eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تکرار ادعاها و تهدیدهای علیه ایران 🔹دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا: ترجیح می دهم که مسائل را با ایران حل و فصل کنیم، و اگر اینگونه نشود، وضعیت بعدی برای آنها رخ خواهد داد! 🔴 ما مثلِ تمام این چهار دهه برای هر سناریویی آماده‌ایم ... - آماده‌تر و قوی‌تر از دیروز بزنند میخورند... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴رویترز : اگر واشنگتن به هشدار خود درباره عواقب نظامی برای جمهوری اسلامی ایران بدون توافق هسته ای جدید عمل کند، تهران به پایگاه های آمریکا در خاورمیانه حمله خواهد کرد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺حملات مجدد صهیونیستها به بیروت همزمان با رد و بدل شدن نامه بین ایران آمریکا، چیزی نیست جز عملیات روانی ترامپ، فشار بر جمهوری اسلامی و محور مقاومت جهت پذیرش شروط آمریکا و توقف عملیات‌های یمن در باب المندب و دریای سرخ! این خود نشانه دیگری از ناتوانی آمریکا در شکست انصارالله است! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺رئیس جمهور لبنان از جامعه بین المللی خواست مانع حملات اسرائیل به لبنان شود؛ از دلایل مهمی که حزب الله تن به آتش بس داد همین احمق ها بودند که فکر میکردند حزب الله اگر نجنگد لبنان در امان است! حزب الله کنار کشید تا این جماعت بفهمند بدون مقاومت اسرائیل لبنان را خواهد بلعید! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
📍 قالیباف در راهپیمایی روز قدس: 🔹اگر آمریکا به حریم ایران تجاوز کنند همانند جرقه‌ای در انبار باروت است و کل منطقه را فراخواهد گرفت و دیگر پایگاه ها و هم پیمانانش در منطقه امنیت نخواهند داشت 👌‏صدا ، صدای حاج باقر بود اما هیبت کلمات ، هیبت حاج قاسم بود ‎ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 رسانه‌های دشمن: یمن عملیات نظامی گسترده‌ای را در دریای سرخ آغاز کردند و ناوهای هواپیمابر مختلف آمریکا و گروه‌های دریایی آن‌ها مورد حمله حوثی‌ها قرار گرفتند که در نتیجه شدیدترین عملیات‌های رزمی که نیروی دریایی آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم شاهد بوده است، انجام شد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴کانال ۱۴ عبری : فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ؛ رسما واشنگتن را تهدید به حمله مستقیم کرد - کاری به این جنگ‌های رسانه‌ای نداریم ولی اگه آمریکا دست از پا خطا کنه و خباثتی ازشون سر بزنه ما پاسخ کوبنده‌ای بهشون میدیم... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴کانال ۱۴ عبری : فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ؛ رسما واشنگتن را تهدید به حمله مستقیم کرد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴مصاحبه المیادین با فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، علی رضا تنکسیری، از روی ناو حامل پهپادهای چندمنظوره 🔻 ما پیام صلح، برادری و دوستی با کشورهای اسلامی منطقه داریم. این کشورها برای ما مقدس و عزیز هستند. 🔻ما همیشه دست دوستی به سوی کشورهای منطقه دراز می‌کنیم و به عنوان مسلمانان هیچ تهدیدی برای کشورهای همسایه به شمار نمی‌آییم. 🔻پیام ما به کشورهایی که به منطقه تعلق ندارند این است که خلیج فارس خانه ما و کشورهای همجوار ما است و هیچ کس نباید در خانه خود آتش بیفکند. 🔻ما داعیه جنگ نداریم و به دنبال آن نیستیم. اگر دشمن تصمیم بگیرد به منافع ما یا مردم ما آسیب برساند یا به ما حمله کند، باید بداند که ما پاسخ خواهیم داد. 🔻تصمیم به بستن تنگه هرمز در دست من نیست، بلکه در اختیار مقامات عالی است، اما اجرای آن بر عهده من است. 🔻 ما شرایط را مرور کرده و تمامی تمرینات دشمن را ارزیابی کرده‌ایم، هرچند که این تمرینات از هر نوعی باشد. 🔻ما از قبل برای چنین روزهایی آماده شده‌ایم و در شرایط تحریم کامل توانسته‌ایم این آمادگی را به دست آوریم. 🔻هدف از مانورهای مشترک با کشورهای دوست و برادر تقویت تفاهم متقابل بین ما است. 🔻برخی کشورهای عربی را به شرکت در این مانورها دعوت کردیم و نمایندگان امارات، قطر، عراق و کویت در آن حضور داشتند. 🔻ما آماده انجام مانورهای نظامی با عراق، کویت و بحرین هستیم و با تمامی کشورهای اسلامی روابط داریم. 🔻عمان کشور برادری است که از دیرباز با آن در مانورهای نظامی شرکت کرده‌ایم. این نشان می‌دهد که این خلیج فارس خلیج برادری است. 🔻دشمن می‌خواهد ما را از هم جدا کند زیرا هدف او فروش سلاح‌هایش است. 🔻 رژیم صهیونیستی به دنبال تسلط بر منطقه از رود تا دریا است و حتی سعودی و عراق جزو نقشه‌های او هستند. 🔻پس از 17 ماه بمباران، حماس قوی‌تر و حزب‌الله مستحکم‌تر از گذشته شده‌اند. 🔻من از پیام ترامپ اطلاعی ندارم و تحلیل‌های آن برایم اهمیتی ندارد. من تهدیدات او را می‌شنوم و اعمال او را می‌بینم و خود را برای مقابله با آن آماده می‌کنم. 🔻 اگر مذاکراتی قرار است درباره توانمندی‌های نظامی ما انجام شود، قطعا ما هیچ‌گونه ارتباطی با ایالات متحده در این خصوص نداریم. 🔻واضح است که ما هیچ‌گاه در خصوص موشک‌های خود یا توانمندی‌های جبهه‌های مقاومت مذاکره نخواهیم کرد. 🔻 مقاومت از لبنان تا غزه، یمن و عراق پایدار است و تحت سلطه نمی‌رود. 🔻گروه‌های مقاومت تحت رهبری ما نیستند اما ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم چون از مظلومان دفاع می‌کنند. 🔻یمن تحت رهبری ما نیست که بگوییم بزن یا نزن. یمن کشوری مستقل است که رهبری و ارتش خود را دارد. 🔻به همه، از ایالات متحده تا هر طرفی که ما را تهدید می‌کند، باید بگوییم که ما از تهدیدات نمی‌ترسیم و از مرگ نمی‌هراسیم. 🔻 به دشمن باید گفت که تجربه‌ای که امتحان شده، اشتباه است. هر کسی وارد باتلاق شود، در آن غرق خواهد شد. 🔻اگر کشتی‌های ما دچار حادثه شوند، بی‌تردید همانطور پاسخ خواهیم داد. اگر آن‌ها کشتی‌های ما را توقیف کنند، ما نیز کشتی‌های آن‌ها را توقیف خواهیم کرد. 🔻هیچ‌کس نمی‌تواند به ما ضربه بزند و فرار کند. حتی اگر مجبور شویم آن‌ها را در خلیج مکزیک تعقیب کنیم، این کار را خواهیم کرد.🔺 🔻ما قایق‌های موشکی و تجهیزات موشکی با برد دور داریم که نمی‌توان برد آن‌ها را اعلام کرد، اما این تجهیزات را در مکان‌های محرمانه و دور از دید دشمن ذخیره کرده‌ایم. 🔻اکنون قادر به هدف قرار دادن تمامی پایگاه‌های دشمن در هر کجا که باشند هستیم و اگر اجازه حمله به ما از هر نقطه جغرافیایی داده شود، ما آن‌ها را در همانجا خواهیم زد.🔺 🔻ما نمی‌پذیریم که ترامپ یا هر شخص دیگری بخواهد به ما زور بگوید. 🔻 ما خود را برای چنین روزهایی از قبل آماده کرده‌ایم و در شرایط تحریم کامل توانسته‌ایم آمادگی بالایی را به دست آوریم.. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
ولایت فقیه استمرار ولایت الله است. اطاعت نکردن از ولی فقیه، اطاعت نکردن از الله است. 🔺بگذارید ازینجا شروع کنم که خداوند متعال وجودش از آن خودش است (توحید وجوب وجود) و چون تمام وجود از اوست، پس فقط اوست که جهان را خلق کرده و مدیریت میکند. (توحید در خالقیت و ربوبیت تکوینی) او که جهان را خلق کرده و مدیریت می‌کند و از ریز و درشتش خبر دارد، پس فقط او می‌تواند برای این نظام خلقت قانون وضع کند. (توحید در ربوبیت تشریعی) وقتی او جهان خلقت را مدیریت می‌کند و قانون گذاشتن بر جهان فقط حق اوست، پس فقط باید از او اطاعت شود و لا غیر. (توحید در الوهیت و عبادت) حال، برای هدایت مردم به سعادت دنیوی و اخروی او باید جانشین برای خود بر روی زمین انتخاب کند تا اولا راهنمایی به دستورات خداوند بکند و ثانیا بر درست اجرا شدن اوامر الهی نظارت بکند. 🔺اینگونه بود که خداوند متعال (که بر تمام انسانها ولایت و سرپرستی دارد) این ولایت را به جانشینانش هم عطا کرد. اول پیامبران را فرستاد، سپس امامان معصوم و بعد از آن در زمان غیبت (چون مردم به یک هدایت کننده نیاز داشتند) نائب خاص و عام از امام معصوم گذاشت. ولایت فقیه، همان نیابت عام از امام معصوم است. 🔺خب حالا برگردیم به ادعای خودمان، کسی که از ولی فقیه اطاعت نکند، از امام معصوم اطاعت نکرده و کسی که از امام معصوم اطاعت نکند، از پیامبر اطاعت نکرده و کسی که از پیامبر اطاعت نکند از الله (جل‌ّجلاله) اطاعت نکرده است. پس کسی که از ولی فقیه اطاعت نکند، از الله اطاعت نکرده است . 🔺حال که ولایت فقیه استمرار ولایت الله است، هرگونه حب و بغض و اطاعت ما نسبت به ولی فقیه، حب و بغض و اطاعت ما نسبت به الله را مشخص میکند. بیایید به خودمان نگاه کنیم، تحت ولایت الله هستیم یا طاغوت ؟ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯