یک منبع مطلع در منطقه از تلاش شخص ترامپ برای تاثیرگذاری بر روند گفتگوها با بیان اظهارات هیجانی و غیرواقعی خبر داد
🔹منبع مطلع در منطقه: ترامپ احتمالا در ساعتهای آینده اظهاراتی درباره محتوای مذاکرات بیان خواهد کرد که هدف از آن صرفا تاثیرگذاری بر فضای افکار عمومی و روند مذاکرات خواهد بود و ارزش دیگری ندارد.
🔹منبع مطلع: ممکن است اظهارات آتی ترامپ، حتی با تیم آمریکایی حاضر در گفتگوها هماهنگ نباشد.
#مذاکره
#امریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
روایت وزیر خارجه عمان از مذاکرات مسقط
وزیر خارجه عمان در شبکه ایکس نوشت:
🔹باعث افتخار من است که امروز در مسقط میزبان دکتر سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، و استیو ویتکاف، فرستاده ویژه رئیسجمهور آمریکا بودیم و میانجیگری برای آغاز روند گفتوگو و مذاکرات را با هدف مشترک دستیابی به توافقی عادلانه و الزامآور انجام دادیم.
🔹مایلم از دو همکارم برای این تعامل تشکر کنم؛ تعاملی که در فضایی دوستانه و مناسب برای نزدیکسازی دیدگاهها و در نهایت دستیابی به صلح، امنیت و ثبات منطقهای و جهانی انجام شد.
🔹ما به همکاری ادامه خواهیم داد و تلاشهای بیشتری برای رسیدن به این هدف به کار خواهیم گرفت.
#مذاکره
#امریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عراقچی: گفتگوها در فضای احترام متقابل انجام شد
وزیر امور خارجه:
🔹دور اول مذاکرات غیرمستقیم با فرستاده ویژه ایالات متحده آقای ویتکاف، با میزبانی و میانجیگری برادرم جناب بدر البوسعیدی از سلطنت عمان سازنده و امیدوارکننده بود.
🔹گفتگوها در فضای احترام متقابل انجام شد.
🔹من دیدگاههای ایران را قاطعانه و در عین حال با نگاه رو به جلو تشریح کردم. هر دو طرف تصمیم گرفتند که این روند را ظرف چند روز ادامه دهند.
#مذاکره
#امریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
ایییی
باباجان
میبینی؟!
مثلا قرار بود من و شما واسه بقیه #تبیین کنیم
ولی حالا اوضاع جوری شده که باید یه چهار نفر بیان واسه خود ماها تبیین کنند
خودمونُ درگیر دوگانگی
#مخالفتِ_رهبری_با_مذاکره
و
#موافقتِ_رهبری_با_مذاکره
کردیم
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
خودمونُ درگیر دوگانگی #مخالفتِ_رهبری_با_مذاکره و #موافقتِ_رهبری_با_مذاکره کردیم
اصلا این مدت
شرایط داخلی و منطقهای رو
تبیین نکردیم و نگفتیم که
دولت
خواهانِ مذاکره با آمریکاست
از طرفی
آمریکا
در صدد ایجاد تنش در ایران و چهرهسازی منفی از ایران در سطح بینالمللی است
فقط داریم میگیم
رهبری دستبسته هستند
رهبری تنها هستند
جام زهر رو به ایشون تحمیل کردندو...