گروسی: درحال حاضر دیپلماسی به شدت نیاز است
🔹مدیر کل آژانس بینالمللی انرژی اتمی پس از دیدار با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، در حساب ایکس خود دیدار با وی را مهم ارزیابی کرد و نوشت: دیدار با عراقچی در سفر به موقع من به ایران مهم است.
🔹گروسی در ادامه عنوان کرد: همکاری با آژانس بینالمللی انرژی اتمی برای ارائه تضمینهای معتبر در مورد ماهیت صلحآمیز برنامه هستهای ایران در زمانی که دیپلماسی به شدت مورد نیاز است، ضروری است.
#ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
جزئیات دیدار گروسی با وزیر امور خارجه
▪️ تاکید بر نقش فنی آژانس اتمی
🔹 عراقچی با یادآوری سیاست و اراده ایران برای تداوم تعامل و همکاری با آژانس در چارچوب تعهدات حقوقی بینالمللی، بر لزوم ایفای نقش حرفهای و فنی آژانس در چارچوب وظایف و مسئولیتهای آن، بدون تاثیرپذیری از فشارهای غیرموجه برخی طرفها تاکید کرد.
🔹وزیر امور خارجه همچنین بر ضرورت اتخاذ موضع صریح و شفاف آژانس بینالمللی انرژی اتمی در قبال تهدیدات علیه تاسیسات صلحآمیز هستهای ایران تاکید کرد.
🔸مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی از شروع گفتگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا استقبال کرد و با اعلام حمایت کامل آژانس از این روند، ابراز امیدواری نمود این گفتگوها تا حصول نتیجه مطلوب برای طرفین تداوم یابد.
#ایران
#مذاکره
#امریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عراقچی عازم مسکو شد
🔹سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه امروز صبح در راس هیاتی دیپلماتیک برای گفتگو و رایزنی با مقامهای عالیرتبه روسیه و تسلیم پیام مکتوب مقام معظم رهبری به رئیس جمهور روسیه عازم مسکو شد.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
خییییییلی حق بود... 👍👌
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
همزمان با پخش سریال پایتخت و به نمایش گذاشتن صحنه های زیارت حرم امام رضا (ع) جستجوی "بلیط مشهد" رکورد زد...
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سلام و نور و رحمت خدمت شما بزرگواران
نمی دونم ۳ قسمت قبلی سریال پایتخت رو دیدید یا نه
بعضیها به محض دیدن اولین قسمت این سریال شروع کردن به سیاهنمایی و ایجاد ناامیدی
درسته هر کاری بالاخره عیب و نقص هایی داره ,چون ساخته ی دستِ بشرِ
انسانها هم که معصوم و بدون خطا نیستن
من به شخصه با نظر دادن و رأی صادر کردن ، صرفا با دیدن یکی دو قسمت از یک سریال مخالفم
الان هم قصد نداشتم به این قضییه بپردازم چون فیلم هنوز تمام نشده
اما دیدم بی انصافیه در مقابل این همه نقاط مثبت فیلم سکوت کنم
انسانیت و انصاف و حق گویی فقط درمقابل افراد هم فکر و هم نظر و هم عقیده نیست
هرجا اگر حقی بود باید تمام قد ایستاد و دفاع کرد حتی اگر اون شخص ، مورد تایید ما نباشه
این ۳ قسمتی که من دیدم واقعا لذت بردم
قسمتهای مثبت و پر محتوای زیادی داشت