eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
اولا ما طبق منش انقلابی-اسلامی از مسئولین در برابر شایعات و تخریب‌ها دفاع کردیم و جناب جلیلی هم از این مسئله مستثنی نبوده دوما ما از ایشون انتظار داشتیم‌ از حضور کل ملت تقدیر و تشکر کنند نه اینکه فقط حضور مردم اهواز رو توئیت کنند اونم در جواب توئیت و عکس قبلی که مربوط به انتخابات بوده
در واقع این آقا به نوعی میخواسته القاء کنه که مردم اهواز بخاطر سخنرانی ایشون با این شور و نشاط حضور یافتند در صورتی که مردم اهواز به عشق انقلاب و رهبری همچین حماسه‌ای رو رقم زدند و ربطی به حضور فلان سخنران نداشته
این آقا حق نداشته تصویر حضور مردم اهواز رو در جواب توئیت قبلی که مربوط به اجتماع مردم اهواز برای حمایت از ایشون بوده رو توئیت کنه
جناب جلیلی یک مسئول است نه یک جغله‌ی مجازی که جوزده بشن و از حضور مردم اهواز به نفع خودشون سوءاستفاده بکنند و به نوعی توئیت بزنند که انگاری مردم اهواز فقط به عشق ایشون همچین حماسه‌ای رو رقم زدند جناب جلیلی باید به عنوان یک مسئول از حضور کل مردم ایران قدردانی میکردند ولی خب از این‌ مسئله غفلت کردند
ما از آقای جلیلی به عنوان یک فرد انقلابی و ولایی انتظار داشتیم در جهت حفظ وحدت و از حضور پرشور مردم ایران تشکر بکنند ولی نشد که بشه
ما از آقای پزشکیان انتظار نداشتیم که اونطور سخنرانی بکنند ولی خب دیدید و شنیدید که ایشون چقدر عالی صحبت و از منویات رهبری حمایت کردند
یکی از مخاطبین پیام دادند و گفتند شاید این توئیت از طرف ادمین ایشون بوده باشه قبول این توئیت اشتباه ادمین ایشون بوده "هر چند که اینطور نیست" آیا سخنرانی ایشون در رابطه با وعده صادق ۳ هم اشتباه ادمین و تیم رسانه‌ای ایشون بوده⁉️⁉️ ایشون در اون سخنرانی به درایت رهبری توهین و به نیروهای مسلح هجمه وارد کردند 🔴برای مشاهده کلیپ سخنرانی ایشون کلید واژه "آتش به اختیار" و جستجو کنید🔴
🔴امام جامعه امام خامنه ای فرمودند: ۲۲ بهمن جای تسویه حساب نیست!!!❌ جای شعار دادن علیه فلان آقا و فلان رئیس، نیست!!!❌ باز هم رفتار خلاف امر ولایت فقیه از برخی انقلابی‌نماهای نادان و منفعت‌طلب در چنین روز اتحاد مردمی که دوربین های دشمنان دنبال سوژه‌اند برای ناراضی نشان دادن مردم و سیاه کردن ایران دقیقا باز هم هم‌راستا با دشمنان دنبال تضعیف و تفرقه افکنی و... هستند😑
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔴امام جامعه امام خامنه ای فرمودند: ۲۲ بهمن جای تسویه حساب نیست!!!❌ جای شعار دادن علیه فلان آقا و ف
مگه این راهپیمایی جلسه انتقاد و مطالبه از مسئولین بوده که بخوایم در چنین روز بزرگی مسئولین رو مورد انتقاد و مطالبه قرار بدیم⁉️⁉️⁉️
این راهپیمایی برای اثبات وفاداری ملت به انقلاب و تجدید بیعت با ولایت فقیه است یا تسویه حساب با مسئولین⁉️⁉️⁉️
این راهپیمایی برای اثبات وفاداری ملت به انقلاب و تجدید بیعت با رهبری است حماسه‌ای که توسط هزاران دوربین ضبط و به کل دنیا مخابره میشه اونوقت یه عده احمق میخوان این حماسه رو به حاشیه ببرند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔴امام جامعه امام خامنه ای فرمودند: ۲۲ بهمن جای تسویه حساب نیست!!!❌ جای شعار دادن علیه فلان آقا و ف
این خانوم مثلا انقلابی و البته مغرض گفته جشن باید مردمی باشه نه صرفا حکومتی😐 آیا کسی مردم رو مجبور به حضور در راهپیمایی کرده ⁉️⁉️ این ‌مردم در راستای تقویت جایگاه حاکمیتِ مردمی و تجدید بیعت با رهبری راهپیمایی کردند پس این راهپیمایی کلا مردمی است مردمی که با وجود مشکلات فراوان جانانه به ندای امام امت لبیک گفتند و حماسه‌آفرینی کردند... حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جهت اثبات وفاداری ملت به انقلاب و ولایت‌فقیه است و بس...