eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
مجوز مجلس به فراجا برای واردات خودروی پلیس 🔹نمایندگان مجلس در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال آینده به فرماندهی انتظامی اجازه دادند، متناسب با هدف به روزرسانی ناوگان خودرویی و ارتقاء توان عملیات خودرویی خود، نسبت به واردات و ترخیص ۴ هزار دستگاه خودرو اقدام کند. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔴 به این مشت نمونه خروارِ پیامها و تحلیلهای ارائه شده توسط برخی از انقلابی‌نماها در ایتا دقت کنید؛ به نظر شما وقتی سیلی از اینگونه تحلیلها و نظرات به افکارعمومی ترزیق میشه، نگاه عامه مردم به نظام، مسئولین، محور مقاومت، آینده و ... چگونه میشود؟!!!! 🔻 حالا تحلیلهای منتشر شده را با این سه بیان راهبردی مقام معظم رهبری مقایسه و بسنجید و ببینید چقدر در تعارض و اختلاف هست: 👇👇👇 1️⃣ "تضعیف ایمان دینی، تضعیف امید و تضعیف خوش‌بینی به آینده کشور از جمله مؤلفه‌های جنگ نرم علیه ملت ایران است." 2️⃣ "هر کسی که مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن دارد کار میکند؛ چه بداند، چه نداند. هر کسی ایمانهای مردم را تضعیف کند به سود دشمن دارد کار میکند؛ چه بداند، چه نداند. هر کسی مردم را نسبت به فعّالیّت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بی‌اعتقاد و بدبین بکند، دارد به سود دشمن کار میکند؛ چه بداند، چه نداند." 3️⃣ "یکی از مهم‌ترین وظایف همه‌ی ما پرهیز از ناامیدسازی مردم است. گاهی یک کسی یک‌ جوری حرف میزند چه در سخنرانی، چه در صحبتی مانند آن،‌ چه حالا در فضای مجازی که دیگر یک چیزِ بی‌ حد و مرز و عجیب و غریبی شده ـ که شنونده و مخاطب ناامید میشود؛ ما نباید اجازه بدهیم ناامیدی وارد میدان بشود." 🔹به راستی بسیاری از در کدام سوی میدان ایستاده اند؟!!!!!! سمت ولایت یا مقابل ایشان؟!! چرا؟! کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔻 کانالهای بعضی از انقلابیها رو از ده بار زیر و رو کنیم و اصطلاحات شخم بزنیم، مثقالی امید و خوش بینی پیدا نمیشه!!!! چرا؟! آیا هیچ نقطه مثبتی وجود نداره که این افراد، حداقل یکبار بهش یک اشاره کوتاه کنن؟!!!! نسبت این افراد به این خطِ سخنان رهبری چیه؟؟!!! 👇👇👇👇👇 ▪️من حقیقتاً به آینده خوشبینم و خیلی از افقها را خوب و روشن میبینم. ۱۳۷۰/۰۴/۲۵ ▪️وضع ما بحمداللّه وضع خوبی است.۱۴۰۲/۰۱/۰۱ ▪️کشور دارد حرکت میکند، حرکت خوبی هم میکند‌.‌۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ▪️اینکه بنده مکرّر در صحبتهای مختلف میگویم و مدام تکرار میکنم که من به آینده خوشبینم، به‌خاطر مشاهده‌ی این واقعیّتها است.۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ▪️بنده به آینده کشور بسیار خوشبینم.۱۳۸۱/۰۳/۰۷ ▪️بنده خیلی خوشبینم. میبینم که دشمن، از صد تلاش در نود تلاش ناکام است.۱۳۷۳/۱۰/۱۵ کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔴 بندِ دلمان پاره شد 🔻 مقام معظم رهبری میفرمایند: 🔹 "گاهی اوقات انتقاد بایستی عمومی هم باشد؛ ما همیشه معتقد نیستیم که انتقاد بایستی درِگوشی باشد؛ نه، گاهی هم باید عمومی باشد، امّا اینکه ما به نحوی انتقاد بکنیم که آن شنونده‌ی انتقاد به تعبیر رایج بندِ دلش پاره بشود و بگوید «دیگر همه چیز از دست رفت، پدرمان درآمد»، این‌جوری نباید انتقاد بکنیم؛ ما گاهی اوقات اشتباه میکنیم در کیفیّت انتقاد کردن و این‌جوری کار میکنیم." ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ پ.ن: چقدر این روزها بند دلمان پاره میشه با تحلیلهای برخی از انقلابی‌نماها در فضای مجازیِ ول و رها شده... از نگاه این انقلابی‌نماها، انگار انقلاب اسلامی بچه یتیمِ بی صاحبی هست که هر کسی اومده و داره بهش لگد میزنه!!!!!! این چه وضع تحلیل و نظر دادن و انتقاد کردن هست؟!!!! کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
🔴 به این مشت نمونه خروارِ پیامها و تحلیلهای ارائه شده توسط برخی از انقلابی‌نماها در ایتا دقت کنید؛ به نظر شما وقتی سیلی از اینگونه تحلیلها و نظرات به افکارعمومی ترزیق میشه، نگاه عامه مردم به نظام، مسئولین، محور مقاومت، آینده و ... چگونه میشود؟!!!! 🔻 حالا تحلیلهای منتشر شده را با این سه بیان راهبردی مقام معظم رهبری مقایسه و بسنجید و ببینید چقدر در تعارض و اختلاف هست: 👇👇👇 1️⃣ "تضعیف ایمان دینی، تضعیف امید و تضعیف خوش‌بینی به آینده کشور از جمله مؤلفه‌های جنگ نرم علیه ملت ایران است." 2️⃣ "هر کسی که مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن دارد کار میکند؛ چه بداند، چه نداند. هر کسی ایمانهای مردم را تضعیف کند به سود دشمن دارد کار میکند؛ چه بداند، چه نداند. هر کسی مردم را نسبت به فعّالیّت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بی‌اعتقاد و بدبین بکند، دارد به سود دشمن کار میکند؛ چه بداند، چه نداند." 3️⃣ "یکی از مهم‌ترین وظایف همه‌ی ما پرهیز از ناامیدسازی مردم است. گاهی یک کسی یک‌ جوری حرف میزند چه در سخنرانی، چه در صحبتی مانند آن،‌ چه حالا در فضای مجازی که دیگر یک چیزِ بی‌ حد و مرز و عجیب و غریبی شده ـ که شنونده و مخاطب ناامید میشود؛ ما نباید اجازه بدهیم ناامیدی وارد میدان بشود." 🔹به راستی بسیاری از در کدام سوی میدان ایستاده اند؟!!!!!! سمت ولایت یا مقابل ایشان؟!! چرا؟! کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝