمریکا بایستد، به آن کشور کمک خواهد کرد؛ همچنین بارها اعلام کرده در هیچ کشوری بدون مجوز و درخواست رسمی آن کشور حضور نخواهد یافت؛ واقعیت این است که بشار اسد اخیرا از مقاومت در برابر دشمن برید و درخواستی هم برای کمک به ایران ارسال نکرد. بشار اسد جانش را برداشت و رفت، و جمهوری اسلامی در غیاب دولت قانونی سوریه هیچ مسئولیتی برای حفظ نظامی که رهبرش به واسطه تهدید، ترور، یا هر عامل دیگری فرار را بر قرار ترجیح میدهد ندارد. 🔹این در واقع احترام به حق طبیعی مردم سوریه است، و نظام جدید سوریه اگر به رسمیت شناخته شود میتواند دوستان و دشمنان خود را انتخاب کند. فارغ از آنکه عامل این تحولات چه بوده، و نتیجه آن چه خواهد بود، ما باید بدانیم آقای بشار اسد علیرغم کمک هایی که به جبهه مقاومت کرد و البته کمک هایی که دریافت نمود فرصت را از دست داد؛ او بعد از بازیابی قدرت میتوانست به مردم سالاری تن بدهد و گروه های مختلف را در سرنوشت سوریه شریک کند؛ آن وقت حتی اگر از صندوق های رای هم بیرون نمی آمد، لا اقل کناره گیری عزتمندانه ای میداشت و حالا نیاز نبود آواره این کشور و آن کشور باشد. 🔹او اما با اصرار برای ماندن در قدرت کار را به جایی رساند که مجبور شد برای بقا دست به دامان اعراب بی بخار شود، و در نهایت نیز از ترس ترور به جبهه مقاومت بعنوان تنها عامل حفظ دولتش پشت کرد. جمهوری اسلامی به سوریه پشت نکرد، شکست هم نخورد، فقط دست به کار غیر اخلاقی و غیر قانونی نزد، چون هدفش کشورگشایی یا مجبور کردن متحدان به پیروی از خود نیست. لذا اسد را تا آخرین لحظه ای که در قدرت بود رهبر قانونی آن کشور دانست و برخلاف نظر دولت قانونی سوریه گامی برنداشت. 🔹بله این قطع ارتباط میتواند برخی منافع ما را تهدید نماید؛ این یک واقعیت است، لیکن نمیشود خود را به زور در جایی تحمیل کرد؛ بنابراین باید آلترناتیو دیگری پیدا نمود؛ اکنون نیز دولت جدید سوریه اگر بتواند در میان آن همه اختلاف شکل بگیرد، آینده و سرنوشت آن کشور را ترسیم خواهد کرد. لذا اینکه گفته میشود ایران عقب نشسته واقعیت ندارد. 🔹ایران در واقع به آن کشور احترام گذاشته و خلاف خواست دولت سوریه کاری انجام نداده است؛ جمهوری اسلامی اشغالگر نیست؛ قانونی به سوریه ورود کرد، و در خلاء قدرت اخلاقی خارج شد تا سوری ها خودشان برای سرنوشتشان تصمیم بگیرند؛ خوب است اینها را فارغ از اینکه چه کسانی آمده و چه کسانی رفته اند، بصورت منطقی مورد ارزیابی قرار دهیم! کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔺بعضی ها مایلند از اتفاقات سوریه برای ایران ضعف بتراشند و بگویند مقاومت شکست خورد؛ خب! هرچه دوست دارند بگویند؛ اما من فکر میکنم اتفاقا منطقه تازه متوجه قدرت ایران شده است. این روزها هرچقدر که همسایه های سوریه از اوضاع داخلی این کشور احساس خطر میکنند، به همان میزان نیز به قدرت ثبات زایِ غیر قابل انکار ایران فکر میکنند! 🔴زمانی که بشار اسد از ایران برای مقابله با تروریست‌ها درخواست کمک کرده بود و ایران به طور قانونی ورود کرد در کمترین زمان ممکن داعش رو شکست داد و پیروزی رو به دولت و ملت سوریه تقدیم کرد ولی حالا دنیا به وضوح دید که وقتی تروریست‌ها به سوریه حمله کردند و بشار اسد از ایران کمک نگرفت در کمترین زمان ممکن سقوط کرد... ❌اگه اسد از ایران درخواست کمک میکرد به هیچ‌ وجه شکست نمیخورد و تاریخ ثابت کرده که ایران پشت هر کشوری بود پیروز شد و هر کشوری که از ایران درخواست کمک نکرد به شکست و سقوط محکوم خواهد شد... ⭕️شکست سوریه یک هشدار جدی برای حکام و دولت‌های عربی است که بفهمند بدون پشتوانه‌ی ایران چیزی جز سقوط عایدشون نخواهد شد کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @NaebeMola313@Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔴ظاهرا یه عده یا خیلی جاهل تشریف دارند یا به فی‌قلوبهم‌المرض مبتلا هستند ⭕️این جماعت نادان جوری حرف میزنند که گویی دولت ایران مقصر سقوط سوریه است ❌ کسی حق نداره بخاطر اختلافات سیاسی در داخل دولت جمهوری اسلامی ایرانی رو محکوم بکنه ❌ این نادان جوری توئیت زده که انگار سقوط سوریه بخاطر مواضع دولت جمهوری اسلامی ایران بود در صورتی که دولت جمهوری اسلامی ایران همراه و همگام با میدان موضع گرفت و پیشرفت و پیغام‌های لازم رو به دولت سوریه منتقل کرد ولی خب بشار اسد حماقت به خرج داد و از ایران درخواست کمک نکرد و به وعده‌های دروغین حکام عربِ غرب‌پرست دل ‌خوش کرد ❌خب وقتی اسد به حکام عرب دل خوش کرد و از ایران درخواست کمک نکرد آیا دولت جمهوری اسلامی مقصر است⁉️⁉️⁉️⁉️ ❌وقتی بشار اسد به وعده‌های دروغین حکام عرب دل خوش کرده بود آیا سپاه قدس مقصر است⁉️⁉️⁉️ ❌وقتی بشار اسد به حکام عرب دل خوش کرد آیا امام خامنه‌ای مقصر است⁉️⁉️ ⭕️سوریه زمانی سقوط کرد که از ایران درخواست کمک نکرد و دست گدایی به سمت حکام بی‌بخار کشورهای عربی دراز کرد ❌کشورهایی که در مسئله‌ی فلسطین کاری نکردند خب مشخش بود که برای اسد هم کاری نمیکنند... کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @NaebeMola313@Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔴 وقتی همچین جاهلانی دست به قلم‌ میشن ضربات جبران ناپذیری به اذهان و اعتماد مردم میزنند... ❌ سوریه قربانی خودخواهی و حماقت بشار اسد شد همین... کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @NaebeMola313@Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: قانون حجاب برای جلوگیری از حرمت‌شکنی است رئیس مجلس: 🔹هدف از قانون حجاب جلوگیری از حرمت‌شکنی است. 🔹به‌عنوان وظیفه ریاست مجلس، باید مصوبات مجلس را ابلاغ کنم. 🔹 باید به قانون احترام گذاشت، اما فرآیند اصلاح قانون نیز مشخص است. 🔹اگر دولت اصلاحی بر این قانون دارد، لایحه اصلاحی بدهد. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: ارزش وفاق وابسته به منفعت مردم است رئیس مجلس: 🔹ارزش وفاق و همدلی وابسته به ایجاد ارزش افزوده و منفعت برای مردم است. 🔹دکتر پزشکیان بارها تأکید کردند که محور وفاق سیاست‌های کلان و برنامۀ هفتم است. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الجولانی وارد دمشق شد 🔹احمد الشرع معروف به ابومحمد الجولانی سرکرده هیئت تحریر الشام به دمشق رسید. ❌محور غربی-عبری-عربی این تروریست رو به زودی از بین خواهد برد ⭕️طبق فرموده‌ی امام خامنه‌ای غرب از مدت‌ها قبل برای اشغال سوریه نقشه کشیده بود ❌امثال جولانی قدرت رو به دست گرفتند و به زودی باید قدرت رو به مهره‌‌های از پیش‌تعیین شده توسط عبر و غرب تحویل بده ❌ مردمی که راه رو بر روی تروریست‌ها باز کردند و بعد از پیروزی تروریست‌ها شادی کردند به زودی با همین تروریست‌ها درگیر خواهند شد... کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @NaebeMola313@Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: در نظارت، با کسی عقد اخوت نداریم رئیس مجلس: 🔹رهبر انقلاب درباره رأی یکپارچه مجلس به وزرا و شروع کار دولت ابراز رضایت کردند. 🔹البته که در نظارت بر اجرای قانون، با کسی عقد اخوت نداریم. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
پزشکیان: مردم سوریه درمورد آینده‌شان تصمیم بگیرند رئیس‌جمهور: 🔹این مردم سوریه هستند که باید در مورد آینده این کشور و نظام سیاسی و حکومتی آن تصمیم بگیرند. 🔹درگیری نظامی هر چه سریع‌تر پایان یابد تا مردم سوریه بتوانند در محیطی آرام و به دور از خشونت و یا مداخله مخرب بیرونی برای تعیین سرنوشت خود تصمیم بگیرند. 🔹خواستار هوشیاری همه طرف‌های داخلی در این کشور و نیز کشورهای منطقه در برابر سوءاستفاده رژیم صهیونیستی هستیم. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝