eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا پشت برج ساعت در مکه مکرمه است. روایتی که از توسعه عربستان درحال انتشار است، مثل اینست که از مناطق لاکچری لواسانات کلیپ ساخته شود و به عنوان وضعیت ایران در رسانه‌ها منتشر شود ... همین تصاویر را در قطر هم دیدیم ولی آن زمان متوجه نبودم که باید آنها را ثبت و ضبط کنم! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
اقدام ضدامنیتی در ‌سراوان‌ با کارگذاری شی انفجاری پلیس ‌سیستان و بلوچستان: ‌🔹صبح امروز، اخلالگران نظم و امنیت عمومی، در يکي از محلات شهرستان سراوان در مسیر گشت کلانتری، اقدام به کارگذاری شی انفجاری نموده بودند که خوشبختانه، ناکام ماندند. 🔹پس از این اقدام ضد امنیتی، با تشکیل تیم های تخصصی، اقدامات شناسایی عاملان شروع و پیگرد تا دستگیری ادامه خواهد یافت و نتیجه آن به اطلاع عموم خواهد رسید. 🔹امنیت مردم، خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد از این خط قرمز عبور کند، با واکنش قاطع ماموران انتظامی مواجه خواهد شد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
رهبر انقلاب: اثر معلم گاه از پدر و مادر هم عمیق‌تر است 🔹️رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان: ✏️[کار معلم] که فقط [آموزش] کتاب درسی نیست. معلم باشیوه‌های گوناگون دانسته و ندانسته روی دانش‌آموز خود اثر میگذارد. شما با اخلاقتان، با رفتارتان، با نحوه‌ی حضورتان در کلاس، با نحوه‌ی برخوردتان با دانش‌آموز، با کیفیت درس دادنتان، با تواضعتان یا تکبرتان، با نشاط و پشتکارتان یا بی‌حالی و بی‌رغبتی‌تان روی دانش‌آموز اثر میگذارید. او تحت تأثیر قرار میگیرد. ✏️یکی از عوامل تأثیرگذار در روی شخصیت جوان و نوجوان عبارت است از معلم. همچنانی که مادر اثر میگذارد، پدر اثر میگذارد، در یک مواردی، در یک برهه‌ای از زمان، معلم بیشتر از پدر و مادر روی دانش‌آموز اثر میگذارد. ✏️خب، با این درک با این فهم سر کلاس بروید. بدانید چه تأثیری روی مخاطب خودتان دارید. این طبعاً وادار میکند شما را به مراقبتهایی در رفتار خود، در گفتار خود، در نوع عملکرد خود. ۱۴۰۴/۲/۲۷ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ تعویق ناشکری است و موجب پاسخ سخت خدا خواهد شد! پاسخی برای بهانه‌های تحصیلی و کاری و...؛ به روایت امام خامنه‌ای کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔹همه برای ایران جوان 🔸۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت (هفته ملی جمعیت) گرامی باد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯‍
🔴 ۲۷ اردیبهشت سالروز وفات آیت الله بهجت (ره) برخی سخنان آیت الله بهجت رحمه الله علیه پیرامون امام عصر ارواحنا فداه ▪️۱- چقدر حضرت [امام زمان (علیه السلام)] مهربان است به کسانی که اسمش را می برند و صدایش می زنند و از او استغاثه می کنند؛ از پدر و مادر هم به آنها مهربان تر است! ▪️۲- لازم نیست که انسان در پی این باشد که به خدمت حضرت ولی عصر (عج) تشرّف حاصل کند؛ بلکه شاید خواندن دو رکعت نماز، سپس توسّل به ائمه (علیهم السلام) بهتر از تشرّف باشد. ▪️۳- ما در دریای زندگی در معرض غرق شدن هستیم؛ دستگیری ولیّ خدا لازم است تا سالم به مقصد برسیم. باید به ولیّ عصر (عج) استغاثه کنیم که مسیر را روشن سازد و ما را تا مقصد، همراه خود ببرد. ▪️۴- دعای تعجیل فَرج، دوای دردهای ما است. ▪️۵- در زمان غیبت هم عنایات و الطاف امام زمان (عج) نسبت به محبّان و شیعیانش زیاد دیده شده؛ باب لقا و حضور بالکلیّه مسدود نیست؛ بلکه اصل رؤیت جسمانی را هم نمی شود انکار کرد! ▪️۶- با وجود اعتقاد داشتن به رئیسی که عینُ الله الناظره است، آیا می توانیم از نظر الهی فرار کنیم و یا خود را پنهان کنیم؛ و هر کاری را که خواستیم، انجام دهیم؟! چه پاسخی خواهیم داد؟! ▪️۷- هر چند حضرت حجت (عج) از ما غایب و ما از فیض حضور آن حضرت محرومیم؛ ولی اعمال مطابق یا مخالف دفتر و راه و رسم آن حضرت را می‌دانیم؛ و این که آیا آن بزرگوار با اعمال و رفتار خود خشنود، و سلامی – هر چند ضعیف – خدمتش می‌فرستیم؛ و یا آن حضرت را با اعمال ناپسند، ناراضی و ناراحت می کنیم! ▪️۸- علایمی حتمیّه و غیر حتمیّه برای ظهور آن حضرت ذکر کرده اند. ولی اگر خبر دهند فردا ظهور می کند، هیچ استبعاد ندارد! لازمۀ این مطلب آن است که در بعضی علایم، بَداء صورت می گیرد و بعضی دیگر از علایم حتمی هم، مقارن با ظهور آن حضرت اتفاق می افتد. ▪️۹- انتظار ظهور و فرج امام زمان (عج)، با اذیّت دوستان آن حضرت، سازگار نیست ▪️۱۰- خداوند کام همۀ شیعیان را با فَرج حضرت غائب (عج) شیرین کند! شیرینیها، تفکّهاتِ زائد بر ضرورت است؛ ولی شیرینی ظهور آن حضرت، از اَشدّ ضرورات است. ▪️۱۱- افسوس که همه برای برآورده شدن حاجت شخصی خود به مسجد جمکران می روند و نمی دانند که خود آن حضرت چه التماس دعایی از آنها دارد که برای تعجیل فرج او دعا کنند. ▪️۱۲- به‌طور یقین دعا در امر تعجیل فرج آن حضرت، مؤثر است، اما نه لقلقه ▪️۱۳- آن کسی با حضرت مهدی (عج) دوست تر است که بعد از اتیان (انجام دادن) واجبات و ترک محرمات و طاعت خدا در واجبات و محرمات برای او (عج) بیشتر دعا کند. برای فرج او ! ▪️۱۴- خدا نکند که برای تعجیل فرج امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف دعا کنیم، ولی کارهایمان برای تبعید فرج آن حضرت باشد! ▪️۱۵- تا رابطه ی ما با ولی امر امام زمان(عج) قوی نشود ، کار ما درست نخواهد شد و قوت رابطه ی ما با ولی امر عج هم در اصلاح نفس است. ▪️۱۶- برای ازدیاد محبت به حضرت حق تعالی و حضرت ولی عصر (علیه السلام) ؛ گناه نکنید و نماز اول وقت بخوانید. ▪️۱۷- زمانی مرحوم شیخ ابراهیم حائری در مسجد کوفه معتکف بود، حضرت غائب علیه‌السلام را در خواب دید، حضرت به او فرمود: اینها که در اینجا معتکفند، از خوبان و صلحا هستند، ولی هر کدام حاجتی دارد: مال، عیال، خانه، قضای دین، رفع کسالت و مرض و…، ولی هیچ‌کس به فکر من نیست و برای ظهور و فرج من به‌طور جدی دعا نمی‌کند! ▪️۱۸- اگر برای فرج دعا می‌کنید، علامت آن است که هنوز ایمانتان پا برجاست. ▪️۱۹-یک چیز هست که انسان باید ملتفت باشد که او( امام زمان عجل الله)همیشه حاضر است او ما را میبیند ما او را نمی‌بینیم اگر ما این را بدانیم حیا میکنیم از معصیت حیا میکنیم از غفلت! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴 ️هادی مطر جوان دلاور و از جان گذشته لبنانی ضارب سلمان رشدی به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شد! 🔹هادی مطر که سال ۲۰۲۲ با ضربه چاقو به سلمان رشدی نویسنده موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص)وی را مجروح کرده بود امروز در دادگاهی در نیویورک به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شد. ضربات این جوان باعث نابینایی و افلیج شدن ملعون رشدی گردید. برای استخلاص ایشان از زندان کفر دعا کنید... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴ازسرگیری حملات سنگین رژیم صهیونیستی علیه غزه 🔹ارتش رژیم صهیونیستی حملات گسترده خود را علیه شمال نوار غزه از سرگرفت. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
«تهدید در برابر تهدید» نصرالدین عامر، مقام ارشد انصار الله: نتانیاهو را تعقیب خواهیم کرد و برای هدف قرار دادن او تلاش خواهیم کرد. پیش‌تر نیز زمانی که او در فرودگاه حضور داشت آن‌جا را هدف قرار دادیم. پ.ن: این موضع گیری دقیقا بعد از اینکه وزیر دفاع اسرائیل، رهبر انصارالله را تهدید به ترور کرد منتشر شد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پنجره متفاوتی به دیدار صبح امروز معلمان با رهبر انقلاب کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥تصاویر به شدت پانترک سوز اهتزاز پرچم ایران عزیز🇮🇷❤️ در تبریز توسط طرفداران تراکتورسازی در جشن قهرمانی این تیم کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺توافق به غایت دشوار، اما ایران بازنده نیست! 🔹باور اینکه آمریکا راضی به لغو تحریم ها شود خیلی سخت است؛ همانطور که باور برچیدن تاسیسات غنی سازی از سوی ایران امری تقریبا محال است. ترامپ با نتانیاهو مشکل دارد، با اسرائیل نه! اسرائیل بخش اعظمی از اختلافات ایران و آمریکا است. آمریکا را فقط یک چیز عقب میراند آن هم زور است! 🔹ترامپ در سفر به کشورهای حاشیه خلیج فارس از عقب ماندگی های ایران گفت تا خودش را از عصبانیت تخلیه کند؛ او خوب میداند ایران نه ضعیف است، نه عقب مانده! آنچه امروز او را وادار به مذاکره با ایران کرده، خود سندی از پیشرفته بودن ایران است. 🔹صنعت پیشرفته هسته ای را ایران با خون دانشمندان و جوانانش رونق داده و با غیرت و موشک و پهپاد حفظ خواهد کرد. ترامپ حق دارد عصبانی باشد، چون ایران دوشیدنی نیست؛ او عادت به دوشیدن گاوها دارد، حال آنکه اینجا داستان فرق میکند، چون با لشکر شیرها طرف است. 🔹ایران این بار دل به وعده ها خوش نکرده است؛ به دلایلی که آمریکا بهتر میداند پای میز مذاکره رفته است؛ آن هم نه با دستان خالی! حاضر به معامله برابر است؛ شد، شد! نشد هم قرار نیست چیزی را از دست بدهد. ایران ابزارهای بازدارندگی را در اختیار دارد. 🔹در آستانه حرکت میکند، زمان میخرد و قوی تر میشود؛ مادامی که آمریکا جرات حمله به ایران ندارد، ایران پیروز است. حمله هم کند باز آمریکا پیروز نخواهد بود. راهی جز مذاکره برای دشمن نیست؛ ایران آماده توافق برابر است؛ آن هم نه در ازای برچیدن غنی سازی؛ بلکه کاهش درصد آن برای رفع تحریم! 🔹تحریم هم باید بطور موثر و عملی برداشته شود؛ خب سخت است؛ دق میکنند؛ برداشتن تحریم های ایران می دانی یعنی چه؟! آنها قرار بود این نظام را متلاشی کنند؛ حالا باید غنی سازی اش را به رسمیت بشناسند، و در حالی که غنی سازی ایران رسما و قانونا و البته با رضایت آمریکا جریان دارد، تحریم هم لغو شود! 🔹این یعنی یک عمر دشمنی با ایران و هزینه میلیاردها دلاری برای سرنگونی جمهوری اسلامی عملا دود شد و به هوا رفت. اینها به کنار! چطور میشود اسرائیل همچنان درگیر فرسایش باشد و آمریکا با ایران به توافق برسد؟ وضعیتی سرشار از ابهام؛ توافق واقعا سخت است اما ایران بازنده نیست! ایران بازنده نیست چون حکیم فرزانه‌ای مثل امام خامنه‌ای رهبرِ این مملکت و ملت است... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯