کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
حالا هم یه عده راه افتادند تو فضای مجازی و میگن به سرلشکر باقری اعتمادی نیست و حتما دروغ میگه که رهب
موندیم این جماعت تخریبچی به کی اعتماد دارند ⁉️⁉️ اصلا کسی مونده که توسط این جماعت تخریب نشده باشه⁉️
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷تذکر رهبر انقلاب به طرف آمریکایی در مذاکرات اخیر: سعی کنند یاوهگویی نکنند./اینکه بگویند به ایران اجازه غنیسازی نمیدهیم، غلط زیادی است؛ جمهوری اسلامی منتظر اجازه این و آن نیست/ به مردم خواهم گفت دلیل تکیه اینها روی غنیسازی چیست
🔹️رهبر انقلاب هماکنون در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و شهدای پرواز اردیبهشت:
✏️صحبت مذاکرات شد، من یک تذکری به طرف مقابل بدهم.
✏️طرف آمریکایی که در این مذاکراتِ غیرمستقیم وارد صحبت میشوند، گفتگو میکنند، سعی کنند یاوهگویی نکنند.
✏️اینکه بگویند ما به ایران اجازهی غنیسازی نمیدهیم، این غلط زیادی است. کسی منتظر اجازهی این و آن نیست. جمهوری اسلامی سیاستی دارد، روشی دارد، سیاست خودش را تعقیب میکند.
✏️البته در یک مناسبت دیگری به ملت ایران توضیح خواهم داد که علت اینکه اینها روی غنیسازی تکیه میکنند چیست، چرا اینقدر طرفهای غربی و آمریکایی و دیگران اصرار دارند که باید در ایران غنیسازی نباشد. اینها را انشاءالله در یک مناسبت دیگری باز میکنم برای ملت ایران که بدانند طرف، نیتش چیست. ۱۴۰۴/۲/۳۰
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🌷تذکر رهبر انقلاب به طرف آمریکایی در مذاکرات اخیر: سعی کنند یاوهگویی نکنند./اینکه بگویند به ایران ا
✅ ابهام در مواضع، دشمن را جسور میکند؛ صراحت و شفافیت، جبهه خودی را مقاوم و دشمن را سرگردان میسازد.
✅ تاریخ سیاست ایران بارها نشان داده «نه» به آمریکای زیادهخواه، اغلب دستاورد بیشتری از «بله»ی مشروط به همراه داشته است.
✅ عقبنشینی یکطرفه یا امضای توافقات بدون ضمانت، تکرار تجربههای تلخ گذشته بود که رئیسی راه را بر آن بست.
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🌷تذکر رهبر انقلاب به طرف آمریکایی در مذاکرات اخیر: سعی کنند یاوهگویی نکنند./اینکه بگویند به ایران ا
کیا بودند میگفتند مذاکره به آقا تحمیل شده⁉️⁉️⁉️ آقا حرفشونُ صریح فرمودند مذاکره میکنیم ولی اینکه بگن به ایران اجازهی غنی سازی نمیدیم غلط اضافیه😎 اونا هم که هدفشون حذف غنی سازیه با این حرف امامخامنهای باید خفهخون بگیرند😅
یه عده کجفهم میگفتند مذاکره رو به آقا تحمیل کردند خب مذاکره واسه چی بود⁉️⁉️ واسه محدود کردن غنی سازی درسته⁉️⁉️ خب آقا هم فرمودند غلط اضافیه پس دیگه تحمیل کردن مذاکره به امام خامنهای معنایی نداره ...
امام خامنهای یکسری خطوط قرمز برای انقلاب و کشور ترسیم کردند آمریکا هم میخواست با محدود کردن غنیسازی از روی برخی از این خطوط قرمز رد بشه که امام خامنهای با صراحت و قاطعیت فرمودند غلط اضافیه😎
آقایی که پشتش به فرزند بیبی دو عالم گرمه کسی نمیتونه چیزی رو بهش تحمیل کنه
این آقای حکیم و دانا و البته مقتدر میدونه چطوری خباثت اهریمنان رو خنثی کنه پس شما نگران نباشید و نگید فلان مسئله به آقا تحمیل شد چون کسی توانایی این رو نداره که چیزی رو به نائب امام زمان تحمیل کنه
🌹از نوغان تا ورزقان.....
🕊شادی روح بلندش صلوات
#شهید_رئیسی
#شهید_خدمت
#شهید_جمهور
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯