18.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شور شیرازی ها در روز قدس
#ماه_رمضان
#علی_العهد_یا_قدس
#روز_قدس
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس در نقش جهان اصفهان
#ماه_رمضان
#علی_العهد_یا_قدس
#روز_قدس
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا زائران حرم سیدالشهدا (علیه السلام)
#ماه_رمضان
#علی_العهد_یا_قدس
#روز_قدس
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گروه سرود نجم الثاقبیا اومدن، ترکوندن، رفتن😍
💠اجتماع بزرگ کودکان، نوجوانان و جوانان در راهپیمایی روز قدس
#ماه_رمضان
#علی_العهد_یا_قدس
#روز_قدس
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
راهپیمایی بی سابقه درمشهد
#ماه_رمضان
#علی_العهد_یا_قدس
#روز_قدس
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
29.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥راهپیمایی در روستای جاورسیان در استان مرکزی با جمعیتی حدود ۶ هزار نفر!!
#ماه_رمضان
#علی_العهد_یا_قدس
#روز_قدس
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روز قدس-اینجا لندن
#ماه_رمضان
#علی_العهد_یا_قدس
#روز_قدس
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
📸حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در جمع نمازگزاران در راهپیمایی روز قدس در تهران
#ماه_رمضان
#علی_العهد_یا_قدس
#روز_قدس
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فیلم فاششده از سفیر اسرائیل جنجال بهپا کرد
🟢 این بار انتشار فیلمی از سفیر اسرائیل در نروژ هنگام بازدید از یک انجمن یهودی در شهر انسبروک جنجالبرانگیز شده است.
🔵 در این فیلم، او میگوید: «من میخواهم در غزه گلف بازی کنم! در غزه هیچ بیگناه یا شهروند عادی وجود ندارد!»
🟢 او همچنین از اعدام کودکان فلسطینی حمایت کرده و با اشاره به سرمایهگذاری اروپا در غزه میگوید: «آیا اروپاییها دیوانهاند که دوباره در غزه سرمایهگذاری کنند؟! البته اگر دوباره این کار را انجام دهند، ما آن را از بین خواهیم برد.»
🔵 این صحبتها خشم بسیاری از افراد، بهویژه حامیان فلسطین را برانگیخته است.
🟢 به نظر میرسد سفیر باید یک دیپلمات متمدن باشد، اما در رژیم صهیونیستی از صدر تا ذیل مسئولین تنها کشتار و ویرانکردن بلدند!
#ماه_رمضان
#علی_العهد_یا_قدس
#روز_قدس
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تشریح جزییات پاسخ ایران به آمریکا از زبان عراقچی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
شمخانی به تسنیم: محتوای پاسخ ایران به نامه ترامپ «خویشتندارانه» بود
علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشور در گفتگو با خبرگزاری تسنیم:
🔹آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون یک بستهی ترکیبی علیه ایران به کار گرفته که شامل تهدید نظامی، عملیات روانی، مداخله در امور داخلی ایران، بسیج به اصطلاح متحدانش علیه ایران و … است و این بسته، ترکیب جدیدی نیست.
🔹ما با این ترکیب آمریکاییها که بیش از ۴۵ سال علیه ایران سابقه دارد ناآشنا نیستیم.
🔹ما هر تهدیدی را جدی میگیریم اما نه برای تسلیم؛ بلکه برای مقابله با آن. ملت ایران هیچگاه تسلیم را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت و معتقدیم که آمریکا هیچ راهی غیر از پیگیری یک منطق عادلانه در گفتگو با ایران ندارد.
🔹پاسخ ایران به نامه ترامپ توسط دستگاههای مختلف ذیربط کشور تهیه شد؛ پاسخی که ایران در این نامه داده «خویشتندارانه» است.
🔹این پاسخ از طریق کانال عمانی به آمریکاییها ارسال شد؛ در حالیکه آمریکا کانال دیگری مدنظر داشتند اما ایران ترجیح داد که از طریق عمان پاسخ خود را ارسال کند.
🔹ایران همواره گفتگوهای غیرمستقیم با آمریکاییها داشته است، لذا در این نامه گفته شده است که ایران برای گفتگوهای غیرمستقیم آمادگی دارد و در صورتی که گفتگوها از موضع برابر باشد، آمادگی وجود دارد که گامهای بعدی برای گفتگو نیز برداشته شود.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عراقچی: به نیات طرف مقابل شک داریم
▪️اختصاصی تسنیم
وزیر امور خارجه در گفتگو با تسنیم:
🔹تاکنون هر چه که نسبت به محتوای نامه امریکا منتشر شده توسط هرجایی و هرکسی بیشتر بر اساس فرضیات و گمانه زنی ها بوده است. مسلم است که در مسیر دیپلماسی برخی تعاملات صورت میگیرد. نامه ای را امریکایی ها نوشتند و این به صورت کامل در ایران بررسی و بحث شده و ابعادش شکافته شده است و متناسب با آن پاسخی تهیه شد و در چند روز گذشته به طرف امریکایی ارسال شد.
🔹نامه طرف امریکایی هم حاوی تهدید بود و پاسخ متناسب با آن را دریافت کرد و هم پنجره ای برای دیپلماسی باز کرده که ما هم هیچ راهی را برای دیپلماسی نبستیم و نخواهیم بست البته به نیات طرف مقابل شک داریم و سخنان متناقضی را از انان شنیدیم.
🔹همه اینها باعث می شود که به دقت و با شک و تردید هر درخواستی را بررسی کنیم و هر پنجره ای که برای دیپلماسی باز می شود ما با جنبه عدم اعتماد به آن نگاه میکنیم. در عین حال اگر فرصت هایی هم باشد استفاده میکنیم.
🔹عمان در گذشته همین نقش را ایفا کرده است. هم در مذاکرات برجام و هم در این چند سال گذشته در تعاملاتی که در دولت شهید رییسی وجود داشت، این نقش واسط را ایفا کردند.
🔹ما تجربه خوبی از عمان داریم. ما به حسن نیت عمان اعتماد داریم و روابط خوبی بین دو کشور وجود دارد. روابط دو کشور از یک فهم متقابل برخوردار است.
🔹انتخاب عمان یک انتخاب کاملا طبیعی بود.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯