❌توجه کنید:
از سپیده دم امروز تا ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۲۵ تن در نوار غزه کشته شدند.
تا ساعت ۱۲ ظهر بیش از ۲۰۰ تن زیر آوار هستند و سرنوشتشان مشخص نیست.
به بیمارستان اندونزی حمله شده است.
تمام بیمارستانها از سرویسدهی خارج شدهاند.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌انصارالله هشدار صادر کرد: بن گورین را میزنیم
🔹نیروهای مسلح یمن با توکل به خدا، در ساعات آینده عملیات نظامی را انجام خواهند داد و فرودگاه بن گوریون در لود و دیگر فرودگاههای رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهند داد.
🔹این امر به دلیل تشدید اخیر اقدامات صهیونیستی علیه نوار غزه و تجاوز به یمن و در ادامه تصمیم رهبری یمن برای اعمال ممنوعیت بر این فرودگاه و سایر فرودگاهها، علاوه بر ممنوعیت دریایی و تعطیلی بندر ام الرشراش تا زمان توقف تجاوز و لغو محاصره غزه است.
🔹در جهت سلب مسئولیت، شرکتهای هواپیمایی و به ویژه افراد خارجی این فرودگاهها را برای حفظ سلامت خود ترک کنند.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
12.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بدون تعارف با معاون اول شهید رئیسی
▪️از دیدار با رهبر انقلاب بعد از سقوط بالگرد شهید رئیسی تا چالشهای ۵۰ روزه پس از شهید جمهور
#شهید_جمهور
#خادم_الرضا
#شهید_رئیسی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حمایت از مظلومان غزه در مراسم فارغ التحصیلی دانشجوی آمریکایی:
شهریه من برای نسلکشی در فلسطین هزینه میشود
هیچکدام از ما تا زمانی که فلسطین آزاد نشده، آزاد نیستیم...
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻مقام معظم رهبری:
▫️یکی از خطراتی که وقتی انسان درست به عمق آن فکر میکند، تن او میلرزد، این مسئلهی جمعیت است.
🗓 به مناسبت ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت، هفته ملی جمعیت
📌شعار هفته ملی جمعیت ۱۴۰۴:
«همه برای ایران جوان»
#بحران_جمعیت
#جمعیت
#فرزندآوری
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🎤 #روایت | فاموتیدین، ترامپ و باقی قضایا...
👈 جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیتالله خامنهای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رسانه KHAMENEI.IR در گزارشی به قلم آقای حامد عسکری،نویسنده و شاعر روایتی از این دیدار را منتشر میکند.
🔹 همه لباس قشنگهاشان را پوشیدهاند،از همهی ایران هستند،کرد، بلوچ، عرب، قشقایی، لر...اقوامی هستند که لباسهاشان را میبینم. پس کلهها همه خط شده، خیلیها معلوم است کت و شلوار تازه خریدهاند،خوبی دیدار با حضرتش این است که نیست امکان دارد توی تلویزیون یک قاب دشت کنند سر همین،تر و تمیزند... همه عطر وگلاب زدهاند.
🔹 یک ورقهی کوچک میدهند دستم. یک سرودنوشتهاند،مداحی چند خطی از مولا میخواند،تمام این سالهایی که اینجا حضور داشتهام یک بار ندیدم صداخراب که هیچ، یک سوت کوچک، یک هوم نارسا بکشد، همه چیز نظم و قاعده دارد. کاش تسری میکرد به کل اجزای مملکت.آهان این راهم بگویم،اینجا همه چیز ایرانی است، ساخت ایران است،از کولرها بگیر تا کلوچهها و پردهها و زیلوها... چبیخود نیست انتهای خیابان کشوردوست مینشیند.
🔹 پردهی سبز باز میشود، آقا به جایگاه میآیند،جمعیت بلند میشود،تکبیر وشعار وصلوات بازارش داغ است،چقدربا چشمهایشان قشنگ میزبانی میکنند، چقدر خوب نگاهشان را تقسیم میکنند، چقدر در نگاه کردن هم عدالت دارد این مرد، دست بلند میکنند. بفرمایی میزنند و همه مینشینند.
🔍 مطالعه متن کامل روایت:👇
khl.ink/f/60216
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
راز سیاه ارتش اسرائیل؛
🔴 دفن بیسر و صدای سربازان خودکشی کرده
1⃣ هاآرتص به نقل از یک افسر اسرائیلی:
میترسیم وضعیت سربازان با مشکلات روانی را بررسی کنیم، چون ممکن است ارتش خالی از نیرو شود!
2⃣ هاآرتص به نقل از منابع آگاه:
از شروع جنگ، اسرائیل دهها سرباز خودکشی کرده را بیسر و صدا و بدون مراسم نظامی دفن کرده است.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یهود در هالیوود vs یهود در واقعیت
فیلم سینمایی دیکتاتور با هدف تخریب چهره رهبران مسلمان در خاورمیانه و مظلومیت یهودیان ساخته شد اما با واقعیت خیلی تفاوت داره و صفات زشتی که برای مسلمانان ذکر میشه اتفاقاً بر یهود تطبیق داره...
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
«خدا خودش جبران کند»
در پرواز اردیبهشت سال گذشته کسانی را از دست دادیم که اگر هر کدامشان تک به تک با فاصله چندین سال از همدیگر از دنیا می رفتند، مدتها طول میکشید تا جایشان پر شود.
خدا جبران کند...
#آل_هاشم
#رئیسی
#رحمتی
#امیرعبدالهیان
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
#ماندلای_ایران قسمتصدوده: فصل نهم، معلوم شد دروغ است. ******************** خبر پیشروی عراقیها در
#ماندلای_ایران
قسمت صدویازده:
فصل نهم،
بگذار دست تو را ببوسم.
************
خم شد که دست مرا ببوسد.
دستم را عقب کشیدم و پیشانیاش را بوسیدم.
احساس همه اسرا، یکی دوهفته پسازپذیرش قطعنامه ۵۹۸ این بود که بهزودی آزاد میشوند.
من هم در پوست خودم نمیگنجیدم.
رفتار عراقیها کمی تغییر کرده بود.
زیاد گیر نمیدادند.
از تنبیههای سخت خبری نبود.
فضای اردوگاه قابل تحمل شده بود.
یک دست لباس نو به ما دادند و وضعیت غذا هم بهتر شده بود.
بعضی از بچهها میگفتند که این یعنی بهزودی آزاد میشویم.
این قضیه از یک طرف بچهها را سرحال آورده بود و گل از گلشان شکفته بود و از طرف دیگر زمان را کُند کرده بود.
هر لحظه مثل ساعتی و هر دقیقه مثل روزی و هر روزی مثل سالی میگذشت.
به دستور فرمانده اردوگاه، ساعت هواخوری را افزایش داده بودند و شبها میتوانستیم در حیاط بمانیم و آسمان را نگاه کنیم.
دیدن ستارگان و ماه برای همه لذتبخش بود.
دلم میخواست ساعتها بنشینم و ماه را نگاه کنم.
بنشینم و ستارگان را یکی یکی بشمارم،مثل بچگی،مثل آن وقتها که در محمدآباد روی پشتبام میخوابیدیم.
وضعیت سرویسهای بهداشتی هم بهتر شده بود و از صفهای طولانی و جر و بحث خبری نبود.
همه چیز بهتر شده بود جز حال بچهها.
همه مثل من بیتابی میکردند.
آزادتر بودیم،اما نمیتوانستیم تحمل کنیم.
شکنجه نمیشدیم،ولی دردها و زخمهای روحیمان سرباز کرده بود.
حوصله همدیگر را نداشتیم و مهربانیها کم شده بود.
همه سرشان به کار خودشان بود،انگار با خودشان میجنگیدند.
عدهای از اسرا از بیتفاوتی مسئولان دولتی در پیگیری مبادله اسرا گلایهمند بودند.
میگفتند که ما با جان و دل آمدیم جنگیدیم،مجروح شدیم،سالها اسارت را تحمل کردیم،حالا که آتشبس شده مسئولان بهجای رسیدگی به وضع ما و مذاکره با عراقیها،سرگرم کار خودشان شدهاند؛ ما فراموش شدهایم.
عدهای میترسیدند آتشبس ناپایدار باشد و با شروع دوباره جنگ باز مجبور باشند سالها در اسارت بمانند.
در اینحالوهوا که همه ناراضی و عصبی بودند،منافقین تبلیغاتشان را افزایش داده بودند.
تایپیست : کوثربانو
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
#ماندلای ایران
قسمت صدودوازده:
فصل نهم،
منافقین تبلیغاتشان را افزایش داده بودند.
****************
منافقین و مخالفان امام که دیگر جرئت برگشتن به وطن را نداشتند بهطور علنی و بدون هیچگونه پنهانکاری علیه جمهوری اسلامی تلبیغ میکردند.
آنها بهصراحت میگفتند که آتشبس پوششی است برای تجهیز و حمله منافقین به ایران.
میگفتند بهزودی تهران فتح خواهد شد و با تشکیل حکومت سازمان،شما آنقدر اینجا میمانید تا بپوسید.
اگر هم شما را مبادله کنند تیرباران خواهید شد.
توی دل بعضی از بچهها با این حرفها خالی میشد.
چندبار تصمیم گرفتم که از خجالت نیروهای منافق در بیایم و حسابی کتکشان بزنم،اما سیدعباس مانع میشد و میگفت:(( اگر کتک بخورند مظلوم نمایی میکنند و درضمن ممکن است عراقیها این روزهای آخر بلایی سر ما بیاورند.
با منطق جوابشان را میدهیم و اگر بتوانیم ما آنهارا جذب میکنیم.
اگر یک نفر از آنها هم توبه کند و به دامن اسلام و انقلاب برگردد کار بزرگی انجام دادهایم.
گفتم:(( اینها فریبخوردهتر از آن هستند که با مذاکره پی به اشتباهاتشان ببرند،بگذار داغ دلم را سرشان خالی کنم.
این چندسال اینقدر که از دست اینها آزار دیدهام از عراقیها ندیدهام.
عراقیها دشمن ما بودند و ما از دشمن توقع دوستی نداشتیم.
سید خود شما بارها دیدید با این همه شکنجه یک بار از آنها چیزی نخواستم،
حتی خواهش نکردم که کمتر کتک بزنند یا امکاناتی در اختیارم قرار دهند.
ایستادم و نگذاشتم فکر کنند میشود فدایی امام را بشکنند یا به تسلیم وادار کنند.
اما این نامردها کمر مارا شکستند و از پشت خنجر زدند.دل پُری از اینها دارم.))
سید مرا به آرامش دعوت کرد و گفت:(( دل همه ما از دست اینها پُر است،اما در این شرایط زمانی به صلاح نیست که با آنها درگیر بشویم.باید فکرمان را بگذاریم روی این مسئله که بعد از برگشت به ایران چه خدمتیمیتوانیم به انقلاب و کشورمان بکنیم.
اینها ناچیزتر از آن هستند که بتوانند برای انقلاب مشکلی بهوجود آورند.))
۵۹۸روز از پذیرش قطعنانهی۵۹۸ گذشته بود و هنوز خبری از مبادله اسرا نبود.
هیچکس حال و حوصله انجام کاری را نداشت.
همه عصبی و افسرده بودند.
تایپیست : کوثربانو
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯