eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
📝 پیام ارسال شد ✍ هفته‌نامه‌ی خبری تبیینی خط‌حزب‌الله در سرمقاله‌ی تازه‌ترین شماره خود به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تجلیل از حرکت عظیم ملت ایران در راهپیمایی روز قدس پرداخته است؛ آنجا که در خطبه‌های نماز عید فطر تأکید کردند: 📝آنهایی که باید بفهمند خیلی پیامها را از این اجتماع عظیمِ شما مردم عزیز دریافت کردند و مردم توانستند این پیام را برسانند و کار بسیار مهمّی انجام گرفت. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
حمله سایبری به اسرائیلی‌ها از طریق تلگرام 🔹روزنامهٔ «یدیعوت آحارونوت» گزارش کرد که گروهی از هکرهای بنگلادشی و اندونزیایی از ۶ ماه پیش تاکنون حملات سایبری علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی را با کنترل حساب‌های کاربری آن‌ها در تلگرام آغاز کرده‌اند. 🔹مدیر خط اینترنت امن در فلسطین اشغالی گفت: مهاجمان حساب‌های تلگرام اسرائیلی‌ها را کنترل می‌کنند و گاهی اوقات با استفاده از شماره تلفن افرادی که حساب باز نکرده‌اند، حساب‌های جدید ایجاد می‌کنند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
#ماندلای_ایران قسمت صدو‌شصت و یک: تا در دام توطئه‌های دشمن گرفتار نشوند. **************************
قسمت صدوشصت‌ودو: گفتم:(( مگر حرف خنده‌داری زدم؟)) ************************ یکی از آن‌ها‌گفت:(( نه ولی مواضع تو و دوستانت مشخص است.اگر اختیار دست تو باشد بدت نمی‌آید که عراقی‌ها هزینه کنند تلویزیون بخرند و نصب کنند و تو با سنگ یا چوب آن را خرد و خمیر کنی.)) گفتم:(( نظرم چیز دیگری است،اما اگر اجازه بدهید توضیحاتی بدهم،بعد نظرم را بگوییم.)) پوزخند زدند و گفتند بفرمایید. گفتم:(( شاید برایتان عجیب باشد اگر بشنوید که من تنها فرد ایرانی هستم که با ۴۷ سال سن هنوز تلویزیون ندیده‌ام و اشتیاقم از همه شما برای تماشای تلویزیون بیشتر است.)) یکی از منافقین گفت:(( ما را گرفته‌ای؟ مگر می‌شود تلویزیون ندیده‌باشی؟!)) ((چرا نمی‌شود؟ به همین سادگی که عرض می‌کنم بنده تا امروز موفق به تماشای تلویزیون نشده‌ام.بعد هم که تلویزیون آمد،روستای ما آنتن نمی‌داد.گاه‌گاهی که شهر هم می‌آمدم بستگان تلویزیون نداشتند و نگاه نمی‌کردند،می‌گفتند حرام است.انقلاب هم که پیروز شد من رفتم روی چاه‌های نفت،آنجا هم تلویزیون آنتن نمی‌داد و همدم من فقط رادیو بود. برادران جهاد سازندگی داشتند یک دلک برای روستایمان نصب می‌کردند تا ماهم بتوانیم تلویزیون ببینیم که من اسیر شدم. دوره‌ی اسارت هم که نه رادیو داشته‌ایم و نه تلویزیون.)) دهانشان از تعجب باز مانده بود. گفتم:(( خیلی دوست دارم تلویزیون تماشا کنم،اما امام را از همه‌چیز و همه‌کس بیشتر دوست دارم. وقتی حاج احمد می‌گوید که امام گفته است حرام است یعنی حرام است و کسی نباید نگاه کند. دیروز هم یکی از برادران که تعمیروهر تلویزیون بوده به من گفته که خراب کردن تلویزیون کار آسانی است؛یک سطل آب خالی می‌کنیم روی تلویزیون و درجا خراب می‌شود. این‌طوری عراقی‌ها متوجه نمی‌شوند. اگر بشکنیم و دستکاری کنیم متوجه می‌شوند و اذیتمان می‌کنند.)) تلویزیون اول و دوم را با راهکاری که داده بودم خراب کردیم و عراقی‌ها متوجه نشدند،اما برای تلویزیون سوم تنبیه شدیم. || پایان فصل هفتم || تایپیست : کوثربانو کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
قسمت صدوشصت‌وسه فصل هشتم: چند نامه عاشقانه. ************************* || خدمت همسر مهربانم بانو زلیخا محمدی || سلام. پسر از سلام،حالتان چطور است؟ خوب هستید؟ اگر جویای حال من باشید الحمداللّه نعمت سلامتی برقرار است. این اولین نامه‌است که از من به دستتان می‌رسید. البته اگر برسد. معلوم نیست این‌ها بگذارند. می‌دانم که شش ماه است که از حال من بی‌خبرید. نگران نباشید،من سالمم و اگر تا امروز خبر نداده‌ام وسیله‌ای نبود،کاری نتوانستم بکنم. تازه دیروز اجازه دادند چند خطی برایتان بنویسم،آن هم با وساطت صلیب‌سرخ. کلی قربان صدقه این خارجی‌ها شدیم تا رئیس اردوگاه را وادار کردند اجازه بدهند ما بتوانیم نامه بدهیم. از طرف من به همه سلام برسان و بگو که من سالمم و در اردوگاه الرمادی عراق هستم. اینجا هیچ مشکلی ندارم به‌جز دوری شما و بچه‌ها. بچه‌ها خوبند؟ نصرت چه می‌کند. دلم برایش یک ذره شده. پروین و خدیجه در چه حالی هستند؟ روی ماهشان را به جای من ببوس. دیگر عرضی ندارم. با امید به دیدار شما. || لطف‌اللّه پیرمرادی || تاپیست : کوثربانو کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
قسمت صدوشصت‌وچهار: چند نامه عاشقانه. ************************** || خدمت همسر خوب و مهربانم لطف‌اللّه|| سلام‌‌. خدا می‌داند وقتی خبر سلامتی‌ات را شنیدم از خوشحالی گریه کردم. بچه‌ها همه خوبند نگران ما نباش. برادرهایم،فتح‌اللّه و یداللّه مرتب سر می‌زنند. خودم هم تمام وقت و قوتم را برای بچه‌ها گذاشته‌ام. نگرانی من و بچه‌ها شما هستید. شنیده‌ام که با اسرای ایرانی بدرفتاری می‌کنند. تو را به خدا آنجا قُد بازی درنیاوری، کم تو زندان شاه کتک خوردی. همه اهل و عیال از خواهر و برادر گرفته تا همسایه‌ها احوال‌پرس شما هستند. مواظب خودت باش. بازهم می‌گویم سربه‌سر کسی نگذاری،کار دست خودت ندهی. نگرانی من فقط این است اگر مرا دوست داری اگر بچه‌ها را دوست داری کاری کن که سالم برگردی. بچه‌ها هرشب عکس تو را می‌بوسند بعد می‌خوابند. برای سلامتی‌ات رفته‌ام امام‌زاده نذر کرده‌ام. به دلم افتاده که سالم برمی‌گردی. بازهم نامه بده. از این به‌بعد دلگرمی من و بچه‌ها به دست‌خط شماست. دیگر عرضی ندارم. چشم به‌راه آمدنت هستیم. "زلیخا محمدی" تایپیست : کوثربانو کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
✋سلام امام زمانم یک نفر از راه می‌رسد که بودنش ... جبران تمام نبودن هاست !! آقاجان چشم ب راه شما هستیم... السلام‌علیک یا حجهٔ‌الله فی أرضه... ما منتظران منتظر منتقم خون حسینیم 🤲 اللّهُمَّ‌ عَجِّلْ‌ لِوَلِیِّکَ‌ الْفَرَج کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴می گفت تو حرم امام حسین (ع)بودم این آقا رو دیدم یاد شهید رئیسی افتادم👆 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
مادری که بساط روز .سیزده_بدر رو پشت پادگان پسرش پهن کرده❤ 🔹این عکس شهید «حبیب‌الله دانه‌گردی» و مادرش در سیزده بدر سال ۶۰ و بیرون پادگان غدیر اصفهان برداشته شده است. او اسفند۶۴ و در والفجر۸ شهید شد امروز روز طبیعت پاس میداریم مقام شهدا راکه امنیت وارامش امروز ما مدیون خون آن عزیزان است نثار روح پرفتوح همه شهدا صلواتی عنایت فرمایید ْ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
هشدار العامری به آمریکا درباره پیامدهای هرگونه ماجراجویی نظامی علیه ایران 🔹هادی العامری دبیرکل سازمان بدر به آمریکا هشدار داد که هرگونه ماجراجویی نظامی علیه ایران، منطقه را شعله‌ور خواهد کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
یمن: کشتی‌های جنگی آمریکا را با موشک و پهپاد زدیم 🔹سخنگوی نیروهای مسلح یمن: کشتی‌های جنگی دشمن و در راس آن ناو هواپیمابر ترومن آمریکا را در دریای سرخ با موشک و پهپاد هدف قرار دادیم. 🔹تا زمانی که تهاجم به غزه متوقف نشود و محاصره برداشته نشود، عملیات ما متوقف نخواهد شد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴نوار غزه بدترین بمباران را به چشم خود می‌بیند کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯