877.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تظاهرات دروزی ها علیه دولت جدید سوریه در جرمانا
"الشعب يريد إسقاط النظام"
✍دروزی ها اخیرا تحت حمایت رژیم صهیونسیتی درآمدند.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🚰صف برای گرفتن آب در یزد
🔴 طبق فرمودهی امام خامنهای
دشمن توان و قصد جنگ با ایران رو نداره
ولی ظاهرا
دشمن به دنبال ایجاد فتنه است و فتنه میتونه با یک جرقهی کوچیک ایجاد بشه
امیدواریم
مسئولین دولتی
مشکلات رو هر چه زودتر حل کنند که بهانهای به دست دشمن نیوفته...
#تبیین
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
روسیه: محل نشست فرماندهان اوکراینی و نیروهای بیگانه را هدف قرار دادیم
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد:
🔹در نتیجه این حمله، تلفات دشمن بالغ بر ۸۵ افسر نظامی و خارجی و همچنین ۲۰ خودرو بوده است.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مرور خاطراتی از رئیسجمهور شهید
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
اظهارات سخنگوی قسام درباره آخرین وضعیت اسرای صهیونیست
🔹ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای قسام شاخه نظامی حماس: نیمی از اسرای دشمن، زنده و در مناطقی هستند که ارتش دشمن طی روزهای اخیر خواستار تخلیه این مناطق شده است.
🔹ما تصمیم گرفتهایم این اسیران را از این مناطق منتقل نکنیم و در چارچوب تدابیر امنیتی شدید آنها را همانجا نگه داریم، اما برای جان آنها بسیار خطرناک است.
🔹اگر دشمن، به جان اسرایش اهمیت میدهد، باید فورا برای آزادی آنها وارد مذاکره شود، دشمن هیچ بهانه ای ندارد.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهر موشها
اعتصابات گسترده کارکنان خدمات شهری، دومین شهر بزرگ انگلستان را به لانه موشها و زبالهدان تبدیل کرده است.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
818.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تظاهرات سوریها در دمشق در حمایت از غزه و محکومیت اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
✋سلام امام زمانم
مــهـدی جــان مولای غریبم
چقدر دردناڪ اسٺ ڪہ سرور و آقاے عالم باشی،
اما تنها و بی ڪس و غریب واقع شوے
واے بر ما ڪہ اینگونہ در خواب_غفلٺ باشیم وهر لحظہ نداے "کیست مرا یارے کند را بشنویم!!!
اما دریغ از این ڪہ باید "بیدار"
شویم و دنبالت بگردیم و نداے مظلومیتت را لبیک گوییم!....
🤲اللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
آب شرب انتقالی یزد به مدار برگشت
🔹استاندار یزد بیان کرد: با تلاش شبانهروزی تیم های فنی و عملیاتی آب شرب انتقالی مجدداً در مدار قرار گرفت و طبق اعلام شرکت آب منطقهای، پیشبینی میشود که آب روز یکشنبه به استان یزد بازگردد.
🔹تعمیرات ایستگاه شماره سه، به دلیل حجم بالای آسیبدیدگی، حداقل دو ماه زمان نیاز دارد.
🔹پیگیری قانونی برای مجازات عاملان و مجریان تعرض به خط انتقال آب بهصورت جدی در دستور کار قرار دارد.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯